Vous cherchez un emploi de 'Vente - Limbourg' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.
Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.
1 de 29
Samen naar een betekenisvolle klantervaring.
De customer service van je bedrijf naar het hoogste niveau tillen, dat doe je samen met ContactExpert. Onze experts bieden je gespecialiseerde CX-oplossingen om samen met je team een excellente customer experience te realiseren. Elk klantcontact opnieuw.
Meaningful experiences make meaningful relationships.
Elk contact tussen je organisatie en jouw (potentiële) klant is een kans om jullie relatie op te bouwen en te versterken. We geloven er rotsvast in dat een positief klantcontact aan de basis ligt van een sterke klantenbinding.
Bij ContactExpert willen we niet zomaar een klantcontact afhandelen, maar een sublieme klantervaring creëren. Met ervaren mensen, die bij jou op locatie werken en iedereen vriendelijk te woord staan. Gepassioneerd en met de juiste competenties.
Onze medewerkers worden specifiek geselecteerd aan de hand van ons bewezen instroommodel. Hiermee kunnen we de selectieprocedure aanzienlijk verkorten en kunnen we de garantie bieden op ervaren medewerkers, die samen met jou zorgen voor een excellente klantbeleving en zo de doelen kunnen waarmaken. Geëngageerde mensen die zich door hun ervaring snel kunnen inleven in jouw bedrijfscultuur en die we continu ondersteunen met workshops en opleidingen. Want we streven er steeds naar het beste in elkaar naar boven te halen én elkaar aan te vullen.
Als Customer service advisor geef je klanten telefonisch advies over de verschillende brandstofopties en begeleid je hen bij de energietransitie. Je stelt de meest geschikte producten en diensten voor en denkt proactief mee over mogelijke upgrades.
Daarnaast doe je aan cross-selling en houd je steeds onze aanvullende diensten, zoals tankkeuringen, in gedachten.
Je registreert bestellingen, beantwoordt vragen over prijzen of leveringen, en plant afspraken in voor onze techniekers. Klachten of opmerkingen vang je met veel empathie op, waarna je snel naar de beste oplossing zoekt.
Ervaring met klantcontact is een vereist. Het is belangrijk dat je nauwkeurig kunt werken, zelfstandig functioneert en een echte teamspirit hebt.
We verwachten veel talenten van jou, maar daar staat ook veel tegenover: niet zomaar een baan, maar een geweldige job in een groot, hecht en collegiaal team.
Cette adresse est introuvable.
Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.
1 de 29