Transportbedrijf voor maritiem en baantransport (voeding) tussen UK en europese vasteland.
Word onze nieuwe Teamleader Customer Service!
Ben jij een klantgerichte professional met uitstekende organisatorische vaardigheden en ervaring in de logistiek? Wil je werken in een dynamische, internationale omgeving waar jouw leiderschapskwaliteiten worden gewaardeerd? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen als Teamleader Customer Service?
- Als Teamleader Customer Service word je tewerkgesteld in de Gentse Zeehaven. Je geeft leiding aan het Customer Service Team (Control Tower – 3 personen) en zorgt ervoor dat de klanttevredenheid op een hoog niveau blijft.
- Dagelijkse leiding: Je geeft dagelijkse leiding aan het Customer Service Team om de klanttevredenheid hoog te houden.
- Teamondersteuning: Je ondersteunt het team bij het aannemen van orders, verwerken in relevante systemen en bijwerken binnen de mogelijkheden en afspraken van de klant, warehouse en transportplanning.
- Orderbeheer: Je bewaakt dagelijks alle klantenorders, lost problemen op en voldoet aan order gerelateerde eisen.
- KPI’s: Je stelt KPI’s op en communiceert deze naar de klant.
- Actieve ondersteuning: Je bent een integraal onderdeel van het team en in staat om actief te ondersteunen en op te treden als back-up wanneer nodig.
- Relatiebeheer: Je ontwikkelt en onderhoudt relaties met klanten, interne en andere relevante derde partijen.
- Escalatiepunt: Je bent het aanspreekpunt in geval van escalatie en coördineert met klanten, douane, planning en warehouse.
- Verbeteringsprojecten: Je initieert en neemt deel aan ad hoc projecten voor voortdurende verbetering.
- Digitale initiatieven: Je stuurt digitale initiatieven aan om ervoor te zorgen dat doelstellingen tijdig en met oog voor de kwaliteit van de dienstverlening worden gehaald.
What's in it for you?
Join the movement and grow with us!
Je komt terecht in een internationale dynamische omgeving binnen een toonaangevend logistiek bedrijf met:
- Cultuur: De cultuur van gedrevenheid en teamwork zit in ons DNA!
- Contract: Een voltijds contract voor onbepaalde duur.
- Vergoeding: Een marktconform loon met extralegale voordelen (ADV, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, sociaal abonnement…).
- Opleidingen: Interne opleidingen in functie van capaciteiten, interesses en mogelijkheden.
- Ontwikkelingskansen: Kansen om jezelf te ontwikkelen én, als je de ambitie hebt, intern door te groeien.
- Duurzaamheid: Een sterke nadruk op duurzaamheid, met milieuvriendelijke methoden geïntegreerd in al onze processen. We moedigen medewerkers aan om bij te dragen aan onze groene initiatieven.
- Positieve werkomgeving: We investeren in diverse activiteiten om een positieve en stimulerende werkomgeving te creëren.
- Uitdagingen: We moedigen je aan om jezelf uit te dagen en nieuwe vaardigheden en perspectieven te verwerven.
Als je denkt dat jouw persoonlijkheid, vaardigheden, ervaringen en ambitie matchen met deze functie, aarzel dan niet om contact op te nemen. We kijken ernaar uit je te ontmoeten!