Dit betreft een voltijdse of 4/5e functie met na de gekende interimperiode een vast contract.
Office Assistant
Description de la fonction
Taken?
- Administratieve ondersteuning bij projectadministratie (aanmaken projecten, controle tijdregistratie) evenals administratieve afhandeling van aankoop- en verkoopfacturen (geen boekhoudkundige verwerking).
- Algemeen administratieve ondersteuning bij onder andere sales administratie (initiatie offertes) en HR administratie.
- Administratieve ondersteuning: beheren van correspondentie (inkomende en uitgaande post), hotelreservaties, bestellingen en beheren van agenda's.
Robert Half BV en Robert Half Project Sourcing BV verwerken de gegevens van sollicitanten die nodig zijn om de sollicitatieprocedure uit te voeren. Meer informatie over gegevensbescherming, in het bijzonder over uw rechten, vindt u op Afficher le site webhttps://www.roberthalf.com/be/nl/privacy.
Profil
Profiel?
- Je hebt bij voorkeur een Bachelorsdiploma of voldoende ervaring in soortgelijke functie.
- Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een goede kennis van Franse taal.
- Je werkt vlot met Excel en hebt kennis van een ERP-programma.
- Je bent vlot, communicatief en nauwkeurig.
Offre
Aanbod?
- Je komt terecht een een dynamische KMO in een prachtig gebouw. Naast een marktconform loon krijg je ook een groepsverzekering - en hospitalisatieverzekering.
- Je hebt recht op 20 wettelijke verlofdagen + 12 ADV-dagen, die vrij in te plannen zijn.
- Er zijn ook flexibele werkuren.
Geïnteresseerd in deze uitzendopdracht? Solliciteer vandaag nog met volgende referentienummer: Afficher le numéro06880-0013174945.
Information pratique
Robert Half Belgium
Robert Half Belgium
Accent Business Park,
Kwadestraat 153 bus 2.3,
8800 Roeselare