Offres d'emploi Administration - Bruges :   38 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Management Assistent

De € 2.100 à € 3.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Eco Cheque

Projectconsultant

Assistent Supervisor Vechicle Processing Center

Dossier beheerder

  • Vivaldis
  • Sint-Andries
  • Durée indéterminée

Project Consultant – Office Assistant

Front desk medewerker - receptionist

Administratief medewerker technische dienst

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Eco Cheque
    • 13ème mois

Medewerker aftersales B to B - Franse Markt

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires

Meertalige talentenjager

Receptionist(e) / Office assistant

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille

Bediende Receptionist m/v/x

Administratief Medewerker

Operationeel administratief bediende loket

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille

Bediende Projectadministratie

Administratief bediende Logistieke Planning

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration, Durée indéterminée - Bruges' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Adviseur klantenboekhouding - Brugge

  • Liantis
  • Bruges
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté

Allround administratief bediende facturatie

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille

Medewerker post-akte

Office Assistant - Bedrijfswagen

Management Assistant

Administratieve medewerker (m,v)

  • MULTI FISH
  • Blankenberge
  • Durée indéterminée

Business Support Medewerker - Advisory

  • VANDELANOTTE ++
  • Sint-Andries
  • Durée indéterminée

Assistent-Manager voor Accommodaties en Experiences (Brugge)

  • HANS BOSS
  • Sint-Andries
  • Durée indéterminée

Personal Assistant Corporate Affairs– High level – Deeltijds

  • Jane & Jameson
  • Oostkamp
  • Durée indéterminée

Customer Service Officer Zeebrugge

  • CLdN
  • Dudzele
  • Durée indéterminée

Deskundigen digitalisering rechtbank van eerste aanleg Brugge

  • RECHTERLIJKE ORDE
  • Bruges
  • Durée indéterminée

vliegend onthaal & administratief medewerker West-Vlaanderen

  • HOORCENTRUM AERTS
  • Bruges
  • Durée indéterminée

Administratief Bediende & Verantwoordelijke Verhuur regio Groot-Brugge

  • Immo-Francois.be
  • Bruges
  • Durée indéterminée

Syndicus- en commerciële medewerker

  • VINCIMMO
  • Knokke-Heist
  • Durée indéterminée

Allround administratief medewerker

  • BAEKEN
  • Bruges
  • Durée indéterminée
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SAFRAN AIRCRAFT
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Pensaert & Partners BV

Management Assistent

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be

Management Assistent

Description de la fonction

Voor een toonaangevend bedrijf in luchtbehandelingssystemen ben ik op zoek naar een leergierige Office Assistent. Dit bedrijf, gevestigd in Beernem, telt een team van ongeveer 50 specialisten die hun uitgebreide kennis en ervaring graag met jou delen. In deze rol krijg je de kans om projecten van A tot Z te begeleiden, van voorbereiding en opvolging tot nacalculatie.

Ben jij een gedreven en veelzijdige administratieve kracht met een talent voor organisatie? Neem je graag initiatief en zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt? Dan ben ik naar jou op zoek!

Hoe zal jouw takenpakket eruit zien?
  • Beheren en verwerken van projectadministratie, inclusief opvolging van betalingen.

  • Ondersteunen van onze onderaannemers met correcte werfmeldingen, prestatie-registraties en contractbeheer.

  • Assisteren van de vestigingsverantwoordelijke bij diverse administratieve taken zoals presentaties voorbereiden, hotelboekingen regelen en vergaderingen plannen.

  • Fungeren als eerste aanspreekpunt voor bezoekers, beheren van de algemene mailbox en telefoonverkeer.

Profil

Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt een bachelor met administratieve focus of relevante ervaring.

  • Je werkt vlot met het Officepakket en leert snel nieuwe systemen aan.

  • Je spreekt en schrijft vloeiend Nederlands en hebt een goede basis in Frans en Engels.

  • Je bent communicatief sterk, nauwkeurig en werkt proactief.





Offre

  • De € 2.100 à € 3.000 par mois
  • Voiture d'entreprise
  • Chèques-repas
  • Smartphone
  • Ordinateur portable
  • Eco Cheque
Wat bieden wij jou?

  • Je kunt rekenen op een aantrekkelijk brutoloon dat marktconform is.

  • Daarnaast ontvang je een netto onkostenvergoeding bovenop je brutoloon.

  • Maak je geen zorgen over de toekomst dankzij onze groepsverzekering en hospitalisatieverzekering bij DKV.

  • Ook krijg je een gsm met abonnement en een laptop tot je beschikking.

  • En voor de milieubewuste pendelaars bieden ze zelfs de mogelijkheid voor fietsleasing, zodat je al trappend naar het werk kunt komen.

  • Met het verstrijken van de jaren word je beloond met een extra verlofdag per vijf jaar anciënniteit, en geniet je van een royaal verlofpakket van 32 dagen per jaar om je batterijen op te laden.

  • In hun goed uitgeruste kantoor, gelegen in een filevrije omgeving, wacht een stimulerende werkomgeving op je.

Information pratique

Pensaert & Partners BV
Pensaert & Partners BV
Afficher le numéro
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Bruges?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 38 emplois à Bruges dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "9000 Gand, 1000 Bruxelles" et "2000 Anvers".