Offres d'emploi Administration - Hal :   29 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Receptionist

Customer Care Agent

Receptionist - facturatie

Administratief Bediende - Halle - Interessante tijdelijke functie

Administratief Bediende

Management Assistant

Management Assistant (4/5de) - Halle - Fijne en menselijke sector!

Personal Assistant - Brussels - (F/M/X)

Administratief Medewerker met zin voor initiatief - regio Halle - Optie vast!

Administratief onthaalbediende - regio Groot-Halle - Luchtvaartsector

Administratief Bediende - regio Halle - Vast contract + bedrijfswagen

Planningmaker HVAC-R

Kantoorhouder Mobiele Ploeg Aarschot

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
€ 2.751,87 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle

Student Administratief Bediende

Administrative Assistant Luik (M/F/X)

gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Hal' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Administratieve Ondersteuning - 6 maanden - Hasselt (M/F/X)

Office & Event Assistant - West-Vlaanderen (M/F/X)

Administratief medewerker - NL/FR

Administratief Medewerker

student administratief bediende

  • Bright Plus
  • Drogenbos
  • Job d'étudiant

Administratief bediende/student

  • Trixxo Jobs Halle
  • Hal
  • Job d'étudiant

Administratief Projectmedewerker (80%)

  • EERSTELIJNSZONE ZENNEVALLEI
  • Ruisbroek (Br.Fl.)
  • Durée indéterminée

Werkvoorbereider patrimonium

  • COLRUYT
  • Hal
  • Durée indéterminée

Service Advisor Naverkoop NL/FR in Alsemberg

  • Garage Ollivier Johan
  • Alsemberg
  • Durée indéterminée

Medewerker/ster secretariaat notariaat

  • Notaris Jonas Boschmans
  • Pajottegem
  • Durée indéterminée

Administratief medewerker departement Zorg

  • REVALIDATIEZIEKENHUIS INKENDAAL-KONINKLIJKE INSTELLING
  • Vlezenbeek
  • Durée indéterminée

Secretariaatsmedewerker

  • SINT-GODELIEVE-INSTITUUT Secundair onderwijs
  • Sint-Martens-Lennik
  • Durée déterminée

OPVOEDER/ADMINISTRATIEF MEDEWERKER - GO! Scholengroep UN!K

  • GO TECHNISCH ATHENEUM HALLE
  • Hal
  • Durée déterminée

Administratief medewerker

  • DE WIP
  • Hal
  • Durée indéterminée
D'autres ont aussi consulté
SAFRAN AIRCRAFT
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Client of Manpower

Receptionist

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 3 jours sur Jobat.be
Hou je van menselijk contact, mensen verwelkomen, adviseren en helpen? Hou je van een uitdagende en afwisselende baan? Zoek dan niet verder!



Voor onze klant, een bedrijf gespecialiseerd in systemen voor de voedingsmiddelen-, dranken- en farmaceutische sector, zijn wij op zoek naar een receptionist(e)!

 

Receptionist

Description de la fonction

Als receptionist ben je verantwoordelijk voor de volgende taken en verantwoordelijkheden:



Receptie:

  • Ontvangen van bezoekers en zorgen voor hun registratie via iPad (Swipedon) evenals hun oriëntatie.
  • Inkomende telefoongesprekken beheren en doorverbinden.
  • Zorgen voor een vlotte communicatie met dienstverleners (bijv. Aronia voor de organisatie van vergaderingen en lunches).
  • Administratieve hulp bieden aan bezoekers en klanten (afdrukken, vervoersschema's, enz.).



Post en voorraden beheren:

  • De algemene mailbox beheren en zorgen voor de verzending van inkomende en uitgaande post.
  • Benodigdheden bestellen voor catering, koffieruimten en maaltijden.
  • Bestellen van postbenodigdheden en toezicht houden op postdiensten.

Organisatie en administratieve ondersteuning:


  • Het reserveren en voorbereiden van vergaderzalen (apparatuur, materialen, catering).
  • Organiseren van logistieke diensten voor klanten en bezoekers (taxi's, hotels, maaltijden, vergaderzalen).
  • Controleren en goedkeuren van facturen van dienstverleners (catering, taxi's, post).
  • Assisteren bij het maken van specifieke documenten en media (geboorte-/verjaardagskaarten, uitnodigingsbrieven voor visa, condoleancekaarten).
  • De distributie van oplaadkaarten voor elektrische voertuigen beheren.



Organisatie en administratieve ondersteuning:

  • Het reserveren en voorbereiden van vergaderzalen (apparatuur, materialen, catering).
  • Organiseren van logistieke diensten voor klanten en bezoekers (taxi's, hotels, maaltijden, vergaderzalen).
  • Controleren en goedkeuren van facturen van dienstverleners (catering, taxi's, post).
  • Assisteren bij het maken van specifieke documenten en media (geboorte-/verjaardagskaarten, uitnodigingsbrieven voor visa, condoleancekaarten).
  • De distributie van oplaadkaarten voor elektrische voertuigen beheren.

Evenementen en coördinatie:


  • Meewerken aan de praktische organisatie van interne en externe vergaderingen, trainingen en evenementen.
  • Maaltijden voor bezoekers bestellen en coördineren.
  • De welkomstbrochure verspreiden en externe bezoekers registreren.

Beveiliging en beheer van noodsituaties:


  • Bij een evacuatie het overhandigen van evacuatielijsten aan de tellers en het opvolgen van betrokken externe bezoekers en medewerkers.

Profil

Beschik je over de volgende kennis en vaardigheden? Dan ben jij precies de persoon die we zoeken! 

  • Je spreekt vloeiend Frans, Engels en Duits;
  • Je bent dynamisch, nauwgezet en hebt een uitstekend gevoel voor service;
  • Je werkt graag met mensen en wilt je ontwikkelen in een stimulerende omgeving;
  • je vindt het leuk om in teamverband te werken en tegelijkertijd je onafhankelijkheid te behouden;

Offre

Onze klant biedt: 

  • Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast contract;
  • Een voltijds contract (3/5 en 4/5 ploegen zijn ook een optie);
  • Werktijden van 8.30 tot 17.00 uur met een pauze van 30 minuten.
Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Hal
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court) Anglais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Hal?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 29 emplois à Hal dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "2000 Anvers".