Onze klant is uitgegroeid tot dé duurzame full-service partner voor compleet HR-beleid. Als familiale KMO zoeken we professionals met ambitie en goesting om samen te groeien. Om deze toekomst vorm te geven, zijn we binnen de hoofdzetel Meulebeke op zoek naar nieuw talent.
Teamlead Software Servicedesk
Description de la fonction
- Je biedt voornamelijk operationele ondersteuning voor payroll softwarepakketten en daarnaast ook technische assistentie.
- Je zorgt ervoor dat jouw team samenwerkt met focus op de volgende aspecten: klantgerichtheid, het naleven van SLA's, heldere communicatie met klanten, het bepalen van prioriteiten voor de tickets en verantwoordelijkheid nemen voor de voortgang.
- Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse werking en de opvolging hiervan.
- Daarnaast coach en begeleid je je team, waarbij je zorgt voor hun persoonlijke ontwikkeling en groei.
- Je waarborgt een goede samenwerking met andere afdelingen en schakelt bij escalaties met diverse stakeholders om de situatie op te lossen en te monitoren.
- Je denkt proactief na over manieren om de klantenservice te verbeteren en waar er mogelijkheden zijn voor kwaliteitsverbeteringen.
Profil
- Je hebt enkele jaren ervaring in een gelijkaardige functie.
- Je kan de juiste prioriteiten leggen en neemt initiatieven om jouw team efficiënt te laten werken.
- Je bent sterk in het coachen van een team.
- Je kan goed luisteren en werkt telkens klant- en resultaatgericht.
- Je hebt basiskennis van IT processen en -systemen.
Offre
- Een mooi brutoloon tot € 5000, afhankelijk van jouw ervaring.
- Bedrijfswagen & tankkaart.
- Maaltijdcheques t.w.v. € 8.
- Groeps- en hospitalisatieverzekering.
- Cao90.
- Thuiswerk (2 dagen per week zijn mogelijk).
- Glijdende uren.