-
Vivaldis
-
Lembeek
- Durée déterminée
* Je beheert de planningen van onze arbeiders en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt. * Je levert het ERP-pakket aan de arbeiders zodat ze...
-
Accent
-
Ternat
- Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant
Als administratief bediende heb je een uitgebreid en gevarieerd takenpakket: - je bent het eerste aanspreekpunt aan de telefoon- je beantwoordt...
-
Q jobs
-
Farciennes
- Intérim
Je verzorgt de algemene administratie: verwerking van post, briefwisseling, en agendabeheer.Je bent het eerste aanspreekpunt en lost problemen op.Je...
-
Advantage Austria
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
Persoonlijke ondersteuning van de Handelsraad - briefwisseling en afsprakenbeheer in het Duits, Nederlands, Engels en in het ideale geval Frans-...
-
Unique Brussels
-
Ixelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 3.500 par mois
- Opvolgen van telefoons en briefwisseling;
- Opstellen van PowerPointpresentaties;
-
Unique Brussels
-
Ixelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 4.000 par mois
Onze klant is momenteel op zoek naar een Office Manager.Als een Office Manager zal u de volgende verantwoordelijkheden hebben:Onthaal:Instaan voor...
-
Unique Brussels
-
Ixelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Incoming Mail and Incoming phone calls
- Order Office supply
-
Unique Brussels
-
Ixelles
- Intérim option contrat fixe
- Bezoekers professioneel en hoffelijk ontvangen
- Telefoongesprekken en e-mails in het Frans en Nederlands beantwoorden en doorverbinden indien nodig
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 3.000 par mois
- Met vertrouwen de telefoon opnemen
- Beheren en plannen van afspraken en vergaderingen
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.200 par mois
- Beheren van inkomende en uitgaande communicatie, inclusief telefoongesprekken, e-mails en post.
- Bijhouden van dossiers, databases en zowel elektronische als fysieke archiveringssystemen.
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée indéterminée
De € 2.600 à € 2.800 par mois
- Agendabeheer
- Organisatie van vergaderingen
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Durée indéterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- Agendabeheer
- Organisatie van vergaderingen
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.300 à € 3.000 par mois
- Point person for maintenance, mailing, shipping, supplies, equipment
- Oversee and support all administrative duties in the office and ensure that office is operating...
-
Client of Manpower
-
Woluwe-Saint-Lambert
- Intérim option contrat fixe
- Een persoonlijke en kwalitatieve klantenservice bieden
- Retail en digitale assitentie geven
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 3.000 à € 4.000 par mois
- Dagelijkse administratieve ondersteuning van de afdeling, inclusief agendabeheer, klassement...
- Telefonisch onthaal van onze leden verzorgen.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Organising meetings and events. Tasks include planning and logistics, preparation of documents,...
- Managing contacts and communication with members via the database and website;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
- De digitale agenda van de CEO beheren: afspraken, vergaderingen, evenementen en reizen;
- Interne en externe vergaderingen organiseren;
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 3.000 à € 3.500 par mois
Main Responsibilities:• Planning, organization and follow-up of EPSU activities and events. This includes preparing with the responsible policy...
-
Unique Brussels
-
Etterbeek
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.600 par an
- Independently manage his agenda and efficiently co-ordinate the arrangement of meetings, travel,...
- Sort emails, answers questions within the framework of certain instructions; transfer more complex...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 3.500 par mois
- Bezoekers ontvangen en doorverwijzen, de logistiek voor, tijdens en na bezoeken beheren (schema's...
- Inkomende/uitgaande standaard- en exprespost en pakketten beheren (ontvangst, codering,...
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
De € 2.800 à € 3.200 par mois
- Oversee and maintain the day-to-day operations of the office, ensuring a productive and organised...
- Coordinate office activities, including managing schedules and meetings.
-
AGO Jobs & HR
-
Bruxelles
- Intérim
Voor onze klant in Elsene zijn we op zoek naar een tijdelijke communicatie- en administratief medewerker. In deze functie neem je de volgende taken...
-
Unique Zaventem - Vilvoorde
-
Anderlecht
- Intérim option contrat fixe
De € 3.000 à € 4.000 par mois
- Coördineren van evenementen zoals teambuildings, de jaarlijkse Infraday en eindejaarsactiviteiten.
- Verantwoordelijk voor de logistieke en administratieve organisatie van evenementen (locaties,...
-
Client of Manpower
-
Bruxelles
- Intérim option contrat fixe
- Telefonisch opvolgen van klanten met betalingsachterstanden (inkomende en uitgaande gesprekken).
- Verzamelen van relevante informatie om de oorzaak van betalingsachterstanden te begrijpen.
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée indéterminée
De € 3.500 à € 4.200 par mois
- Administration support : travels arrangements, expense claims, contacts, follow up holiday planning...
- Communication support..
-
Unique Brussels
-
Bruxelles
- Durée déterminée
De € 2.500 à € 3.000 par mois
- De afdeling Finance en HR assisteren bij het inwerken en verwelkomen van nieuwe medewerkers
- Beheren van het wagenpark
-
Start People
-
Dilbeek
- Durée déterminée
- Organiseren van zittingen van college/vast bureau, gemeenteraad/ocmw-raad, beleidsoverleg enz....
- Agendapunten opstellen, andere teams hier ook bij kunnen adviseren
-
Manpower
-
Zaventem
- Intérim option contrat fixe
- Wanneer klanten hun voertuig willen binnenbrengen voor een onderhoud of mechanische herstelling...
- Je luistert naar de noden en analyseert de wensen van de klanten. Die zet je om in een voorstel. Je...
-
Client of Manpower
-
Diegem
- Intérim option contrat fixe
- Beheren van een klantenportefeuille in een B2B-omgeving.
- Vragen van klanten via e-mail en telefoon beantwoorden.
Onthaal van cliënteel op kantoor. Telefoons en mails beantwoorden van alle departementen. Behandelen van briefwisseling.Agendabeheer. Gebouw en...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.