Offres d'emploi Ressources humaines »  Assistant / administrateur RH - Hainaut :   5 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

HR Officer

Assistant HR / HR Officer

Assistant RH généraliste et prévention

Employé administratif bilingue FR/NL

HR Officer

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Tweetalige HR Officer | Voltijds of 4/5

  • Talent Source
  • Mouscron
Durée indéterminée, Temps plein

Tweetalige HR Officer | Voltijds of 4/5

Description de la fonction

Je ondersteunt het team zowel administratief als operationeel en neemt essentiële taken op binnen het HR-beheer. Je hebt dagelijks contact met de medewerkers en draagt actief bij aan het optimaliseren van HR-processen, terwijl je zorgt voor een vlotte en efficiënte werking van de interne systemen.
Als lid van het HR-team rapporteer je rechtstreeks aan de Plant HR Manager.

Werving en selectie

  • Opvolging van binnenkomende sollicitaties
  • Administratieve opvolging en actualisering van gegevens in de HR-systemen

Onboarding

  • Voorbereiding en organisatie van de komst van nieuwe werknemers en arbeiders (documenten, uitrusting, toegangen, enz.).
  • Administratieve opvolging van de eerste inwerkingsfase om een gestructureerde opstart te garanderen.
  • Coördinatie met de HR Talent & Career Development Specialist voor de initiële opleiding en integratie van nieuwe medewerkers.

HR-administratie en dagelijkse opvolging

  • Invoer en opvolging van prestaties in het tijdsregistratiesysteem, met aandacht voor nauwkeurigheid.
  • Beheer van werkkledij, lockers,...
  • Up-to-date houden van HR-dashboards en opvolging van belangrijke gegevens om een helder en precies beheer te garanderen.

Opleiding

  • Registratie en administratie van opleidingen, inclusief documentbeheer
  • Opvolging van planningen en evaluaties in samenwerking met de HR Talent & Career Development Specialist

Opvolging van evaluaties en prestaties

  • Administratieve ondersteuning bij evaluatieprocessen, samen met de HR Talent & Career Development Specialist

Afwezigheidsbeheer en ondersteuning van de loonadministratie

  • Ondersteuning bij de personeelsplanning, vooral bij afwezigheid van de Plant HR Officer.
  • Voorbereiden en organiseren van de nodige gegevens voor de loonverwerking, en ondersteuning bij afwezigheid van de Payroll Officer.

Offboarding

  • Administratief beheer van uitdiensttreding (einde contractdocumenten,...) volgens de wettelijke en interne procedures.
  • Coördinatie van de inlevering van uitrusting (werkkledij, toegangen, enz.) en actualisering van systemen en lijsten.

Profil

  • Je komt terecht in een groeiend bedrijf dat actief is op internationaal niveau en financieel stabiel is.
  • Je maakt deel uit van een dynamisch HR-team dat inzet op engagement en professionaliteit.
  • Elke medewerker streeft ernaar een TOPPER te zijn, waarbij onze klant de nadruk legt op Teamwork, Objectieven, Partnerschap, Passie, Eigen verantwoordelijkheid en Respect.
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Néerlandais, Français
Source:
VDAB

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Assistant / administrateur RH à Hainaut?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 5 emplois à Hainaut dans la catégorie "Assistant / administrateur RH".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1160 Auderghem" et "6860 Léglise".

Sélectionnez un titre de job