Offres d'emploi Administration - Mons :   1 job

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Project Consultant - Administratief Medewerker

D'autres ont aussi consulté
SAFRAN AIRCRAFT
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Bright Plus Halle

Project Consultant - Administratief Medewerker

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 3 jours sur Jobat.be

Werken bij Bright Plus Outsourcing Solutions betekent dat je aansluit bij ons allround projectteam.

Daarnaast hebben we ook een HR projectteam of het freelanceteam. Samen vormen zij onze pool van experten.



Die pool vangt tijdelijke projecten op bij bedrijven om zo een stabiele en kwalitatieve oplossing te bieden voor hun tijdelijke noden.



Als projectmedewerker werk je dus in kmo’s of multinationals in verschillende sectoren. Je job varieert binnen onze vakdomeinen: administratie, management support, sales, marketing, aankoop, logistiek en human resources.



Behoor jij binnenkort ook tot ons team van professionals? Wij zien jouw sollicitatie graag tegemoet.

Project Consultant - Administratief Medewerker

Description de la fonction

Als Project Consultant ga je met een vast contract op projectbasis aan de slag bij bedrijven in regio Halle. Deze vacature biedt heel wat variatie want een project duurt doorgaans 3 tot 12 maanden. De jobinhoud en sector wijzigen per opdracht. Bovendien maak je deel uit van Bright Plus Outsourcing Solutions en beschik je over een zitje op de eerste rij bij het beste en snelstgroeiende detacheringsteam in België.



In dit project van 3 maanden ga je aan de slag als Administratief Medewerker bij een bedrijf in de bouwsector te Bergen.



Een greep uit jouw verantwoordelijkheden:




  •  Je controleert registraties in het systeem

  •  Je voert gegevens van medewerkers in de opvolgingstabellen in

  •  Je vertaalt dagelijks het rapport van het Frans naar het Engels

  •  Je beheert de communicatie en administratie van het team



Na dit project zorgen we voor een naadloze overgang naar een volgende opdracht bij een ander boeiend bedrijf.

Profil

Als Project Consultant, wil je graag bijleren of je huidige expertise verder verdiepen en ben je op zoek naar uitdaging en afwisseling. 



Jouw achtergrond houdt onder andere in dat:




  • Je een bachelor- of masterdiploma op zak hebt of je al voldoende relevante ervaring opbouwde

  • Je vloeiend Nederlands, Frans en Engels spreekt

  • Je vlot schakelt tussen softwareprogramma’s zoals Microsoft Word, Excel en Powerpoint



Wat belangrijker is, zijn jouw soft skills.




  • Projectmatig werken: je werkt je makkelijk in nieuwe projecten in en gaat betrokken en systematisch te werk

  • Communicator: je communiceert op een duidelijke manier

  • Flexibel: routine is minder aan jou besteed. Je ontdekt graag nieuwe taken en bedrijven in jouw ruime regio

Offre

Een vast contract bij Outsourcing Solutions geeft je de kans om je carrière vorm te geven en net zo snel te groeien als wij, ongeacht jouw functielevel: junior, mid of senior. 

We werken hard bij Bright Plus Outsourcing Solutions maar daarvoor krijg je naast een professionele, open en persoonlijke aanpak heel wat terug: 




  • Een uitgebreid salarispakket met een hele reeks extralegale voordelen zoals netto-onkostenvergoeding, maaltijdcheques, gsm-abonnement, groeps- en hospitalisatieverzekering 

  • Een mooie bedrijfswagen met tankkaart 

  • Een open feedbackcultuur met een on-project opvolging door de regionale Project Leader 

  • Een wisselende werkplek in uiteenlopende bedrijven. De ene keer werk je bij de klant op locatie, op andere momenten werk je vanuit een van onze kantoren. Het is nooit saai bij Bright Plus Outsourcing Solutions! 



Opleiding en groei staan centraal: je scherpt enerzijds je eigen skills aan bij klanten en daarnaast voorzien wij een ruim aanbod aan opleidingen en webinars waaruit je kan kiezen. Je bent geen onbekende in ons projectteam. Dankzij talloze events (zoals summer & winter drinks, de jaarlijkse kick off, een teambuilding, Assistant Day...) en online tools ben je regelmatig in contact met jouw 450 andere collega’s! 

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Academische Bachelor Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Mons?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 1 emplois à Mons dans la catégorie "Administration".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "9000 Gand, 1000 Bruxelles" et "2000 Anvers".