Offres d'emploi Administration - Mouscron :   7 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

ADMINISTRATIEF BEDIENDE AGO JOBS&HR MOESKROEN

Administrative Assistant Luik (M/F/X)

Administratief Assistent 6 maanden - Hasselt (M/F/X)

Administratief Manager

  • Start People
  • Comines-Warneton
  • Intérim option contrat fixe

Administratief Medewerker

Administratief medewerker - NL/FR

ORGANISATORISCH TECHNISCH ADMINISTRATIEF BEDIENDE

  • Match West-Vlaanderen
  • Comines
  • Intérim option contrat fixe, Durée indéterminée
D'autres ont aussi consulté
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
SAFRAN AIRCRAFT
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

AGO Jobs & HR

ADMINISTRATIEF BEDIENDE AGO JOBS&HR MOESKROEN

1248244195
Intérim, Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be
Je zoekt een toffe job? Tijdelijk of (optie) vast? Als arbeider of bediende? Kom dan zeker langs in een van onze 80 kantoren of surf naar Afficher le site web. Wij hebben meer dan 3500 openstaande vacatures voor jou en helpen jou graag een job te vinden die bij jou past. Choose life, choose work, choose AGO!

ADMINISTRATIEF BEDIENDE AGO JOBS&HR MOESKROEN

Description de la fonction

AGO zoekt:

Wij zijn op zoek naar een administratief medewerker voor de ondersteuning van ons kantoor in Waregem.

Dit ga je doen:

Je staat voornamelijk in voor de administratieve ondersteuning van het kantoor. Je maakt contracten op voor uitzendkrachten en stelt alle startdocumenten op die nodig zijn voor een correcte indiensttreding.

Tijdens de tewerkstelling van onze uitzendkrachten volg je hun prestaties nauwgezet op en ben je verantwoordelijk voor het doorgeven en verwerken van verlof- en ziektemeldingen. Daarnaast zorg je voor de opvolging van ziektebriefjes en het administratief beheer van afwezigheden.

Je speelt een cruciale rol in de eerste lijn van ons kantoor, waarbij je zowel uitzendkrachten als klanten op een klantgerichte en efficiënte manier te woord staat. Je zorgt voor een strikte en heldere communicatie omtrent dossiers, zodat zowel klant als uitzendkracht steeds goed geïnformeerd zijn.

Daarnaast behoren de volgende taken tot jouw verantwoordelijkheden:

· Opstellen en beheren van contracten en sociale documenten
· Opvolgen van sociale balansen en rapporteringen
· Beheren van de planning en ondersteuning bij personeelsadministratie
· Vacatures online plaatsen en beheren
· Onderhouden van contact met klanten en uitzendkrachten

Profil

Jouw profiel:

· Jouw spontaniteit charmeert je klant en je kandidaten. Daardoor connecteer je gemakkelijk met verschillende types mensen. En je staat ook stevig in je schoenen.
· Je bent een echte go-getter.
· You organize like a pro. Administratief ben je zeer sterk. Ook op drukke momenten weet jij de juiste prioriteiten te kiezen. Je houdt altijd alle ballen in de lucht en ja, stiekem geeft je dat een adrenalinekick.
· Een eerste ervaring in een gelijkaardige functie is een troef. Als ambitieuze doorzetter wil je zoveel mogelijk leren.

Offre

Ons aanbod:

· Een boeiende en uitdagende job
· Een bruisende werkplek waar je écht het verschil
· Ruimte voor opleiding en persoonlijke groei
· Vakantie op je verjaardag, feestjes, fun, ? omdat werken ook leuk moet zijn
· Vakantie nemen? Zeker doen. Daarvoor heb je 33 vakantiedagen.
· Alles wat je nodig hebt om je job goed te kunnen doen
· Een mooi loon in lijn met je profiel en ervaring

Wacht niet langer en stuur ons je sollicitatie! We can't wait to meet you! Stuur vandaag nog een mail naar Afficher l'adresse e-mail of bel Afficher le numéro.

Information pratique

Heb je interesse? Kom dan langs in ons kantoor of mail ons jouw motivatiebrief en cv.


AGO Jobs & HR Recruitment
Wolvenstraat 23

8500 Recruitment
Tel.: Afficher le numéro
Email: recruitment@
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court)

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Mouscron?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 7 emplois à Mouscron dans la catégorie "Administration", Employé administratif inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "2000 Anvers".