Offres d'emploi Administration »  Assistant de gestion / secrétariat - 1401 Baulers :   153 jobs

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Office Assistant NL-FR

  • Vivaldis
  • Lembeek
  • Durée déterminée
* Je beheert de planningen van onze arbeiders en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. * Je levert het ERP-pakket aan de arbeiders zodat ze...

Administratief bediende

  • Accent
  • Ternat
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
Als administratief bediende heb je een uitgebreid en gevarieerd takenpakket: - je bent het eerste aanspreekpunt aan de telefoon- je beantwoordt...

Officemanager: werkvoorbereiding en administratie

  • Q jobs
  • Farciennes
  • Intérim
Je verzorgt de algemene administratie: verwerking van post, briefwisseling, en agendabeheer.Je bent het eerste aanspreekpunt en lost problemen op.Je...

Assistent (m/v/x)

  • Advantage Austria
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Travail à domicile
Persoonlijke ondersteuning van de Handelsraad - briefwisseling en afsprakenbeheer in het Duits, Nederlands, Engels en in het ideale geval Frans-...

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
  • Opvolgen van telefoons en briefwisseling;
  • Opstellen van PowerPointpresentaties;

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 4.000 par mois
Onze klant is momenteel op zoek naar een Office Manager.Als een Office Manager zal u de volgende verantwoordelijkheden hebben:Onthaal:Instaan voor...

Management / Commercial Assistant h/f

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Incoming Mail and Incoming phone calls
  • Order Office supply

Receptionist / Office Manager (NL/FR)

  • Unique Brussels
  • Ixelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Bezoekers professioneel en hoffelijk ontvangen
  • Telefoongesprekken en e-mails in het Frans en Nederlands beantwoorden en doorverbinden indien nodig

Management Assistant NL/FR

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 3.000 par mois
  • Met vertrouwen de telefoon opnemen
  • Beheren en plannen van afspraken en vergaderingen

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.200 par mois
  • Beheren van inkomende en uitgaande communicatie, inclusief telefoongesprekken, e-mails en post.
  • Bijhouden van dossiers, databases en zowel elektronische als fysieke archiveringssystemen.

Management Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.600 à € 2.800 par mois
  • Agendabeheer
  • Organisatie van vergaderingen

Management Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • Agendabeheer
  • Organisatie van vergaderingen

Office Manager

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 3.000 par mois
  • Point person for maintenance, mailing, shipping, supplies, equipment
  • Oversee and support all administrative duties in the office and ensure that office is operating...

Customer Care

  • Client of Manpower
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Intérim option contrat fixe
  • Een persoonlijke en kwalitatieve klantenservice bieden
  •  Retail en digitale assitentie geven

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 3.000 à € 4.000 par mois
  • Dagelijkse administratieve ondersteuning van de afdeling, inclusief agendabeheer, klassement...
  • Telefonisch onthaal van onze leden verzorgen.
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Secretary / Administrative Assistant (h/f)

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Organising meetings and events.  Tasks include planning and logistics, preparation of documents,...
  • Managing contacts and communication with members via the database and website;

Management Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • De digitale agenda van de CEO beheren: afspraken, vergaderingen, evenementen en reizen;
  • Interne en externe vergaderingen organiseren;

Secretary / Administrative Assistant

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
Main Responsibilities:• Planning, organization and follow-up of EPSU activities and events. This includes preparing with the responsible policy...

Executive Assistant

  • Unique Brussels
  • Etterbeek
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.600 par an
  • Independently manage his agenda and efficiently co-ordinate the arrangement of meetings, travel,...
  • Sort emails, answers questions within the framework of certain instructions; transfer more complex...

Management Assistant h/f/x

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
  • Bezoekers ontvangen en doorverwijzen, de logistiek voor, tijdens en na bezoeken beheren (schema's...
  • Inkomende/uitgaande standaard- en exprespost en pakketten beheren (ontvangst, codering,...

Administrative Assistant/Office Manager

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
  • Oversee and maintain the day-to-day operations of the office, ensuring a productive and organised...
  • Coordinate office activities, including managing schedules and meetings.

Administratief medewerker

  • AGO Jobs & HR
  • Bruxelles
  • Intérim
Voor onze klant in Elsene zijn we op zoek naar een tijdelijke communicatie- en administratief medewerker. In deze functie neem je de volgende taken...

Management Assistant

  • Unique Zaventem - Vilvoorde
  • Anderlecht
  • Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 4.000 par mois
  • Coördineren van evenementen zoals teambuildings, de jaarlijkse Infraday en eindejaarsactiviteiten.
  • Verantwoordelijk voor de logistieke en administratieve organisatie van evenementen (locaties,...

klantendienstmedewerker bancaire sector

  • Client of Manpower
  • Bruxelles
  • Intérim option contrat fixe
  • Telefonisch opvolgen van klanten met betalingsachterstanden (inkomende en uitgaande gesprekken).
  • Verzamelen van relevante informatie om de oorzaak van betalingsachterstanden te begrijpen.

Management Assistant (m/f)

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
De € 3.500 à € 4.200 par mois
  • Administration support : travels arrangements, expense claims, contacts, follow up holiday planning...
  • Communication support..

Office Manager & HR Coordinator

  • Unique Brussels
  • Bruxelles
  • Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
  • De afdeling Finance en HR assisteren bij het inwerken en verwelkomen van nieuwe medewerkers
  • Beheren van het wagenpark

Administratief medewerker secretariaat

  • Start People
  • Dilbeek
  • Durée déterminée
  • Organiseren van zittingen van college/vast bureau, gemeenteraad/ocmw-raad, beleidsoverleg enz....
  • Agendapunten opstellen, andere teams hier ook bij kunnen adviseren

Tijdelijk Customer Care Advisor

  • Manpower
  • Zaventem
  • Intérim option contrat fixe
  • Wanneer klanten hun voertuig willen binnenbrengen voor een onderhoud of mechanische herstelling...
  • Je luistert naar de noden en analyseert de wensen van de klanten. Die zet je om in een voorstel. Je...

CUSTOMER SERVICE

  • Client of Manpower
  • Diegem
  • Intérim option contrat fixe
  • Beheren van een klantenportefeuille in een B2B-omgeving.
  • Vragen van klanten via e-mail en telefoon beantwoorden.

Management assistant

  • Q jobs
  • Diegem
  • Intérim
Onthaal van cliënteel op kantoor. Telefoons en mails beantwoorden van alle departementen. Behandelen van briefwisseling.Agendabeheer. Gebouw en...
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