7 geheimen van hoogproductieve collega's
Je collega lijkt wel geboren met een 'ik-werk-dubbel-zo-efficiënt'-gen, maar de waarheid is - gelukkig voor iedereen - heel makkelijk te verklaren ...
Je collega lijkt wel geboren met een 'ik-werk-dubbel-zo-efficiënt'-gen, maar de waarheid is - gelukkig voor iedereen - heel makkelijk te verklaren ...
Wat is er zo speciaal aan de Let them-theorie? En is die theorie ook bruikbaar op je werk?
Een recordaantal werknemers is dit jaar al vertrokken bij zijn werkgever. Maar wie zijn job vaarwel zegt, doet dat zelden lichtzinnig. “Eigenlijk draait het vaak om hetzelfde gemis.”
Uit recent onderzoek van UGent komt naar voren dat opvallend veel mensen ooit gepest zijn tijdens het uitoefenen van hun job.
6 negatieve dingen die onzekere personen vaak denken en wat ze hieraan kunnen veranderen…
Onderzoek toont aan dat collega’s binnen een straal van zo’n 8 meter je prestaties kunnen maken of kraken.
Ruim vier op de vijf werknemers (81%) zijn fier op hun werk. Dat blijkt uit recent onderzoek van Tempo-Team in samenwerking met Prof. dr. Anja Van den Broeck.
Uit nieuw onderzoek gepubliceerd in Harvard Business Review blijkt dat zogenaamde soft skills belangrijker zijn dan ooit tevoren.
Thys bewaakt het distributienet als Control Room Operator bij Fluvius.
Op een goed blaadje staan bij de baas, wie wil dat nu niet? Voor velen is het jammer genoeg een raadsel hoe je dit nu precies het beste aanpakt. Tot nu...
Het idee van de beruchte rotte appel die een hele mand aantast, klopt helemaal: één ‘foute’ collega kan een heel team verzieken.
Toxische managers belanden vaak op een hogere trede van de bedrijfsladder. Hoe kan dat? Waarom krijgen uitgerekend dit soort managers promotie?
Ben jij een lijstjesmens? Dan bestaat er nóg een afvinklijstje dat je naar hartenlust kan gebruiken op de werkvloer: de not-to-dolijst.
Je zit in een overleg, tracht het zakelijk te houden en plots schieten de tranen in je ogen. En dan komt vaak het vervolg: schaamte... Wat zullen je collega’s denken?
Vergaderen is soms net een safari. Niet omdat er exotische geluiden door de zaal galmen, maar omdat de deelnemers vaak veel weg hebben van dieren.
Wie hogerop wil geraken, kan maar beter veel mensen kennen. Des te meer mensen je kent, des te meer bruikbare contacten daar immers tussen zitten.
Goed kunnen samenwerken met je collega’s is een van de belangrijkste factoren die bepaalt of je met plezier gaat werken. 8 tips voor een betere samenwerking
Collega’s: je hebt ze in alle vormen en maten... Dankzij deze 5 tips kan je zelfs met de meest onuitstaanbare types nog door één deur.
Go for happy Magazine, hét magazine voor wie streeft naar geluk en groei op de werkvloer.