Offres d'emploi Vente - 2030 Anvers :   8 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Business developer research group iPRACS

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Abonnement internet
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile

Area Sales Manager Belgium

Sales Advisor Inversteringsvastgoed

  • Realis
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée

Area Sales Manager (Oost- & West-Vlaanderen)

  • Veritas
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Vente - Anvers (région Anvers & Port d'Anvers)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Sales Advisor - Tweedehands

  • JMS NV
  • Aartselaar
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Vélo en leasing
    • Formations

Sales Support Engineer

  • Kwery
  • Anvers & Port d'Anvers
  • Durée indéterminée
De € 3.200 à € 4.500 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Travail à domicile

Sales Assistant

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque

IT Account Manager | BMW

  • Kwery
  • Anvers & Port d'Anvers
  • Durée indéterminée
De € 3.500 à € 5.500 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Travail à domicile
D'autres ont aussi consulté
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
#NICECOM
  • #NICECOM
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Durée indéterminée
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Business developer research group iPRACS

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be

Business developer research group iPRACS

Description de la fonction

  • You identify and develop new industry collaborations, building long-term relationships with companies concerned about polymer chemistry, chemical recycling, waste management, and sustainable materials processing.
  • You contribute to the development of commercial services and offerings based on the team’s expertise
  • You generate project ideas in close collaboration with industry partners and iPRACS researchers, identifying opportunities for joint research and technology development.
  • You advise on funding opportunities and assist in the preparation of grant proposals (regional, national, and European levels) to attract external research funding.
  • You represent the valorisation team (AVD and iPRACS) at industry events, conferences, and networking initiatives to strengthen the group’s visibility and engagement with external stakeholders.
  • You support ongoing research projects by facilitating industry interactions and ensuring alignment with industrial needs and expectations.
  • You assist in project management, including coordinating partnerships and maintaining communication between researchers and external stakeholders.

Profil

  • You hold a master’s degree in chemistry, chemical engineering, materials science, (bio)engineering or a related field. A PhD in a relevant domain is an asset but not a requirement.
  • You have at least 5 years of industry experience or experience in industrially oriented research in chemical recycling, waste management, or related fields.
  • You have strong entrepreneurial skills and a proven ability to bridge the gap between academia and industry.
  • You are familiar with research funding mechanisms.
  • You have excellent networking, communication, and negotiation skills, with the ability to engage effectively with both academic researchers and industry professionals.
  • You can work independently and proactively while collaborating effectively within a multidisciplinary research environment.
  • You have pronounced communication (very good knowledge of English and preferably also Dutch) and mediation skills and are stress-resistant and flexible.

Offre

  • Assurance groupe
  • Chèques-repas
  • Abonnement internet
  • Parking
  • Intervention dans les frais de deplacement
  • Eco Cheque
  • Formations
  • Congés rémunérés supplémentaires
  • Travail à domicile

  • An open-ended employment contract, subject to positive intermediate evaluation
  • The planned start date is as soon as possible.
  • Your gross monthly salary is calculated according to the pay scale for an assistant in the Contract Research Staff category (Dutch: Bijzonder Academisch Personeel, BAP).
  • You will receive ecocheques, Internet-connectivity allowance, a group insurance, an income protection insurance, and a bicycle allowance or a full reimbursement of public transport costs for commuting.
  • You will do most of your work at Campus Groenenborger (Building V) in a dynamic and stimulating working environment.
  • Find out more about working at the University of Antwerp here.

Want to apply?

  • You can apply for this vacancy through the University of Antwerp’s online job application platform up to and including Thursday, April 24, 2025 (by midnight Brussels time). Click on the 'Apply' button and complete the online application form. Be sure to include the following attachments: motivation letter and your CV
  • The selection committee will invite selected candidates for interviews on May 13, 2025 from 1pm. These candidates will receive practical information via e-mail.
  • If you have any questions about the online application form, please check the frequently asked questions or send an email to Afficher l'adresse e-mail. If you have any questions about the job itself, please contact prof. Pieter Billen – Afficher l'adresse e-mail

The University of Antwerp received the European Commission’s HR Excellence in Research Award for its HR policy. We are a sustainable, family-friendly organisation which invests in its employees’ growth. We encourage diversity and attach great importance to an inclusive working environment and equal opportunities, regardless of gender identity, disability, race, ethnicity, religion or belief, sexual orientation or age. We encourage people from diverse backgrounds and with diverse characteristics to apply.

Information pratique

see vacancy text
Calculer votre temps de trajet
À : University of Antwerp | Antwerpen 2020

Cette adresse est introuvable.

Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.

08:30
L’adresse exacte de ce poste n’est pas disponible. Il est donc possible que le temps de trajet calculé soit différent dans la réalité.
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Master (University or Higher Education Long Type)

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Vente à Anvers?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 8 emplois à Anvers dans la catégorie "Vente", Vente inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1831 Diegem" et "1050 Ixelles".