Organiseer je werkplek beter: 6 tips
Als de papierberg groeit op je bureau, probeer je de stapels te negeren. Maar die papieren herinneren je (onbewust) aan je achterstand. Daarom: deze 6 tips!
Daarmee is onze werkruimte op drie jaar tijd gehalveerd. Dat blijkt uit een studie van de vastgoedgroep Hugo Ceusters-SCMS.
Zowel overheden als bedrijven doen de laatste jaren veel moeite om te besparen op huisvesting. Minder kantoorruimte in combinatie met telewerk is vaak de oplossing om de kosten te reduceren.
In 2012 had een ambtenaar nog een kantoorplek van gemiddeld 25 à 30 m². In de privésector was er toen 20 m² werkruimte per persoon. Dat mag je nu door twee delen.
(wv) - Bron: MARK Magazine
9 april 2015Als de papierberg groeit op je bureau, probeer je de stapels te negeren. Maar die papieren herinneren je (onbewust) aan je achterstand. Daarom: deze 6 tips!
De 10 meest 'onmisbare' zaken op ons kantoor.
Een internationale enquête toont aan dat bijna drie op de tien werknemers hun werkomgeving mentaal onveilig én ongezond vinden.
Kantoorgebouwen die momenteel in de steigers staan houden rekening met elk type werknemer. Want niet iedereen werkt graag permanent op dezelfde locatie ...
Aangezien werknemers het merendeel van hun tijd op het werk doorbrengen, wordt de boel daar vaak opgevrolijkt met familiefoto's of een leuke gadget.
Onze werkplek is de afgelopen 30 jaar danig veranderd. Best confronterend om al die veranderingen in enkele seconden te zien passeren.
Boomers, Gen X’ers, Gen Y’ers, Gen Z’ers, … In veel bedrijven ziet de werkvloer er behoorlijk divers uit. Maar niet alles loopt altijd van een leien dakje.
Waar kunnen ingenieurs het verschil maken bij de zogenaamde SDG’s of Sustainable Development Goals?
Van duizend leerlingen tot 64.000. De STEM-Olympiade is een groot succes. “Met STEM kan je de wereld redden.”