Enregistrez cette demande de recherche et recevez les offres d'emploi les plus adaptées dans votre boîte mail.
Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.
1 de 1
De LÖWENSTEIN Medical groep, een Duits familiebedrijf, is vandaag zowel een pionier als marktleider op het gebied van beademing in ziekenhuizen en thuis. Als filiaal in volle ontwikkeling zijn wij sinds 4 jaar actief in België met als waarden: service, uitmuntendheid en "fun" in het bedrijf.
Hoofdtaken:
• Administratief en operationeel beheer van het bedrijf in samenwerking met het moederbedrijf
• Assistentie verkoopmanagers bij het beheer van hun sector
• Dagelijks beheer van de boekhouding in samenwerking met het boekhoudkantoor
• Administratieve ondersteuning bij het indienen van aanbestedingen
• Opstellen en verzenden van offertes naar klanten, verkoopmanagers, ...
• Zorg voor de verwerking en opvolging van klantenorders van ontvangst tot facturatie
• Ontvang telefoontjes en handel klantverzoeken af (ordertracering, informatie, etc.)
• Behandeling van afwijkingen bij levering, facturering, enz.
• Opvolgen van voorraden en invoeren van het materiaal in het systeem
• Update en invoeren in de ERP-database
• Pro-actief zijn m.b.t. voorstellen over veranderingen in de dienstverlening
Opleidingsniveau: zie boven
Talen: FR/NL Tweetalig
Engels : goede operationele kennis
Computertechnologie: Goede kennis van het Office-pakket, vaardigheid in Excel
Voeling hebben voor ERP systemen
Ervaring : Minimaal 3-4 jaar in een vergelijkbare functie is een pluspunt
Kennis van boekhouding
Kennis van het verkoopproces en verwerking van aanbestedingen
Autonoom kunnen werken
Analytische en synthetische geest, stipt en georganiseerd
Sterk gevoel voor service en diplomatie
Positieve en oplossingsgerichte ingesteldheid
Financieel aanbod : motiverend en progressief + extra-legale voordelen zoals maaltijdcheques, DKV, 13e maand,...
Werkuren van 08.30 - 12.30 en 13.15 - 17.15
1 de 1