Onze klant werd in 1966 opgericht. Deze logistieke dienstverlening bestaat uit het leveren van stukgoederen (nationaal) en een all-in verhuisservice (Benelux). Ze focussen zich hierbij op het verwezenlijken van een gepersonaliseerde service, aangepast aan de noden en behoeftes van de klant. Hun personeel stelt zich flexibel op en zoekt telkens naar een oplossing op maat.
Op die manier ontlaste, zij de klant van onaangename logistieke taken wat een administratieve vereenvoudiging met zich meebrengt. Ze staan 24u/24u voor hen klaar en dragen het persoonlijk contact met de klant hoog in het vaandel.
Transportplanner
Description de la fonction
Voor de job van transportplanner bij onze klant sta je in voor volgend takenpakket:
- Je staat samen met je collega in voor de dispatching van de ritten en de administratieve afhandeling;
- Vanaf 16u00 begin je aan de transportplanning van een 22-tal eigen chauffeurs en 3 vaste partners;
- Dagelijks breng je 300 tot 400 leveringen tot een goed einde over België, Nederland en Noord-Frankrijk.
Profil
Voor de job van transportplanner bij onze klant herken je jezelf in volgende competenties:
- Je hebt een eerste succesvolle ervaring achter de rug in een planningsfunctie;
- Je kan je professioneel uitdrukken in Nederlands en Frans;
- Je kan zelfstandig werken en gaat goed om met stressvolle situaties;
- Je bent flexibel naar uren toe.
Offre
Bij onze klant kan je rekenen op een mooi uitgegroeide familieonderneming gerund door een sympathieke zaakvoerder. Samen met hem en je directe collega zal je het logistieke gebeuren in goede banen leiden dus kan je rekenen op een heel korte communicatielijn en veel verantwoordelijkheid. Naast dit alles kan je rekenen op volgende zaken:
*Onmiddellijk vast contract
*Brutoloon naar ervaring en kennis
*Maaltijdcheques van 8 euro
*Hospitalisatieverzekering
*Groepsverzekering
*Bedrijfswagen en tankkaart bespreekbaar
*Je werkt van 10:30 of 11:00 tot 18:30 of 19:00 in een 38 urenweek, hierdoor kan je rekenen op 6 betaalde ADV-dagen