Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - 3080 Tervuren :   178 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Office Manager

  • Robert Half
  • Louvain
  • Intérim
  • Je staat in voor het onthaal, je ontvang klanten/bezoekers;
  • Je bent het eerste aanspreekpunt aan de telefoon;

Office Manager - Brussels - (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Manage daily office operations.
  • Ensure all administrative tasks are completed accurately and on time.

Assistant

  • Robert Half
  • Plusieurs régions
  • Intérim
  • Het ingeven en opvolgen van bestellingen voor verhuur of verkoop van materiaal.
  • Coördinatie van leveringen en bijbehorende transporten.

Personal Assistant - Brussels - (F/M/X)

  • Page Personnel
  • Plusieurs régions
  • Supporting the management team in day-to-day operations.
  • Managing diaries and organising meetings and appointments.

Executive assistant (M/V/X)

  • Page Personnel
  • Puurs Sint-Amands
  • Het fungeren als aanspreekpunt tussen het management en zowel interne collega's als externe klanten.
  • Het bieden van ondersteuning bij de organisatie van evenementen.

Teamlead Administratie

  • Bright Plus Mechelen
  • Wavre-Saint-Catherine
  • Durée indéterminée
  • Je staat in voor de coördinatie van interne processen en workflows
  • Je stuurt het team aan en bent voor hen het eerste aanspreekpunt

Executive Assistant

  • Robert Walters Belgium
  • Brabant flamand
  • Intérim
De € 3.000 à € 4.500 par mois
Jouw takenpakket als Executive Assistant: * Behandelen van mails en telefoons* Agenda management * Organiseren van meetings* Notuleren tijdens...

Management Assistant (M/V/X)

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Administratieve ondersteuning bieden aan het management team ;
  • Helpen bij de planning en organisatie van vergaderingen ;

(Junior) office manager - Centrum Antwerpen

  • Page Personnel
  • Anvers
Je organiseert evenementen van begin tot eind.Je biedt ondersteuning aan de COO en het directiecomité.Je beheert agenda's en plant afspraken digitaal...

Office manager - Bedrijfswagen - Gent

  • Page Personnel
  • Anvers
  • Het beheren van de dagelijkse kantooractiviteiten ;
  • Het coördineren van administratieve taken ;

Tijdelijk Customer Care Advisor

  • Manpower
  • Zaventem
  • Intérim option contrat fixe
  • Wanneer klanten hun voertuig willen binnenbrengen voor een onderhoud of mechanische herstelling...
  • Je luistert naar de noden en analyseert de wensen van de klanten. Die zet je om in een voorstel. Je...

Customer Care

  • Client of Manpower
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Intérim option contrat fixe
  • Een persoonlijke en kwalitatieve klantenservice bieden
  •  Retail en digitale assitentie geven

Assistent (m/v/x)

  • Advantage Austria
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Travail à domicile
Persoonlijke ondersteuning van de Handelsraad - briefwisseling en afsprakenbeheer in het Duits, Nederlands, Engels en in het ideale geval Frans-...

OFFICE MANAGER AGO JOBS & HR ZAVENTEM

  • AGO Jobs & HR
  • Zaventem
  • Intérim
AGO zoekt:een Office manager die dankzij zijn helikopterview voor groei zorgt binnen zijn team én bij zijn klanten. Because we need people with...

Secretariaatsmedewerker

  • Vivaldis
  • Zaventem
Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de bouwsector, zijn we op zoek naar een nauwkeurige en klantgerichte Secretariaatsmedewerker.* Algemene...
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Assistant de gestion / secrétariat - Tervuren (région Vilvorde - Zaventem)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

CUSTOMER SERVICE SPECIALIST | AIR FREIGHT | VAST CONTRACT

  • Client of Manpower
  • Brucargo
  • Durée indéterminée
Als Customer Service Specialist Air Freight sta je dagelijks in contact met klanten en het operations team. Je zorgt ervoor dat inkomende orders snel...

CUSTOMER SERVICE

  • Client of Manpower
  • Diegem
  • Intérim option contrat fixe
  • Beheren van een klantenportefeuille in een B2B-omgeving.
  • Vragen van klanten via e-mail en telefoon beantwoorden.

Management assistant

  • Q jobs
  • Diegem
  • Intérim
Onthaal van cliënteel op kantoor. Telefoons en mails beantwoorden van alle departementen. Behandelen van briefwisseling.Agendabeheer. Gebouw en...

Tijdelijk customer service medewerker jan-april 2025

  • Client of Manpower
  • Diegem
  • Intérim option contrat fixe
  • Je beheert bestellingen (invoeren en coderen in het systeem);
  • Je behandelt telefoontjes en e-mails om klanten te helpen (vragen, klachten, specifieke verzoeken);

Management Assistant NL/FR

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 3.000 par mois
  • Met vertrouwen de telefoon opnemen
  • Beheren en plannen van afspraken en vergaderingen

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Beheren van inkomende en uitgaande communicatie, inclusief telefoongesprekken, e-mails en post.
  • Bijhouden van dossiers, databases en zowel elektronische als fysieke archiveringssystemen.

Management Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.600 à € 2.800 par mois
  • Agendabeheer
  • Organisatie van vergaderingen

Management Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Agendabeheer
  • Organisatie van vergaderingen

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.600 par an
  • Independently manage his agenda and efficiently co-ordinate the arrangement of meetings, travel,...
  • Sort emails, answers questions within the framework of certain instructions; transfer more complex...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Opvolgen van telefoons en briefwisseling;
  • Opstellen van PowerPointpresentaties;

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 4.000 par mois
Onze klant is momenteel op zoek naar een Office Manager.Als een Office Manager zal u de volgende verantwoordelijkheden hebben:Onthaal:Instaan voor...

Management / Commercial Assistant h/f

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Incoming Mail and Incoming phone calls
  • Order Office supply

Management Assistent

  • Robert Half
  • Brabant flamand
  • Intérim
  • je ondersteunt het management met dagelijkse administratieve taken, waaronder planning van...
  • je verwelkomt bezoekers op een professionele manier;

Receptionist / Office Manager (NL/FR)

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Bezoekers professioneel en hoffelijk ontvangen
  • Telefoongesprekken en e-mails in het Frans en Nederlands beantwoorden en doorverbinden indien nodig

Management Assistant

  • Actief Interim Leuven
  • Heverlee
  • Provide management support and handle general office and secretarial tasks (e.g., office supplies,...
  • Organise and coordinate logistics for meetings, travel, events, and team activities.
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Aucun job sélectionné pour le moment
Sélectionnez un job sur la gauche pour le visualiser

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant de gestion / secrétariat à Tervuren?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 178 emplois à Tervuren dans la catégorie "Assistant de gestion / secrétariat".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 2000 Anvers" et "1930 Zaventem".