Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - 7170 Manage :   132 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Management Assistant - International Company - Asse

  • Page Personnel
  • Asse
  • Assisting the Managing Director and his team
  • Agenda & travel management

Executive Assistant

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Diegem
  • Intérim option contrat fixe
  • Beheer van agenda's (planning en organisatie van vergaderingen en faciliteiten)
  • Organiseren van interne en externe bijeenkomsten en evenementen.

Junior Office & Management Assistant (m/f/x) - Diegem

  • Page Personnel
  • Diegem
  • Help with internal and external communications (update website and internal communication tool,...
  • Help organizing internal & client events & projects

Management Assistant

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • ondersteuning bieden aan de Voorzitter, Vice-voorzitter en Algemeen Directeur, met inbegrip van...
  • plannen, organiseren en opvolgen van vergaderingen van de Raad, het Uitvoerend Comité,...

Office Manager - Asse - Innovation

  • Page Personnel
  • Asse
  • Coördineren van dagelijkse kantooractiviteiten en fungeren als centraal aanspreekpunt.
  • Organiseren van interne en externe meetings, inclusief logistieke voorbereiding.

Junior Executive Assistant - Machelen (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Diegem
  • Plannen, organiseren en coördineren van agenda's en meetings.
  • Ondersteunen bij interne en externe communicatie (e-mails, presentaties, rapporten).

Office Assistant - International Company - Zaventem

  • Page Personnel
  • Zaventem
  • Management of the reception & meeting rooms
  • Travel management

Office Assistant - Cosmetics - Zaventem

  • Page Personnel
  • Zaventem
  • Management of the reception & meeting rooms
  • Travel management

Office Assistant - Fashion - Zaventem

  • Page Personnel
  • Zaventem
  • Management of the reception & meeting rooms
  • Travel management

Management Assistant - International Company - Zaventem

  • Page Personnel
  • Zaventem
  • Assisting the Managing Director and his team
  • Agenda & travel management

Office Assistant - Cosmetics - Asse

  • Page Personnel
  • Asse
  • Office management (order office furniture, catering, facility...)
  • Administrative support (emails, calls, mail, follow-up of invoicing, presentations...)

Administratief Bediende/Planner

  • Page Personnel
  • Zaventem
  • Opstellen en beheren van planningen voor schoonmaakpersoneel, rekening houdend met beschikbaarheid,...
  • Coördineren van communicatie tussen het schoonmaakteam en klanten om ervoor te zorgen dat...

Management Assistant met Bedrijfswagen

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Diegem
  • Durée indéterminée
  • Je staat in voor de agendabeheer voor één of meerdere vennoten;
  • Beheer van e-mails, waarbij je zorgt voor een overzichtelijke en efficiënte afhandeling;

Junior Management Assistant

  • Bright Plus Aalst
  • Alost
  • Durée indéterminée
  • Beheren van telefoon- en mailverkeer
  • Uitvoeren van algemeen secretariaatswerk, zoals het bijhouden van aanwezigheids- en vergaderschema's

Management Assistant

  • Claeys & Engels
  • Watermael-Boitsfort
  • Durée indéterminée
  • Agendabeheer en opvolging deadlines;
  • Beheer van interne en externe mails en briefuitwisseling;
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Manage (région Charleroi)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Office manager - Erpe-Mere - Internationaal bedrijf

  • Page Personnel
  • Erpe-Mere
  • Beheren van de dagelijkse kantooractiviteiten ;
  • Coördineren van vergaderingen en evenementen ;

Office Manager

  • Robert Half
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • je bent verantwoordelijke voor het onthaal, je bent hét gezicht en eerste contact binnen onze...
  • je staat in voor de eerstelijns telefonie;

Senior Management Assistant

  • Bright Plus Aalst
  • Alost
  • Durée indéterminée
  • Je bent een cruciale verbinding tussen het management en de afdeling. Je zorgt dat dagelijkse...
  • Administratieve ondersteuning: Je biedt algemene administratieve assistentie aan de managers en...

Management Assistant

  • Robert Half
  • Flandre orientale
  • Intérim
  • Je staat in voor het telefonisch onthaal en binnenkomende telefonie;
  • Je bent verantwoordelijk voor het beheren van de mailbox;

Management Assistant met bedrijfswagen

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Diegem
  • Durée indéterminée
  • Je staat in voor het agendabeheer
  • Je gaat zorgen voor de planning en voorbereiden van meetings

Management Assistent

  • Robert Half
  • Brabant flamand
  • Intérim
  • je ondersteunt het management met dagelijkse administratieve taken, waaronder planning van...
  • je verwelkomt bezoekers op een professionele manier;

Officemanager: werkvoorbereiding en administratie

  • Q jobs
  • Farciennes
  • Intérim
Je verzorgt de algemene administratie: verwerking van post, briefwisseling, en agendabeheer.Je bent het eerste aanspreekpunt en lost problemen op.Je...

Allround Administratief Bediende - regio Halle/Nijvel - Optie Vast contract

  • Unique Halle
  • Nivelles
  • Durée indéterminée
  • Je staat klanten en leveranciers te woord; zowel telefonisch als per mail
  • Je controleert inkomende leveranciersfacturen en put deze zorgvuldig in in het systeem

Office Manager

  • Accent
  • Zaventem
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
Ben jij een organisatorisch talent met oog voor detail? Heb jij een passie voor het creëren van een perfect georganiseerde werkomgeving? Dan zijn wij...

Administratief bediende

  • Accent
  • Ternat
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
Als administratief bediende heb je een uitgebreid en gevarieerd takenpakket: - je bent het eerste aanspreekpunt aan de telefoon- je beantwoordt...

Office Assistant NL-FR

  • Vivaldis
  • Lembeek
  • Durée déterminée
* Je beheert de planningen van onze arbeiders en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. * Je levert het ERP-pakket aan de arbeiders zodat ze...

Assistent (m/v/x)

  • Advantage Austria
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Travail à domicile
Persoonlijke ondersteuning van de Handelsraad - briefwisseling en afsprakenbeheer in het Duits, Nederlands, Engels en in het ideale geval Frans-...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Opvolgen van telefoons en briefwisseling;
  • Opstellen van PowerPointpresentaties;

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 4.000 par mois
Onze klant is momenteel op zoek naar een Office Manager.Als een Office Manager zal u de volgende verantwoordelijkheden hebben:Onthaal:Instaan voor...

Management / Commercial Assistant h/f

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Incoming Mail and Incoming phone calls
  • Order Office supply
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Manage?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 132 emplois à Manage dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 2000 Anvers" et "1930 Zaventem".