Offres d'emploi Logistique, transport & achats »  Logistique - Flandre orientale :   4 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Transportation Specialist

  • ABB
  • Evergem
  • Durée indéterminée
  • Facilitate material movement, planning and scheduling utilizing various transportation software...
  • Prepare and update monthly logistics schedule to ensure deliveries to production locations and...

Supply Chain Manager Safety Jogger

  • Cortina
  • Audenarde
  • Durée indéterminée
  • You lead cross-functional teams (purchase managers, quality managers and supplier support) and...
  • You continuously analyze and optimize supply chain costs through strategic sourcing, negotiation,...

Chauffeur CE

  • Delhaize
  • Ninove
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Formations
  • Vous assurez la livraison de diverses marchandises de nos centres de distribution vers les magasins...
  • Vous êtes responsable du chargement et du déchargement correct de votre camion, en tenant compte de...

Operations Support Coordinator

  • Delhaize
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Formations
    • 13ème mois
    • Travail à domicile
Vous êtes passionné(e) par le monde de la logistique et la satisfaction client vous tient à cœur ? Alors n'attendez plus : devenez l'un de nos...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Teamcoördinator administratie en klantenservice

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 8 jours sur Jobat.be
/

Teamcoördinator administratie en klantenservice

Description de la fonction

Heb jij een passie voor procesoptimalisatie en uitstekende klantenrelaties?
IVAGO zoekt een gedreven en commercieel ingesteld Diensthoofd Bedrijfsafval om de afdeling bedrijfsafval te leiden en administratief te optimaliseren. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse coördinatie, planning en opvolging van het team (5 medewerkers binnen- en buitendienst) en de klantenportefeuille (4500 Gentse kkmo’s). 
Je focus ligt op uitstekende service voor klanten, en de rendabiliteit en optimale werking van de afdeling. Samen met je team sta je in voor de opmaak van offertes, levering containers, diverse rapporteringen, facturatiebeheer, nauwkeurige en correcte administratie, etc. Je staat garant voor een efficiënte en effectieve manier van werken in je team. Je denkt mee over een dienstverlening op maat die voor alle partijen een win-win betekent. Daarnaast speel je een sleutelrol in het verbeteren van administratieve processen en digitaliseringstrajecten (SAP). Vanuit je betrokken ingesteldheid en als motiverende coach deins je er niet voor terug om mee te werken met je team. Je staat borg voor een prima wisselwerking met het operationele diensthoofd bedrijfsafval en andere betrokken collega’s. 

Profil

Bachelor of diploma hoger onderwijs korte type, afstudeerrichting bedrijfsmanagement, economie of een vergelijkbare opleiding.
Minstens 3 jaar relevante ervaring in een commerciële of administratieve rol.
Sterke organisatorische vaardigheden en kennis van ERP-systemen (SAP is een plus).
Leiderschapscapaciteiten en een resultaatgerichte ingesteldheid.
In het bezit zijn van een rijbewijs B

Offre

  • Assurance groupe
  • Chèques-repas
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Indemnité kilométrique vélo
  • Een uitdagende en verantwoordelijke functie binnen een dynamische afdeling.
  • Een brutoloon tussen €4236,46 en €5801,25, afhankelijk van jouw ervaring.
  • Een mooi pakket extra voordelen (maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, fiets- of verplaatsingsvergoeding, prestatiepremie, volwaardige eindejaarspremie,…) 
  • Een goede balans tussen werk en privé.
  • Je werkplek is uitstekend gelegen: vlak bij de E17 en vlot bereikbaar met de fiets, of de wagen. 
 
Procedure
De procedure voor deze functie bestaat uit drie rondes: een verkennend gesprek (week van 13 en 20 januari), assessment center (week van 27 januari) en een praktische proef + jurygesprek (begin februari). 

Information pratique

Surf naar jobs.hudsonsolutions.com en mail je CV (en motivatiebrief) ten laatste zondag 12 januari 2025 door. 
Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Logistique à Flandre orientale?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 4 emplois à Flandre orientale dans la catégorie "Logistique", Chaîne d'approvisionnement inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4000 Liège" et "7522 Blandain".