Als After Sales Manager leid en manage je de After Sales-afdeling met als doel een hoog niveau van gevelsupport en klantenbinding te realiseren in België en onze kernmarkten. Je versterkt de connectie tussen After Sales en kwaliteitsmanagement en draagt actief bij aan klanttevredenheid en operationele efficiëntie.
Structuur & strategie- Ontwikkelen en optimaliseren van de After Sales-structuur en strategie.
- Uitvoeren van analyses en opstellen van inzichtelijke rapportages.
- Digitaliseren en beheren van processen en procedures.
Klachtenmanagement- Eindverantwoordelijk voor het klachtenmanagementsysteem in Salesforce.
- Zorgen voor een uniforme en efficiënte klachtenafhandeling in alle markten.
Teamcoaching & samenwerking- Leiden, coachen en motiveren van het After Sales- en Werfsupport-team.
- Samenwerken met landdirecteurs, customer service managers, kwaliteitsmanagement en andere stakeholders in een internationale context.
Klant- & marktgerichtheid- Direct contact met klanten in kritische situaties om een uitstekende service te garanderen.
- Ontwikkelen en uitbreiden van After Sales-activiteiten om klanten maximaal te ondersteunen en meerwaarde te creëren.
Continu verbeteren- Doorlopend optimaliseren van processen en procedures met focus op kwaliteitsmanagement en klantgerichtheid.
- Onderhouden en inzetten van technische expertise binnen de organisatie.