-
Robert Walters Belgium
-
Brabant flamand
- Intérim
De € 3.000 à € 4.500 par mois
Jouw takenpakket als Executive Assistant: * Behandelen van mails en telefoons* Agenda management * Organiseren van meetings* Notuleren tijdens...
Je organiseert evenementen van begin tot eind.Je biedt ondersteuning aan de COO en het directiecomité.Je beheert agenda's en plant afspraken digitaal...
-
Advantage Austria
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
Persoonlijke ondersteuning van de Handelsraad - briefwisseling en afsprakenbeheer in het Duits, Nederlands, Engels en in het ideale geval Frans-...
-
AGO Jobs & HR
-
Zaventem
- Intérim
AGO zoekt:een Office manager die dankzij zijn helikopterview voor groei zorgt binnen zijn team én bij zijn klanten. Because we need people with...
Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de bouwsector, zijn we op zoek naar een nauwkeurige en klantgerichte Secretariaatsmedewerker.* Algemene...
-
Client of Manpower
-
Brucargo
- Durée indéterminée
Als Customer Service Specialist Air Freight sta je dagelijks in contact met klanten en het operations team. Je zorgt ervoor dat inkomende orders snel...
Onthaal van cliënteel op kantoor. Telefoons en mails beantwoorden van alle departementen. Behandelen van briefwisseling.Agendabeheer. Gebouw en...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 3.000 par mois
- Met vertrouwen de telefoon opnemen
- Beheren en plannen van afspraken en vergaderingen
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.200 par mois
- Beheren van inkomende en uitgaande communicatie, inclusief telefoongesprekken, e-mails en post.
- Bijhouden van dossiers, databases en zowel elektronische als fysieke archiveringssystemen.
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée indéterminée
De € 2.600 à € 2.800 par mois
- Agendabeheer
- Organisatie van vergaderingen
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Agendabeheer
- Organisatie van vergaderingen
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.600 par an
- Independently manage his agenda and efficiently co-ordinate the arrangement of meetings, travel,...
- Sort emails, answers questions within the framework of certain instructions; transfer more complex...
-
Unique Brussels
-
Ixelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
- Opvolgen van telefoons en briefwisseling;
- Opstellen van PowerPointpresentaties;
-
Unique Brussels
-
Ixelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 4.000 par mois
Onze klant is momenteel op zoek naar een Office Manager.Als een Office Manager zal u de volgende verantwoordelijkheden hebben:Onthaal:Instaan voor...
-
Unique Brussels
-
Ixelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Incoming Mail and Incoming phone calls
- Order Office supply