Offres d'emploi Finances, assurances & droit »  Finances »  Comptabilité - Brabant wallon :   35 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Accounts Payable

Comptable

Comptable Expérimenté.e

Comptable General Ledger

Accountant public

Comptable Clients

Invoices Officer

AR Manager / Responsable Comptabilité Clients - Brabant Wallon

Comptable General Ledger

Comptable AR

Responsable Comptabilité Fournisseurs - Brabant Wallon

Comptable H/F Mi-Temps

Manager Tax Accountancy - Cabinet Comptable Wavre

Comptable

Comptable Fournisseurs et Clients

gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Comptabilité - Brabant wallon' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Comptable

Comptable débutant

Comptable fournisseurs (h-f-x)

Responsable Comptable - Secteur Retail - Brabant Wallon

Comptable

Conseiller relations patrimoniales

Comptable Confirmé

Comptable

Comptable

Comptable Gestionnaire de Dossiers

Comptable - Gestionnaire de dossiers en fiduciaire

  • Accent
  • Grez-Doiceau
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant

Comptable en fiduciaire dans le Brabant Wallon ??

  • Accent
  • Wavre
  • Intérim option contrat fixe, Starter, Job d'étudiant

Comptable (H/F/X) - Mont Saint Gilbert

De € 30.000 à € 40.000 par an
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Parking
    • Compensation de repas
    • Naissance
    • Anniversaire
    • Formations
    • Travail à domicile

Comptable mi-temps ou 4/5e (h-f-x)

Aide Comptable Junior

Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SAFRAN AIRCRAFT
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Unique Leuven

Administratief Bediende boekhouding

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 5 jours sur Jobat.be

Het bedrijf is gelegen in Oud-Heverlee, maar gaat verhuizen in het najaar richting Leuven.

Administratief Bediende boekhouding

Description de la fonction

Als administratief bediende boekhouding bij ozne klant ben jij verantwoordelijk voor het vlot en correct laten verlopen van de administratieve en boekhoudkundige processen. 



Jouw taken omvatten onder andere:




  • Digitaal verwerken en inboeken van aankoopfacturen: Je controleert zorgvuldig de binnenkomende aankoopfacturen, digitaliseert ze en boekt ze correct in.

  • Verwerken van financiële verrichtingen: Je verwerkt kas- en banktransacties

  • Maandelijkse loonboekingen

  • Facturatie in samenwerking met projectleiders: In overleg met de projectleiders stel je uitgaande facturen op op basis van meetstaten en contractafspraken.

  • Opvolgen van uitstaande debiteuren: Je houdt dagelijks de openstaande facturen in de gaten, communiceert proactief met klanten en verstuurt betalingsherinneringen en aanmaningen indien nodig.

  • Voorbereiden van maand- en jaarafsluitingen: Je ondersteunt het extern boekhoudkantoor door boekingen te controleren en helpt bij het opstellen van financiële overzichten en jaarrekeningen.

Profil

Naar wie is onze klant op zoek om de functie van administratief bediende op de boekhouding in te vullen? 




  • Ervaring met administratieve en boekhoudkundige taken, bij voorkeur binnen een projectomgeving.

  • Kennis van Excel 

  • Nieuwsgierig, gedreven en bereid om boekhoudkundige skills dagelijks in te zetten en te optimaliseren.

  • Sterke interesse in duurzame en klimaatgerichte oplossingen en het ondersteunen van een innovatieve KMO.

  • Nauwkeurig en detailgericht, met een focus op het correct uitvoeren van administratieve en financiële processen.

  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel binnen het team als met externe partijen.

  • In staat om zelfstandig te werken, maar ook goed te functioneren binnen een team.

  • Oplossingsgericht en in staat om efficiënt om te gaan met veranderingen in processen of systemen.

Offre

Op wat mag je rekenen als administratief bediende binnen de boekhouding? 




  • Werken bij een bedrijf met impact: Je werkt mee aan oplossingen die bijdragen aan een betere toekomst voor het klimaat.

  • Dynamisch team: Samenwerking en innovatie staan centraal in hun team.

  • Flexibiliteit: Ze bieden een 80% werkregime voor een goede werk-privébalans.

  • Verantwoordelijkheid: Je krijgt de kans om echt het verschil te maken en verantwoordelijkheid te nemen.

  • Aantrekkelijk verloningspakket: Meer dan competitief met bonus (CAO90), flexibele werkuren, ADV-dagen en extralegale voordelen zoals laptop, gsm-abonnement, maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering.

  • Leuke teamactiviteiten: Naast hard werken zorgen ze voor fun- en teambuildingactiviteiten om elkaar beter te leren kennen.

  • Opleidings- en groeimogelijkheden: Ze bieden volop kansen om jezelf te ontwikkelen en door te groeien binnen het bedrijf.

Calculer votre temps de trajet
À : Unique Leuven | Beauvechain 1320

Cette adresse est introuvable.

Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.

08:30
L’adresse exacte de ce poste n’est pas disponible. Il est donc possible que le temps de trajet calculé soit différent dans la réalité.
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Expérience limitée (< 2 ans) Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Comptabilité à Brabant wallon?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 35 emplois à Brabant wallon dans la catégorie "Comptabilité".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4000 Liège" et "6900 Marche-en-Famenne".