Technisch Coördinator
Description de la fonction
Wil jij elke dag kunnen genieten van een verse kom soep? Ben jij gepassioneerd door elektromechanica en administratie? Wil jij de klanten met technische vragen kunnen ondersteunen? Vind je het fijn om punctueel te werk te gaan? Wil je graag voltijds werken in een hecht team binnen een familiale onderneming? Dan zij wij op zoek naar jou!
Het bedrijf is gespecialiseerd in het domein van professionele totaaloplossingen: machines, installatie en dienst-na-verkoop, die het dagelijks werk van de eindverbruiker willen vergemakkelijken en bijdragen tot kostenbesparing. In deze warme en familiale onderneming, zijn ze ondertussen al met een familie van 70 personeel leden. Graag willen ze hun warme familie verder uitbreiden, daarom zijn ze op zoek naar jou!
Als Technisch Coördinator zal je werken op de technische afdeling en zal je een ondersteunende rol hebben. Met jouw technische kennis en klantvriendelijkheid kan je zorgen voor een optimale dienstverlening aan de klanten. Je zal daarnaast ook instaan voor de opvolging en automatisering van de betaal- en remote systemen.
Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:
- Je bent verantwoordelijk voor het behandelen van de telefonische en/of schriftelijke aanvragen tot technische informatie
- Je zal instaan afspraken in te plannen voor technische onderhouden en service
- Je zal instaan om afwisselende administratieve taken uit te voeren ter ondersteuning van het technisch team
- Je bent verantwoordelijk voor de automatisering en technische opvolging van de betaalsystemen
- Je zal instaan voor het opzetten en onderhouden van een remote management systeem en dit in samenwerking met een externe partij
Profil
- Je hebt een Bachelordiploma of Masterdiploma in elektromechanica / automatisering of gelijkwaardig door ervaring
- Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans voor een optimale communicatie met klanten te garanderen
- Je bent klantvriendelijk en klantgericht
- Je hebt affiniteit met automatisering
Offre
- Een afwisselende job
- Loonpakket volgens ervaring en bespreekbaar
- Een voltijdse tewerkstelling
- Familiale sfeer
- Werken in een steeds groeiende KMO
- Doorgroeimogelijkheden
- Opleidingen op maat
- Eco cheques €250/jaar
- Woon-werkvergoeding
- Groeps- en hospitalisatieverzekering
- Dagelijks verse soep voorzien
- Jaarlijks bedrijfsfeest
- Activiteiten met collega's
- Bovenop je 20 wettelijke verlofdagen krijg je nog eens 12ADV dagen die je vrij mag kiezen
- Meteen een vast contract
- Druk op de blauwe sollicitatieknop rechtsboven.
Solliciteren doe je zo:
Nog vragen over de functie? Bel ons gerust even op Afficher le numéro
Na je sollicitatie, zal Sarah, Anissa of Saïd je contacteren binnen de 24u. om met jou in gesprek te gaan. Binnen een week zal je reactie krijgen en al of niet uitgenodigd worden voor een sollicitatiegesprek met de HR manager. Wanneer dit gesprek positief verlopen is kan je vlot opstarten!