Offres d'emploi Administration »  Employé administratif - 2270 Herenthout :   449 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Klantenbeheerder

  • Cohezio
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance-invalidité
    • Vélo en leasing
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Eco Cheque
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
Als klantenbeheerder sta je in voor het administratief beheer van een klantenportefeuille van bedrijven: beheren van de contactgegevens, de...

Administratief medewerker Burgerzaken

  • Gemeente Wommelgem
  • Wommelgem
  • Durée indéterminée
  • Je bent bereid om je kennis over de kernactiviteiten van de dienst uit te breiden via een...
  • Een goede kennis van relevante wetgeving is een pluspunt. Als je hier nog geen ervaring mee hebt is...

Administratief medewerk(st)er / hulpboekhoud(st)er

  • Trilations N.V.
  • Kontich
  • Durée indéterminée
De € 3.000 à € 4.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Budget mobilité
    • Compensation de repas
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
Word jij helemaal warm van hulp bij de boekhouding? Wij zijn op zoek naar een administratieve duizendpoot. Klinkt deze uitdaging als iets voor jou?...

Allround Administratief Bediende (80% Franstalige klanten)

  • Xtra Interim & Select
  • Wijnegem
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Compensation de repas
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Formations
    • Congé d'ancienneté
  • Bestellingen invoeren in ons ERP-systeem en afleveringsbonnen aanmaken na picking.
  • Leveringen controleren en verwerken in software.

Werfplanner/recruiter - veiligheid

  • Robert Walters Belgium
  • Anvers
  • Intérim
De € 2.300 à € 2.800 par mois
Jouw takenpakket als Werfplanner/recruiter - veiligheid:Je bent verantwoordelijk voor de werfplanning / rekrutering op één van de grootste werven van...

Administratief Bediende Aankoop

  • Xtra Interim & Select
  • Wijnegem
  • Intérim option contrat fixe, Durée indéterminée
  • Het volledige aankoopproces administratief opvolgen van A tot Z
  • Aan de hand van de noden van het bedrijf probeer jij producten/artikelen aan de juiste prijs aan te...

Office Manager - Kom jij ons team versterken?

  • Immo Jamar
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
  • Beheren van de info-mailbox
  • Inplannen van afspraken voor de makelaars

Administratief bediende voor werkbonafhandeling

  • Engie
  • Anvers & Port d'Anvers
  • Durée déterminée
  • je assisteert bij het proces werkbonafhandeling
  • je werkt nauwkeurig in het beheersysteem (de PM module van SAP)

Administratief medewerker

  • Robert Half
  • Anvers
  • Intérim
  • Print-, scan- en kopieeropdrachten uitvoeren;
  • Notities omzetten in professioneel ogende verslagen;

Administratief bediende

  • Robert Walters Belgium
  • Anvers
  • Intérim
De € 3.000 à € 3.300 par mois
Jouw takenpakket als Administratief bediende:* Je staat in voor de verwerking van verzekeringsaanvragen * Je stelt financiële garantieteksten op aan...

Project Administrator

  • Bright Plus Geel
  • Turnhout
  • Durée indéterminée
  • Je vertegenwoordigt projecten zowel intern als extern. Je communiceert duidelijk tussen de...
  • Door jouw klantgerichte aanpak kan je de behoeften van de klant vertalen in product- en...

Transportplanner

  • Robert Half
  • Turnhout
  • Intérim
  • Organiseren, coördineren en opvolgen van de dagelijkse transporten;
  • Fungeren als aanspreekpunt voor de chauffeurs voor hun dagelijkse problemen;

Allround Administratief Bediende

  • Bright Plus Mechelen
  • Heist-op-den-Berg
  • Intérim option contrat fixe
  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten via mail en telefoon 
  • Je beheert de verkoopadministratie tot in de puntjes

AML Compliance Medewerker

  • Robert Walters Belgium
  • Anvers
  • Durée indéterminée
De € 2.700 à € 3.500 par mois
Jouw takenpakket als AML Compliance Medewerker:* Je beheert het volledige AML-proces voor de klanten van A tot Z* Je verzamelt gegevens van klanten...

Senior Dossierbeheerder

  • HAYS
  • Geel
  • Durée indéterminée
  • Je bent het klankbord voor je eigen klanten.
  • Je geef hen advies op maat en helpt hen met het uitbouwen van nieuwe projecten op financieel vlak.
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Employé administratif - Herenthout (région Herentals)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Office Assistant - sociale sector

  • Bright Plus Geel
  • Geel
  • Durée déterminée
  • Je neemt de volledige communicatie met huurders op jou i.v.m. herstellingen en technische...
  • Je maakt werkbonnen op voor de techniekers en verzorgt de agenda

Administratief Bediende Kwaliteit

  • HAYS
  • Geel
  • Intérim
Oevel I Administratief bediende kwaliteit I NL/ENG | ADMINISTRATION | 1106128Jouw nieuwe functieAls administratief medewerker ga je aan de slag met...

Administratief Boekhoudkundig Medewerker

  • Robert Half
  • Anvers & Port d'Anvers
  • Intérim
  • Beheer van communicatie met debiteuren en adequate afhandeling van vragen of verzoeken;
  • Participatie in inkoop- en verkoopadministratie, specifiek gedurende maandafsluitingen en vakanties;

Office Assistant

  • Robert Half
  • Anvers & Port d'Anvers
  • Intérim
  • Uurroosters van medewerkers opvolgen;
  • Flexi dagcontracten aanmaken;

Sales Administrator

  • Robert Half
  • Malines
  • Intérim
  • Verzorgen van gesproken en geschreven communicatie met onze klanten;
  • Noteren van klantbestellingen en verstrekken van uitleg op commercieel- en productniveau;

Administratief medewerker kinderopvang

  • Helan Onafhankelijk ziekenfonds
  • Borgethout / Hoboken / Wilrijk
  • Durée déterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance dentaire
    • Eco Cheque
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
  • Je volgt de verwerking van de inschrijvingen van de kinderen nauwgezet op. Hierbij sta je niet...
  • Je hebt veel persoonlijk contact met de ouders van de kinderen, affiniteit met kwetsbare...

Dossierbeheerder

  • Robert Half
  • Anvers & Port d'Anvers
  • Intérim
  • Je beheert de binnenkomende goederen.
  • Je praat met chauffeurs, agenten, scheepvaartbedrijven en vervoerders.

Office Assistant

  • Robert Half
  • Anvers & Port d'Anvers
  • Intérim
  • ONTHAAL:
  • Persoonlijk en telefonisch onthaal van klanten en leveranciers;

Tijdelijke opdracht 4 maanden - Administratie & klantencontact

  • Page Personnel
  • Wommelgem
  • Je zal assisteren bij het uitvoeren van dagelijkse administratieve processen
  • Je zal B2B en B2C klanten telefonisch en via e-mail te woord staan

Office Manager met financiële kennis

  • Robert Half
  • Malines
  • Intérim
  • Administratieve Ondersteuning:
  • Backoffice ondersteuning;

Commercieel Binnendienst Medewerker

  • Bright Plus Mechelen
  • Willebroek
  • Intérim option contrat fixe
  • Je beantwoordt huuraanvragen via telefoon en e-mail, zowel van klanten als interne medewerkers
  • Je analyseert de behoefte van klanten, informeert hen over onze producten en biedt de juiste truck...

Office Assistant

  • Robert Half
  • Anvers & Port d'Anvers
  • Intérim
  • Dossieropvolging en administratieve verwerking - incl. opzoekingen om na te gaan of alle gegevens...
  • Het uitwerken van procedures en FAQ's op basis van verworven kennis en inzichten, alsook het delen...

Office Assistant

  • Robert Half
  • Anvers & Port d'Anvers
  • Intérim
  • Je bent de maestro van agenda's, het plannen van vergaderingen en het coördineren van afspraken;
  • Telefoontjes en e-mails beantwoorden met een stralende glimlach;

Commercieel bediende

  • Robert Half
  • Anvers & Port d'Anvers
  • Intérim
  • Verwerking van het orderproces van A tot Z;
  • Contact met klanten, zowel telefonisch als schriftelijk;

Office Assistant (M/V/X)

  • Page Personnel
  • Malines
  • Ondersteuning bieden aan het team;
  • Verantwoordelijk voor de algemene kantooradministratie;
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
PARTENA PROFESSIONAL
PPP GENT
  • PPP GENT
  • Wetteren, Lede, Aalter, Laarne, Kalken, Ninove, Geraardsbergen
  • Freelance, Durée indéterminée, Durée déterminée, Indépendent
Delhaize
Delhaize
Delhaize
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Klantenbeheerder

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 6 jours sur Jobat.be
Cohezio vzw is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op het Werk in België. Samen met een multidisciplinair team van 550 enthousiaste collega’s waken we over de gezondheid, de veiligheid en het welzijn op het werk van alle werknemers bij onze klanten.

De filosofie die we bij onze klanten vooropstellen, zetten we vanzelfsprekend ook intern in de praktijk om. Werken bij Cohezio betekent dat je als mens centraal staat. We werken als één team, collectief boven individueel. We bieden een werkomgeving met aandacht voor jouw welzijn, met het juiste evenwicht tussen menselijkheid en prestaties, tussen jouw privé- en beroepsleven.

Klantenbeheerder

Description de la fonction

Als klantenbeheerder sta je in voor het administratief beheer van een klantenportefeuille van bedrijven: beheren van de contactgegevens, de klantenfiche, …

Je bent eveneens verantwoordelijk voor het up to date houden van de personeelslijsten van de klanten.

Op basis van deze correcte personeelslijsten nodig je het personeel van de klanten uit voor een medische consultatie bij de arbeidsarts. Je waakt hierbij over een optimale bezetting van de consultaties.

Bij de uitvoering van je taken sta je in nauw contact enerzijds met onze klanten (via telefoon en mail), anderzijds met de arbeidsartsen en verpleegkundigen. Daarnaast werk je samen met de Planners en Team Leader Operations en rapporteer je aan de Manager Operations.

De standplaats is in ons kantoor in Gent of Hasselt afhankelijk van de woonplaats van de kandidaat.

Profil

  • Je behaalde minimaal een diploma van het secundair onderwijs.
  • Je hebt zeer goede sociale en communicatieve vaardigheden en hebt een zeer goede mondelinge en schriftelijke kennis van het Nederlands.
  • Je legt in je functioneren de nadruk op kwaliteit, bent sterk servicegericht alsook klantvriendelijk. Je denkt steeds in oplossingen.
  • Je haalt voldoening uit zowel het uitvoeren van administratieve taken als het beantwoorden van telefoons.
  • Je kan multitasken en bent stressbestendig.
  • Je hebt een goede kennis van MS Office (vnl. Word, Excel, Outlook).
  • Je hecht veel belang aan en draagt bij tot een optimale team spirit.

Offre

  • Assurance groupe
  • Chèques-repas
  • Ordinateur portable
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Assurance-invalidité
  • Vélo en leasing
  • Parking
  • Intervention dans les frais de deplacement
  • Indemnité kilométrique vélo
  • Eco Cheque
  • 13ème mois
  • Pécule de vacances
  • Congés rémunérés supplémentaires
  • Travail à domicile
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur van gemiddeld 36u/week. We hechten belang aan een goede work-life balance en realiseren dit door naast de 20 wettelijke verlofdagen, 24 ADV-dagen te voorzien.
 
  • Je komt terecht in een gevarieerde functie met een hoge graad van autonomie. Dit binnen een aangename werkomgeving waar teamplay toch ook belangrijk is.
     
  • Je hebt diverse contacten, zowel binnen als buiten de onderneming.
     
  • Je wordt geholpen om te groeien naar de beste versie van jezelf. Je start allereerst met een opleidingsperiode van een aantal weken, waarbij je ondersteund wordt door jouw leidinggevende en collega’s.
     
  • Vanzelfsprekend krijg je een aantrekkelijk salaris aangevuld met diverse extralegale voordelen zoals maaltijd- cadeau- en ecocheques, een eindejaarspremie, een groeps- en hospitalisatieverzekering.
     
  • Je krijgt toegang tot een ruim aanbod van interne welzijnsinitiatieven rond 3 pijlers: fysiek, sociaal en mentaal welzijn.

Information pratique

Knikte je enthousiast toen je de functieomschrijving las? Bezorg ons dan jouw kandidatuur door het sollicitatieformulier in te vullen op onze website Afficher le site web

Voor meer informatie kan je terecht bij Kathleen Standaert, HR Officer, via Afficher le numéro.
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Enseignement secondaire Au moins 2 ans d'expérience Néerlandais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Employé administratif à Herenthout?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 449 emplois à Herenthout dans la catégorie "Employé administratif".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "2000 Anvers".