Offres d'emploi recrutement, Administration :   19 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Projectmedewerker HR

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Eco Cheque
    • Travail à domicile

Office Manager – Notarieel medewerker (M/V)

Office Manager Oudenaarde

Office Manager Bornem

Office Manager Schoten

Office Manager Interim

Administratieve Assistent HR

  • Jan De Nul
  • Hofstade (Fl.-Or.)
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Vélo en leasing
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires

Administratief medewerker - werfreserve

  • LOKAAL BESTUUR DESTELBERGEN
  • Destelbergen
  • Durée indéterminée

Management assistent - dienst fysische geneeskunde (Pellenberg)

  • UZ LEUVEN
  • Louvain
  • Durée déterminée

CEO Executive Assistant voltijds SINT-NIKLAAS - bedrijfswagen

  • VAN OSTA
  • Saint-Nicolas
  • Durée indéterminée
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'recrutement, Administration' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Deeltijds administratief bediende

  • Oude Metalen Van Camp
  • Haacht
  • Durée indéterminée

Administratief medewerkers C1-C3

  • GEMEENTEBESTUUR KNOKKE-HEIST
  • Knokke-Heist

Management assistant binnen pathologische ontleedkunde

  • UZ LEUVEN
  • Louvain
  • Durée indéterminée

Medewerker (m/v/x) Jeugd en Sport

  • Lokaal bestuur Wetteren
  • Wetteren
  • Durée indéterminée

Boekhoudspecialist

  • PROVINCIE VLAAMS - BRABANT
  • Louvain
  • Durée indéterminée, Durée déterminée

Enthousiaste duizendpoot

  • HET REISHUIS
  • Wavre-Saint-Catherine
  • Durée indéterminée

Administratief medewerker onthaal WZC Zoniën

  • TERVUREN
  • Tervuren
  • Durée indéterminée

Administratief deskundige

  • VRIJE UNIVERSITEIT BRUSSEL (VUB)
  • Ixelles
  • Durée indéterminée

Administratieve projectmedewerker

  • BMW Group Belux
  • Bornem
  • Durée indéterminée
D'autres ont aussi consulté
SERVIBOX NV
AMP
  • AMP
  • Mollem
  • Durée indéterminée
SAFRAN AIRCRAFT
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Search & Selection Gent

Projectmedewerker HR

Durée indéterminée, Temps partiel ou temps plein
En ligne depuis 3 jours sur Jobat.be
Search & Selection is een gecertificeerd adviesbureau gespecialiseerd in werving, selectie, evaluatie en ontwikkeling van personeel. Sinds 1977 ondersteunen wij zowel overheidsorganisaties als private ondernemingen, nationaal en internationaal. Onze klanten waarderen onze persoonlijke aanpak, expertise en jarenlange ervaring. Werken bij Search & Selection betekent deel uitmaken van een dynamisch team waar jouw talent centraal staat.

Projectmedewerker HR

Description de la fonction

Als medewerker projectwerking HR speel je een sleutelrol in het ondersteunen van onze selectieprojecten. Je werkt nauw samen met onze projectleiders en consultants om een efficiënte uitvoering van HR-processen te garanderen. Jouw taken omvatten onder meer:

Organisatie en planning:
  • Je beheert de agenda’s van de consultants en plant afspraken met kandidaten en klanten in.
  • Je coördineert onze selectieprocedures en ziet erop toe dat deadlines worden gehaald.
Administratieve ondersteuning:
  • Je verwerkt gegevens van kandidaten en klanten in onze projectmanagementsoftware.
  • Je stelt rapporten, offertes en facturen op en beheert ze in ons systeem.
  • Je klasseert en archiveert documenten.
Contact met klanten en kandidaten:
  • Je zorgt voor een warm onthaal en begeleidt de kandidaten tijdens selectiemomenten.
  • Je onderhoudt relaties met klanten en fungeert als administratief aanspreekpunt.
  • Je zorgt voor een vlotte informatiedoorstroming naar collega’s, kandidaten en klanten.
Procesoptimalisatie:
  • Je doet voorstellen voor verbeteringen in administratieve processen.
  • Je draagt bij aan een vlotte workflow binnen het team.

Profil

Jij bent een klantgerichte teamplayer met interesse in HR en projectwerking. Verder breng je het volgende mee:
Opleiding en ervaring:
  • Je hebt minimaal een bachelordiploma of gelijkwaardige ervaring in een administratieve of HR-rol.
Vaardigheden:
  • Je bent sterk in het gebruik van IT-tools (MS Office en CRM-systemen is een plus).
  • Je werkt planmatig, nauwkeurig en georganiseerd.
Persoonlijkheid:
  • Je bent communicatief, klantvriendelijk en stressbestendig.
  • Je denkt proactief en oplossingsgericht.
  • Je hebt interesse in de sector van werving en selectie. 

Offre

  • Assurance groupe
  • Chèques-repas
  • Smartphone
  • Ordinateur portable
  • Abonnement internet
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Intervention dans les frais de deplacement
  • Indemnité kilométrique vélo
  • Eco Cheque
  • Travail à domicile
Bij Search & Selection krijg je de kans om jezelf te ontwikkelen in een uitdagende en gevarieerde functie binnen een klein, hecht team. Wij bieden:
  • Ruimte om te groeien: We geven je de tijd en begeleiding om je rol volledig onder de knie te krijgen. Je collega’s staan klaar om je te ondersteunen waar nodig. Initiatief wordt toegejuicht in een omgeving waar jouw inbreng telt.
  • Opleidingsmogelijkheden: Of je nu kiest voor interne of externe opleidingen, wij moedigen continue ontwikkeling aan.
  • Kennisuitwisseling: We leren van elkaar! Expertise en ervaring worden voortdurend uitgewisseld in onze organisatie.
  • Aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden: Een arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur, marktconform salaris én extralegale voordelen zoals maaltijdcheques, groeps- en hospitalisatieverzekering, ecocheques, thuiswerkvergoeding, fietsvergoeding...
  • Flexibiliteit: Wij hebben een voltijdse invulling van deze functie voor ogen. Een deeltijdse invulling is evenwel bespreekbaar. Na een inwerkperiode is telewerken mogelijk in overleg met je collega’s.
  • Toplocatie: Je kan werken vanuit ons kantoor in Gent. Het kantoor ligt op wandelafstand van Station Gent Sint-Pieters en heeft een private parking. 

Information pratique

Voel jij je aangesproken? Reageer via de knop 'Solliciteer nu' en laad op jouw cv en motivatiebrief op. Na maximaal een week nemen we contact met je op.
Bij verdere vragen kan je contact opnemen met Myra Vandekerckhove via Afficher l'adresse e-mail of telefonisch op het nummer Afficher le numéro.
Je kan rekenen op een vertrouwelijke behandeling van jouw kandidatuur.
Calculer votre temps de trajet
À : Search X38X Selection Gent | Gent 9000

Cette adresse est introuvable.

Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.

08:30
L’adresse exacte de ce poste n’est pas disponible. Il est donc possible que le temps de trajet calculé soit différent dans la réalité.
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Professionele Bachelor (Hoger Onderwijs Korte Type) Expérience limitée (< 2 ans) Néerlandais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration ?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 19 emplois dans la catégorie "Administration", Employé administratif et Assistant de gestion / secrétariat inclus.