Offres d'emploi Vente »  Vente »  Développement des affaires - Anvers :   6 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Business developer research group iPRACS

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Abonnement internet
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile

IT Account Manager | BMW

  • Kwery
  • Anvers & Port d'Anvers
  • Durée indéterminée
De € 3.500 à € 5.500 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Travail à domicile

Business developer

  • Attentia
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Vélo en leasing
    • Parking
    • Coûts forfaitaires
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté

Business developer - recruitment software

De € 2.300 à € 4.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Travail à domicile

Sales Advisor

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires

AREA SALES MANAGER FLANDRES

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Formations
D'autres ont aussi consulté
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
#NICECOM
  • #NICECOM
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Durée indéterminée
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

AGO Jobs & HR

teamleader

1247698852
Intérim, Temps plein
En ligne depuis 5 jours sur Jobat.be
Je zoekt een toffe job? Tijdelijk of (optie) vast? Als arbeider of bediende? Kom dan zeker langs in een van onze 80 kantoren of surf naar Afficher le site web. Wij hebben meer dan 3500 openstaande vacatures voor jou en helpen jou graag een job te vinden die bij jou past. Choose life, choose work, choose AGO!

teamleader

Description de la fonction

Voor één van onze klanten te Puurs - Ruisbroek zijn we op zoek naar een teamleader e-commerce.

Als Teamleader e-commerce ben je verantwoordelijk voor de operationele activiteiten binnen het toegewezen deelproces.
Je rapporteert aan de Supervisor/Operations Manager, die op basis van
de volumes en bezetting zal bepalen voor welk deelproces je die dag verantwoordelijk bent.

Uiteraard dien je ook de andere deelprocessen te beheersen om polyvalentie en permanentie te garanderen aan onze klant. Je stelt duidelijk prioriteiten voor de operationele medewerkers en controleert kwaliteit en productiviteit van het resultaat. In deze rol geef je dus leiding aan een beperkt aantal medewerkers en stuur je hen tijdens de shift bij op basis van wijzigende informatie/situatie.

- Verdelen en duidelijk communiceren van taken en werkmiddelen bij opstart.
- Meewerken op de afdeling waar/wanneer nodig en mogelijk.
- Aanspreekpunt voor de operationele medewerkers om eerstelijnshulp te bieden op basis van uitstekende systeem- & proceskennis.
- Helikopterzicht bewaren over het proces waarvoor verantwoordelijk.
- Korte communicatie met supervisor en collega-teamleaders om kennis/relevantie informatie te delen.
- Gesprekken met je medewerkers voeren wanneer nodig (in samenspraak met supervisor).
- Toezien op naleving van veiligheidsrichtlijnen en gepast reageren indien veiligheidsregels niet gerespecteerd worden.
- Signaleren van structurele problemen en indien mogelijk verbetervoorstellen formuleren.
- Actief deelnemen aan teammeetings.
- Actief bijdragen aan en toezien op een aangename, positieve werksfeer.

Profil

- Kennis van magazijnprocessen is vereist (opgebouwd door enkele jaren werkervaring in de logistieke sector).
- Je hebt een eerste ervaring met leidinggeven.
- Je bent bereid om te werken in een dynamische, veeleisende logistieke omgeving.
- Goede kennis van Nederlands is vereist. Een basiskennis Frans en/of Engels is aangewezen.
- Je bent bereid om te werken in 2-ploegenstelsel (7u15-15u15 en 15u30-23u30).
- Daarnaast ben je bereid om in een wisselende weekendpermanentie ingeschakeld te worden (2-tal zondagen per maand).
- In staat zijn om zelfstandig te werken en juiste prioriteiten kunnen stellen.
- Stressbestendigheid, probleemoplossend denken, flexibiliteit en nauwkeurigheid zijn
essentiële eigenschappen om deze functie te kunnen uitvoeren

Offre

- Een opleidingstraject op maat dat je wegwijs maakt in de werking van de Fiege en de e-commerce klant.
- Een zeer gevarieerde functie met een hoge mate van autonomie en verantwoordelijkheid in een dynamische, logistieke omgeving in volle expansie. De aangename familiale werksfeer hoort erbij!
- Een passend en marktconform salarispakket met extralegale voordelen.
- Een voltijds contract (38u) voor onbepaalde duur (na interim periode) in wisselende ploegen (statuut arbeider).
- Ploegenpremie, teamleaderpremie, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering (sector),
groepsverzekering (sector), Ekivita-voordelenplatform, sociaal abonnement.

Information pratique

Heb je interesse? Kom dan langs in ons kantoor of mail ons jouw motivatiebrief en cv.


AGO Jobs & HR Puurs
Keulendam 2A

2870 Puurs
Tel.: Afficher le numéro
Email: Afficher l'adresse e-mail
Calculer votre temps de trajet
À : AGO Jobs X38X HR | Puurs Sint-Amands 2870

Cette adresse est introuvable.

Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.

08:30
L’adresse exacte de ce poste n’est pas disponible. Il est donc possible que le temps de trajet calculé soit différent dans la réalité.
Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Enseignement secondaire

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Développement des affaires à Anvers?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 6 emplois à Anvers dans la catégorie "Développement des affaires".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4000 Liège" et "7110 Boussoit".