Offres d'emploi payroll - 1050 Ixelles :   8 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

HR Manager

Facility Assistant pour AMP (bpost group) - contrat à durée indéterminée immédiat

  • AMP
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée

Internal & External Communications Lead

  • Equans
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Parking
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile

Gestionnaire paie

gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'payroll - Ixelles (région Bruxelles)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Responsable de sortie Tram

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Parking
    • Eco Cheque
    • Allocation familiale complémentaire

Job | Gestionnaire de Sinistres Claims Bancassurance 1st Line Home | Bruxelles

  • Belfius
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille

Job | Product Manager Business Non-Life | Bruxelles

  • Belfius
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille

Business developer - recruitment software

De € 2.300 à € 4.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Travail à domicile
D'autres ont aussi consulté
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
SAFRAN AIRCRAFT
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Parker Hannifin

HR Manager

Hands-on HR generalist with experience in an industrial environment
Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis aujourd'hui sur Jobat.be
Parker Hannifin is a global leader in the development, production and sales of technologies, systems and components in the field of motion and control. Parker supplies products in several technologies: hydraulics, pneumatics, electromechanical, filtration, process control, fluid and gas handling, sealing and shielding, climate control and aerospace. The group was founded in 1917, employs 60.000 people and is active in more than 50 countries around the world. Parker Hannifin EMEA is supported by a network of Parker Operational and Selling entities. For Parker Hannifin Manufacturing Belgium, part of the Prädifa Technology Division (manufacturer of sealing and engineered solutions) located in Boom, we are looking for a HR Manager.

HR Manager

Description de la fonction

As HR Manager at Parker Hannifin, you will be the trusted HR partner for a plant of 80 employees (50% white collars – 50% blue collars), contributing to a people-oriented company culture. Working closely with the local management team, you play a key role in shaping HR strategy and operations while ensuring alignment with business objectives.
This role offers a combination of hands-on impact at the Boom site and the opportunity to be part of a larger international group, where you contribute to global HR projects and corporate initiatives.
  • You guide and support management and employees across all HR topics: talent and performance management, employee engagement, compensations and benefits, labor relations, … You provide support in every step of the employee life cycle.
  • You handle the day-to-day HR activities (recruitment, performance reviews, training coordination,…) and you manage payroll and benefits administration in collaboration with an HR Assistant.
  • You ensure compliance with Belgian labor law and maintain constructive relationships with union representatives. You play a key role in the Works Council (OR) and Committee for Prevention and Protection at Work (CPBW).
  • You develop and implement a competency management program to support career growth and succession planning.
  • You contribute to a positive and productive workplace, driving initiatives such as employee engagement surveys.
  • You work closely with the group and division, and you ensure that all local activities and actions are aligned with the values and strategy of the organization.
  • You report to the Division HR Manager, and with a dotted line to the Benelux HR Director. You are part of the local management team.

Profil

  • You have at least a Bachelor’s degree in a relevant domain and more than 3 years of experience as an HR generalist or HR business partner in a production or industrial setting. Experience in an international matrix organization is a strong asset.
  • You have a solid knowledge of Belgian labor law and you know how to build effective relationships with unions.
  • You combine strategic thinking with a hands-on, entrepreneurial mindset – ready to take ownership.
  • You easily connect with people at all levels, both within and outside the organization, thanks to your strong interpersonal skills.
  • You are eager to learn and grow in an international, fast-paced environment.
  • You have good knowledge of Dutch and English.

Offre

  • An HR leadership role that combines local initiatives with international projects while taking full end-to-end responsibility, from operational to strategic decision making.
  • As part of the local management team, you will join a culture that values leadership visibility and collaboration.
  • The site in Boom offers a manageable scope, allowing you to build meaningful relationships and make a real impact.
  • A competitive salary package based on experience (incl. a company car), plus career growth opportunities in Belgium and abroad.

Information pratique

Surf to jobs.hudsonsolutions.com and apply online. Your response will be dealt with promptly and confidentially.
Questions? Contact Emma Vandepitte at Afficher le numéro.

Calculer votre temps de trajet
À : Parker Hannifin | Boom 2850

Cette adresse est introuvable.

Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.

08:30
L’adresse exacte de ce poste n’est pas disponible. Il est donc possible que le temps de trajet calculé soit différent dans la réalité.
Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court) Néerlandais, Anglais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : payroll à Ixelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 8 emplois à Ixelles dans la catégorie "payroll".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1210 Saint-Josse-ten-Noode" et "1070 Anderlecht".