Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - 3940 Hechtel-Eksel :   44 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Assistant

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
  • Het ingeven en opvolgen van bestellingen voor verhuur of verkoop van materiaal.
  • Coördinatie van leveringen en bijbehorende transporten.

Assistent manager Mortsel

  • Carrefour Belgium NV
  • Anvers
  • Je stelt de klant altijd en overal centraal. Je luistert, informeert en helpt je klant verder.
  • Je zorgt voor correcte prijzen.

Office Coordinator IT Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Coordinate and manage office activities to ensure efficiency and compliance with company policies
  • Support department members with administrative tasks

Facility Admin

  • ISS Facility Services
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Verantwoordelijk voor het beheren van het loket en het ontvangen van bezoekers. 
  • Dagelijks beheer van de mailbox en de binnenkomende tickets in onze software.  

Management assistant Technology Sector

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Provide administrative support to the management team.
  • Coordinate and manage diaries, meetings and appointments.

Kantoorhouder Mobiele Ploeg Turnhout

  • bpost
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
€ 2.751,87 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
  • Je vertaalt de commerciële objectieven naar dagelijkse of wekelijkse en coördineert de sales-acties...
  • Je verkoopt en promoot ook zelf onze postale en bancaire producten en diensten en die van onze...

Office Manager - Brussels - (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Manage daily office operations.
  • Ensure all administrative tasks are completed accurately and on time.

Personal Assistant - Brussels - (F/M/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Supporting the management team in day-to-day operations.
  • Managing diaries and organising meetings and appointments.

Management Assistant met bedrijfswagen

  • Bright Plus Hasselt
  • Beringen
  • Durée indéterminée
  • Je beheert de agenda van je leidinggevende, dit kan ook vluchten en hotels boeken zijn voor...
  • Je staat in voor de algemene correspondentie met interne medewerkers en stakeholders. Deze...

Office Assistant - Voor het grootste kantoor van de Kempen!

  • Austin Bright
  • Mol
  • Durée indéterminée
  • Cliëntenonthaal: Je verwelkomt cliënten met een glimlach, zowel aan de balie als telefonisch, en...
  • Facturatie en betalingen: Met oog voor detail volg je de facturatie en betalingen van klanten op en...

Management Assistant (M/V/X)

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Administratieve ondersteuning bieden aan het management team ;
  • Helpen bij de planning en organisatie van vergaderingen ;

(Junior) office manager - Centrum Antwerpen

  • Page Personnel
  • Anvers
Je organiseert evenementen van begin tot eind.Je biedt ondersteuning aan de COO en het directiecomité.Je beheert agenda's en plant afspraken digitaal...

Office manager - Bedrijfswagen - Gent

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Het beheren van de dagelijkse kantooractiviteiten ;
  • Het coördineren van administratieve taken ;

Office Assistant

  • Bright Plus Hasselt
  • Hasselt
  • Intérim option contrat fixe
  • Als het eerste aanspreekpunt ben jij het gezicht van het bedrijf en zorg je voor een warm welkom....
  • Je bewaart het overzicht over alle vergaderruimtes, brengt deze in orde qua benodigdheden en...

Poetshulp kantoor ('s avonds - 7u/week)

  • Actief Interim Bree
  • Peer
  • Intérim option contrat fixe
Ben jij op zoek naar een extra schoonmaakopdracht en zie je werken tijdens de avonduren helemaal zitten? Lees dan zeker verder!Wij zijn op zoek...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Hechtel-Eksel (région Lommel)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Customer Service Officer

  • Client of Manpower
  • Beringen
  • Intérim option contrat fixe
  • Correcte afhandeling via telefoon en mail van alle vragen waarbij je service gerichte oplossingen...
  • Registratie van de calls in verschillende tools en PC systemen;

Schoonmaakmedewerker regio Tessenderlo

  • AGO Jobs & HR
  • Tessenderlo
  • Intérim
Wil jij deel uitmaken van een dynamisch team binnen een bedrijf dat waarde hecht aan kwaliteit en klanttevredenheid? Wij zijn op zoek naar een...

Poetshulp kantoor (9u/week)

  • Actief Interim Bree
  • Bree
  • Intérim
Ben je op zoek naar een leuke schoonmaakopdracht voor een paar uurtjes per week? Dan is solliciteren de boodschap!Voor een kantoor in Bree centrum...

Management Assistant

  • Unique Genk
  • Maaseik
  • Intérim option contrat fixe
  • Payroll en HR-wetgeving beheer jij vlot. Je zorgt ervoor dat alles volgens de regels verloopt en...
  • Je helpt mee om het HR-beleid up-to-date en effectief te houden.

Management Assistant

  • Unique Pelt
  • Maaseik
  • Intérim option contrat fixe
  • Payroll en HR-wetgeving beheer jij vlot. Je zorgt ervoor dat alles volgens de regels verloopt en...
  • Je helpt mee om het HR-beleid up-to-date en effectief te houden.

Administratief Bediende Planning

  • Unique Hasselt
  • Houthalen-Helchteren
  • Intérim option contrat fixe
Jusqu'à € 4.000 par mois
  • Je bent eindverantwoordelijk voor de planning van opmetingen en plaatsingen. Dit omvat het...
  • Je organiseert de wekelijkse planningsvergadering voor productie. Dit omvat het voorbereiden van de...

COMMERCIEEL MEDEWERKER REGIO HOUTHALEN

  • Manpower
  • Houthalen-Helchteren
  • Intérim option contrat fixe
  • Als commercieel medewerker ben je het gezicht van bpost in jouw postkantoor. Je verwelkomt je...
  • Je zorgt er dus voor dat je kennis over onze producten en diensten steeds up-to-date blijft.

ADMINISTRATIEF TEAMLEADER

  • AGO Jobs & HR
  • Zonhoven
  • Intérim
Als Administratief Teamleader ben je verantwoordelijk voor het organiseren van de personeelsplanning en administratieve ondersteuning binnen de...

COMMERCIEEL MEDEWERKER REGIO MOL

  • Manpower
  • Mol
  • Intérim option contrat fixe
  • Als commercieel medewerker ben je het gezicht van bpost in jouw postkantoor. Je verwelkomt je...
  • Je zorgt er dus voor dat je kennis over onze producten en diensten steeds up-to-date blijft.

Office verantwoordelijke: administratie- boekhouding- HR (bouw)

  • Vivaldis
  • Dessel
  • Intérim option contrat fixe
* Ondersteuning boekhouding: Opmaak uitgaande facturen , nakijken lever- en bestelbonnen, opvolging vorderingsstaat + goedkeuren , debiteurenbeheer,...

AGO TECHNICS: assistent teamleader

  • AGO Jobs & HR
  • Genk
  • Intérim
Wordt Onze Enthousiaste Assistent Teamleader!Over onze klant:Onze klant is een wereldwijd logistiek bedrijf dat gespecialiseerd is in opslag,...

COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE | VOLTIJDS

  • Client of Manpower
  • Mol
  • Intérim option contrat fixe
  • Avantages extra-légaux
    • Ordinateur portable
    • Parking
    • Formations
  • Administratieve verwerking van prijs-en leveranciersbeheer (aangaande bestellingen,...
  • Administratieve verwerking van promoties en folders

Administratief Bediende

  • Client of Manpower
  • Genk
  • Durée indéterminée
  • Offertes opstellen, opvolgen en archiveren
  • Bestellingen verwerken in ERP

Administratief bediende HSE

  • Actief Interim Genk
  • Genk
  • Intérim option contrat fixe
  • Uitvoeren van diverse administratieve, organisatorische en communicatieve taken;
  • Verzorgen van presentaties en introducties aangaande veiligheid;

Management Assistent

  • Q jobs
  • Lummen
  • Intérim
In de rol van Sales & Management Assistent word je de rechterhand van de Sales Director. Je biedt administratieve en organisatorische ondersteuning...
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Hechtel-Eksel?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 44 emplois à Hechtel-Eksel dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 2000 Anvers" et "1930 Zaventem".