Offres d'emploi TIC - Bruxelles :   2 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Teamverantwoordelijke ICT helpdesk en applicatiebeheer

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Parking
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté

Functional Application Support

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance-invalidité
    • Assurance dentaire
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Budget mobilité
    • Naissance
    • Mariage
    • Anniversaire
    • Saint Nicolas
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
D'autres ont aussi consulté
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Teamverantwoordelijke ICT helpdesk en applicatiebeheer

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 19 jours sur Jobat.be

Teamverantwoordelijke ICT helpdesk en applicatiebeheer

Description de la fonction

  • Als teamverantwoordelijke ICT-helpdesk & applicatiebeheer stuur je de 1e lijn teamleden aan en waar nodig participeer je actief in de werking;
  • Je staat met je team in voor een vlotte ondersteuning van de gebruikers van de ICT-systemen en toepassingen;
  • Je houdt samen met je teamleden de vinger aan de pols inzake de interne klantbehoeften en verwachtingen: je gaat daarbij maximaal proactief tewerk en/of je analyseert tickets en bekijkt samen met het team de nodige bijsturingen in de werking en de processen;
  • Je signaleert vaak terugkerende probleempunten aan de manager helpdesk & applicatiebeheer en je tracht in overleg met je ICT-collega's tot structurele oplossingen te komen;
  • Je onderhoudt een vlotte communicatielijn met de operationele werking;
  • je stuurt inhoudelijk aan en coacht de teamleden;
  • Je bent rechtstreeks aanspreekpunt voor de betrokken ICT-helpdeskmedewerkers (frontoffice en backoffice) en applicatiebeheerders in functie van hun specifieke opdrachten;
  • Je bent verantwoordelijk voor de continuïteit en kwaliteit van de de uitvoering van de dagelijkse werkzaamheden en zoekt naar mogelijkheden om deze processen te optimaliseren;
  • Je stelt samen met de manager ICT-helpdes & applicatiebeheer de operationele processen van de afdeling op en zorgt voor de implementatie, beheer en monitoring ervan;
  • Je volgt de capaciteitsplanning van het team op lange termijn op en levert prognoses aan de manager ICT-helpdesk & applicatiebeheer;
  • Je onderhoudt goede interne samenwerkingsverbanden en bouwt deze verder uit;
  • Je rapporteert hiërarchisch aan de manager ICT-helpdesk & applicatiebeheer.

Profil

  • Je hebt ervaring in het aansturen van 1e lijn ICT-teams;
  • Je hebt een bachelordiploma;
  • Je bent een bevlogen teamverantwoordelijke die je teamleden weet te enthousiasmeren;
  • Je hebt oog voor  expertise en competentie-ontwikkeling binnen het team;
  • Je bent sterk klantgericht;
  • Je bent resultaatgericht;
  • Je werkt aan kennisontwikkeling van jezelf en het team in het kader van de te ondersteunen ICT-systemen en applicaties.

Offre

  • Assurance groupe
  • Chèques-repas
  • Smartphone
  • Ordinateur portable
  • Parking
  • Formations
  • Congés rémunérés supplémentaires
  • Travail à domicile
  • Congé d'ancienneté

Naast een job met voldoening en warme collega's krijg je dit er bovenop:



  • Je krijgt een marktconform loon op basis van P.C. 318.02;

  • Jouw loon stijgt afhankelijk van jouw aantal jaren relevante werkervaring;

  • Reeds ervaring? Wij nemen jouw relevante jaren werkervaring over;

  • Maaltijdcheques;

  • Groepsverzekering (pensioen & overlijden);

  • Eindejaarspremie (13de maand);

  • Laptop en smartphone ter beschikking;

  • Een ruime vakantieregeling om je work-life balance mooi op orde te houden;

  • Extra betaald verlof vanaf 35 jaar;

  • Mogelijkheid tot en vergoeding van thuiswerk;

  • Tussenkomst woon-werkverkeer;

  • Je krijgt personeelskorting bij meer dan 3.000 bedrijven in België.

Information pratique


  • Bij Familiehulp geloven we dat naast een correct en stipt uitbetaald loon, ook een fijne werksfeer tussen collega's en waardering voor wat je doet belangrijk is. Wij geven daarnaast vertrouwen om autonoom en zelfstandig je werk met voldoende afwisseling te doen. Word jij ook een #verschilmaker bij Familiehulp?

  • Familiehulp werft aan op basis van waarden, competenties en talenten, ongeacht leeftijd, gender of origine.


Solliciteer via onderstaande knop 'Nu solliciteren'.
Word deel van een fijn en dynamisch team!

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Academic Bachelor Néerlandais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : TIC à Bruxelles?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 2 emplois à Bruxelles dans la catégorie "TIC".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "9041 Oostakker, 1070 Anderlecht" et "1210 Saint-Josse-ten-Noode".