Offres d'emploi Administration - Brabant flamand :   255 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Project Consultant - Administratief Bediende

Administratief Bediende

Administratief bediende prijsbestekken

  • Manpower
  • Zaventem
  • Intérim option contrat fixe

Administratief bediende

Management/Team Assistant - Zaventem - Tech&Innovation (M/V/X)

Onthaalmedewerker - Glabbeek - Vast contract

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance-invalidité

TIJDELIJK ADMINISTRATIEF BEDIENDE - SNELLE OPSTART - LUCHTHAVEN

Project consultant – Office support medewerker

Administratief bediende Halftijds

De € 1.100 à € 1.600 par mois

COMMERCIEEL MEDEWERKER VILVOORDE

Administratief Facturatiemedewerker

De € 2.800 à € 3.000 par mois

Commercieel bediende syndicus

Autoverhuur adviseur

Administratief medewerker

Management Assistant - Asse - Retail

gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Brabant flamand' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Administratief Coördinator

Management Assistant - Zaventem - Pharma

Technisch commercieel bediende

Administratief Bediende - regio Mechelen-Vilvoorde

Administratief Assistent 6 maanden - Hasselt (M/F/X)

Aministratief Coördinator - Vilvoorde - Media

International Admin Project Coordinator - Zaventem - m/f/x

Onthaalmedewerker

  • Manpower
  • Ternat
  • Intérim option contrat fixe

Administratief bediende - 1 maand

Office and Event - Diegem (M/F/X)

ORDER ENTRY

Office Manager

Onthaal medewerker

  • Vivaldis
  • Elewijt
  • Intérim option contrat fixe

Management Assistant - Regio Leuven/Hasselt

Service Desk Agent

Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
SAFRAN AIRCRAFT
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Bright Plus Mechelen

Project Consultant - Administratief Bediende

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be

Werken bij Bright Plus Outsourcing Solutions betekent dat je aansluit bij ons allround projectteam.

Daarnaast hebben we ook een HR projectteam of het freelanceteam. Samen vormen zij onze pool van experten.



Die pool vangt tijdelijke projecten op bij bedrijven om zo een stabiele en kwalitatieve oplossing te bieden voor hun tijdelijke noden.



Als projectmedewerker werk je dus in kmo’s of multinationals in verschillende sectoren. Je job varieert binnen onze vakdomeinen: administratie, management support, sales, marketing, aankoop, logistiek en human resources.



Behoor jij binnenkort ook tot ons team van professionals? Wij zien jouw sollicitatie graag tegemoet.

Project Consultant - Administratief Bediende

Description de la fonction

Als Project Consultant ga je met een vast contract op projectbasis aan de slag bij bedrijven in regio Londerzeel. Deze vacature biedt heel wat variatie want een project duurt doorgaans 3 tot 12 maanden. De jobinhoud en sector wijzigen per opdracht. Bovendien maak je deel uit van Bright Plus Outsourcing Solutions en beschik je over een zitje op de eerste rij bij het beste en snelstgroeiende detacheringsteam in België.



In dit project van 4 maanden ga je aan de slag als Administratief Bediende bij een bedrijf in de medische sector te Londerzeel.



Een greep uit jouw verantwoordelijkheden:




  • Je staat in voor de opmaak van offertes en de verwerking hiervan

  • Je voert een controle uit op binnenkomend (defect) materiaal

  • Je maakt volgend na de controle een schaderapport op

  • Je zorgt voor de input van nieuwe materialen in het systeem

  • Je staat regelmatig in contact met vertegenwoordigers, klanten (zowel telefonisch als per mail)



Na dit project zorgen we voor een naadloze overgang naar een volgende opdracht bij een ander boeiend bedrijf.

Profil

Als Project Consultant, wil je graag bijleren of je huidige expertise verder verdiepen en ben je op zoek naar uitdaging en afwisseling. 



Jouw achtergrond houdt onder andere in dat:




  • Je een bachelor- of masterdiploma op zak hebt of je al voldoende relevante ervaring opbouwde

  • Je vloeiend Nederlands, Frans en Engels spreekt

  • Je vlot schakelt tussen softwareprogramma’s zoals Microsoft Word, Excel en Powerpoint



Wat belangrijker is, zijn jouw soft skills.




  • Projectmatig werken: je werkt je makkelijk in nieuwe projecten in en gaat betrokken en systematisch te werk

  • Klantvriendelijk: je doet alles voor een glimlach

  • Communicator: je communiceert op een duidelijke manier

  • Flexibel: routine is minder aan jou besteed. Je ontdekt graag nieuwe taken en bedrijven in jouw ruime regio

Offre

Een vast contract bij Outsourcing Solutions geeft je de kans om je carrière vorm te geven en net zo snel te groeien als wij, ongeacht jouw functielevel: junior, mid of senior. 

We werken hard bij Bright Plus Outsourcing Solutions maar daarvoor krijg je naast een professionele, open en persoonlijke aanpak heel wat terug: 




  • Een uitgebreid salarispakket met een hele reeks extralegale voordelen zoals netto-onkostenvergoeding, maaltijdcheques, gsm-abonnement, groeps- en hospitalisatieverzekering 

  • Een mooie bedrijfswagen met tankkaart 

  • Een open feedbackcultuur met een on-project opvolging door de regionale Project Leader 

  • Een wisselende werkplek in uiteenlopende bedrijven. De ene keer werk je bij de klant op locatie, op andere momenten werk je vanuit een van onze kantoren. Het is nooit saai bij Bright Plus Outsourcing Solutions! 



Opleiding en groei staan centraal: je scherpt enerzijds je eigen skills aan bij klanten en daarnaast voorzien wij een ruim aanbod aan opleidingen en webinars waaruit je kan kiezen. Je bent geen onbekende in ons projectteam. Dankzij talloze events (zoals summer & winter drinks, de jaarlijkse kick off, een teambuilding, Assistant Day...) en online tools ben je regelmatig in contact met jouw 450 andere collega’s! 

Calculer votre temps de trajet
À : Bright Plus Mechelen | Londerzeel 1840

Cette adresse est introuvable.

Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.

08:30
L’adresse exacte de ce poste n’est pas disponible. Il est donc possible que le temps de trajet calculé soit différent dans la réalité.
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Expérience limitée (< 2 ans) Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration à Brabant flamand?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 255 emplois à Brabant flamand dans la catégorie "Administration", Employé administratif, Assistant de gestion / secrétariat et Réception et accueil inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "2000 Anvers".