Offres d'emploi customer - Brabant flamand :   224 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Customer Service (Afdeling Food)

Dossierbeheerder klantenboekhouding

Customer Service: Automotive

Customer Service: Automotive

Internationale Hulpverlener Klantenservice

De € 2.500 à € 2.600 par mois

Verantwoordelijke klantendienst Herent

Klantenadviseur payroll (Leuven)

  • Liantis
  • Louvain
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté

Customer Service Officer

Customer Support Service

Customer Service Assistant

Customer Support: Sales

Customer Support Medewerker

Customer Service Medewerker

Customer Care Medewerker

Customer Service Medewerker

gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'customer - Brabant flamand' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Customer Servicemedewerker

Customer Service Medewerker in de beveiligingssector

Teamleader Depot Logistiek

De € 2.400 à € 3.000 par mois

Adviseur Keukens

Adviseur integration services

  • Liantis
  • Louvain
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté

Administratief Bediende

Verkoopsmedewerker drankenhandel

Dossierbeheerder in een familiaal team!

Legal advisor estate planning

Winkelmedewerker

Verhuurconsulent

Winkelmedewerker drankenhandel

Boekhouder

Vertegenwoordiger

Dossierbeheerder

  • Vivaldis
  • Keerbergen
  • Durée indéterminée
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
SAFRAN AIRCRAFT
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Start People

Customer Service (Afdeling Food)

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 7 jours sur Jobat.be

Al bijna 150 jaar biedt onze klant objectieve en adviserende services op het vlak van inspectie, certificatie, conformiteitsevaluatie en opleiding.  Hun services zijn geaccrediteerd op 4 normen, die de garantie bieden dat onze klant op organisationeel en technisch niveau performant en efficiënt services levert.  Het bedrijf wordt dan ook erkend door nationale en internationale instanties.



Met haar ongeveer 2.000 professionals nationaal engageren zij zich dagelijks voor een veiligere en efficiëntere samenleving.

Deze sectorspecialisten begrijpen de noden van multinationals, KMO’s, zelfstandigen en particulieren als geen ander en wijzen hen de weg met advies en ondersteuning.



Als grootste speler in de Benelux TIC sector (Testing, Inspection and Certification) investeert onze klant volop in nieuwe technologieën om nog meer veiligheid en efficiëntie te garanderen.



Dankzij haar passie voor expertise en klantfocus stellen zij dagelijks 60.000 klanten tevreden.

Onze klant moedigt haar medewerkers ook aan om te groeien en initiatief te nemen en biedt daarom alle kansen om bestaande expertise verder te ontwikkelen en deze vervolgens uit te breiden naar andere domeinen. 

Customer Service (Afdeling Food)

Description de la fonction

Onze klant biedt objectieve en adviserende services op het vlak van inspectie, certificatie, conformiteitsevaluatie en opleiding. Voor hun afdeling "Food" zijn ze op zoek naar een Customer Service Medewerker voor een periode van 2 weken. In de rol van Customer Service Medewerker ondersteun je het team bij de administratieve opvolging. 



Het takenpakket omvat zoals:




  • Als administratieve ondersteuning voor de afdelingen planning en sales, voer je een breed scala aan taken uit die bijdragen aan een vlotte operationele werking en een uitstekende klantenservice. 

  • Je staat in voor een vlekkeloos verloop van een deel van het administratief proces. Je volgt de inschrijvingen, contracten en facturen nauwkeurig op en zorgt nadien voor een correcte na verwerking en  archivering

  • Je vangt op een proactieve & creatieve manier planningsissues op en weet te escaleren wanneer nodig.

  • Je bent een echte teamplayer: collega’s kunnen steeds op jou rekenen, en jij kan ook steeds vertrouwen op je collega’s – gedreven experten die je graag verder helpen.

  • Daarnaast ondersteunt onze klant jou ook in het uitdiepen en verbreden van jouw expertises. Daar gaan we op je eerste dag al mee van start, want je krijgt bij ons eerst een doorgedreven on-the-job-training, alvorens je zelfstandig aan de slag gaat.

Profil

Wie zoeken wij? Kan je alle vragen afvinken?




  • Diploma: Professionele Bachelor in Office Management, Logistiek, … of gelijkwaardig door ervaring.

  • Ervaring: Je bent een administratieve duizendpoot en hebt een eerste ervaring in het beheren van een correcte administratie. Daarnaast beschik je over een sterke technische affiniteit.

  • Talen: Je spreekt vloeiend Frans en Nederlands en bezit een goede kennis van het Engels. 

  • Vaardigheden:

    • Je bent stressbestendig, blijft kalm op piekmomenten en zet vastberaden de juiste prioriteiten.

    • Je hebt zin voor kwaliteit en een oog voor detail & structuur.

    • Je legt gemakkelijk contact, je bent klantgericht en een echte team player.

    • Je gaat autonoom & gedisciplineerd aan de slag.

    • Je krijgt snel nieuwe informaticatools onder de knie.

    • Je houdt van afwisseling en bent een problem-solver



Offre

Zin om hun team te versterken voor 2 weken?

Geweldig! Wij kunnen je alvast beloven dat je bij onze klant...




  • kan rekenen op enthousiaste en gedreven collega’s.

  • de kans krijgt om je eigen expertise te ontwikkelen én te verruimen.

  • voortdurend nieuwe klanten ontmoet.

  • objectief leert te werk gaan, maar zeker ook out-of-the-box mag denken.

  • voor een job met impact tekent: jouw stem helpt ons beleid mee bepalen.

  • dagelijks bijdraagt aan een veilige en efficiënte samenleving.

  • kan rekenen op een mooie verloning aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, extra vakantiedagen, …).



Het gaat om een interim van zeker 2 weken. 

Information pratique

Calculer votre temps de trajet
À : Start People | Vilvorde 1800

Cette adresse est introuvable.

Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.

08:30
L’adresse exacte de ce poste n’est pas disponible. Il est donc possible que le temps de trajet calculé soit différent dans la réalité.
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Master (Licence, Université ou Enseignement Supérieur de Type Long) Expérience limitée (< 2 ans)

Vous êtes à la recherche d'un emploi : customer à Brabant flamand?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 224 emplois à Brabant flamand dans la catégorie "customer".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "9000 Gand, 8800 Roulers" et "2000 Anvers".