Ben jij iemand die energie haalt uit een job waar je zowel klantcontact als logistieke opvolging kan combineren? Waardeer je een collegiale werkomgeving en een hands-on mentaliteit? Dan zijn wij op zoek naar jou! Je komt terecht in een bedrijf met een dynamische en informele sfeer, waar samenwerking en enthousiasme centraal staan.
Customer Service Medewerker
Description de la fonction
In deze functie als Commercieel Medewerker Binnendienst draag je bij aan twee belangrijke aspecten van het bedrijf: klanten- en leveranciers administratie:
- Commerciële binnendienst B2B (met focus op de Belgisch en/of Nederlandse markt):
- Het opmaken en opvolgen van offertes en klantenfiches;
- Verwerken van orders in het systeem, inclusief het versturen van orderbevestigingen;
- Regelen van transporten en opvolgen van facturatie;
- Afhandelen van inkomende telefoon- of mailverkeer als eerste aanspreekpunt voor de klant.
- Aankoopadministratie met betrekking tot de productie van samples:
- Orders plaatsen bij de leveranciers;
- Transport regelen en opvolgen;
- Bestellingen en facturen controleren;
- Opvolgen van bijbehorende certificaten.
Robert Half BV en Robert Half Project Sourcing BV verwerken de gegevens van sollicitanten die nodig zijn om de sollicitatieprocedure uit te voeren. Meer informatie over gegevensbescherming, in het bijzonder over uw rechten, vindt u op Afficher le site webhttps://www.roberthalf.com/be/nl/privacy.
Profil
Wij zoeken iemand met het volgende:
- Opleiding: Bachelor of gelijkwaardig door ervaring;
- Ervaring: Enkele jaren relevante ervaring in commerciële binnendienst, allround administratie of aankoopadministratie. Stabiliteit en een stevige ervaring in een CV zijn een pluspunt;
- Talenkennis: Uitstekende kennis van het Nederlands en een goede beheersing van Engels. Extra talenkennis is een plus.
- Softwarekennis:
- Ervaring met ERP-systemen is een voordeel;
- Goede kennis van Excel voor het maken van prijsvergelijkingen.
- Persoonlijkheidskenmerken:
- Je bent een communicatieve teamspeler met een commerciële mindset;
- Hands-on ingesteld, enthousiast en oplossingsgericht;
- Snel schakelen en organiseren!
Offre
Dit is wat je mag verwachten:
- Werkuren: Fulltime met bespreekbare uurregeling binnen het kader van 38, 39 of 40 uur per week;
- Loonpakket en extralegale voordelen: Competitief loon aangevuld met maaltijdcheques & ecocheques;
- Type contract: Een functie op lange termijn met het oog op een vast contract na een succesvolle interim-periode.
Geïnteresseerd in deze uitzendopdracht? Solliciteer vandaag nog met volgende referentienummer: Afficher le numéro06880-0013148467.
Information pratique
Robert Half Belgium
Robert Half Belgium
Accent Business Park,
Kwadestraat 153 bus 2.3,
8800 Roeselare