Onze klant is uitgegroeid tot dé duurzame full-service partner voor compleet HR-beleid. Als familiale KMO zoeken we professionals met ambitie en goesting om samen te groeien.
Teamlead Servicedesk Software
Description de la fonction
- Je leidt een team van 10 Servicedeskmedewerkers en begeleidt hen in hun dagelijkse taken.
- Hoewel je zelf niet direct operationeel meewerkt, zorg je ervoor dat je betrokken blijft bij de grotere en complexere cases van je teamleden.
- Je focus ligt op het uitstippelen van de strategische lijnen en het verbeteren van processen.
- Je verdiept je in het softwarepakket, zodat je in moeilijke situaties ook ondersteuning kunt bieden.
- Daarnaast hou je de prestaties van het team in de gaten, stel je doelen en zorg je ervoor dat het team in de juiste richting wordt gestuurd.
Profil
- Je hebt aantoonbare ervaring in een gelijkaardige rol, vooral het leidinggevende is hier belangrijk
- Jouw communicatieskills staan op punt, jij weet hoe je jouw team kan motiveren
- Je weet wat het is om in een dergelijke omgeving te werken: servicedesk komt met een waaier aan problemen in aanraking die jij telkens weet te managen
- Je bezit het analytische vermogen om het complexe softwarepakket te leren kennen
Offre
- Een brutoloon dat kan oplopen tot 5000 bruto afhankelijk van ervaring
- Firmawagen met tankkaart
- Maaltijdcheques
- Groepsverzekering
- Hospitalisatieverzekering
- Cao90
- Thuiswerk na inloopperiode
- Glijdende uren