Offres d'emploi Gestion de projets, Analyse de système, Développement d'applications, Réseau, sécurité TIC - Brabant flamand :   6 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Senior Full Stack Developer .NET

  • Kwery
  • Louvain
  • Durée indéterminée
De € 4.500 à € 5.500 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Travail à domicile
  • Samen met het team stel je technische ontwerpen op en zorg je voor hoogwaardige ontwikkeling om aan...
  • Je staat klaar om technische problemen op te lossen en voorstellen te doen voor technische updates...

Front-End Lead Developer

  • Kwery
  • Louvain
  • Durée indéterminée
De € 3.000 à € 4.800 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Travail à domicile
  • Ontwerp en optimaliseer de architectuur en gebruiksvriendelijkheid van hun engineering-ecosysteem,...
  • Werk samen met een divers team van developers, designers en stakeholders om nieuwe features te...

Python/ AI Developer

  • Kwery
  • Louvain
  • Durée indéterminée
De € 3.000 à € 4.800 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Travail à domicile
  • Ontwikkel en onderhoud server-side applicaties en frameworks die de ruggengraat vormen van onze...
  • Werk nauw samen met een multidisciplinair team van developers, designers en stakeholders om...

Web Solution Manager

  • USG Professionals
  • Brabant flamand
  • Durée déterminée
1.    Collaborate with Business to identify and implement needed web-solutions to support campaigns and drive sales2.    Drive sales by improving...

Solution Architect - Digital Transformation Program

  • Experis IT
  • Zaventem
  • Durée indéterminée
  • Analyser les besoins des parties prenantes et identifier les défis à relever.
  • Concevoir des solutions alignées avec notre plateforme numérique et notre portefeuille stratégique.

Incident Manager

  • Fujitsu Technology Solutions NV - Fujitsu Belgium
  • Diegem
En tant que Incident Manager, tu es Owner du processus associé et en charge de superviser et coordonner la gestion des incidents, de garantir une...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Systeemdeskundige ICT

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 10 jours sur Jobat.be
Incovo en Interza zijn innovatieve afvalintercommunales in de Vlaamse Rand rond Brussel met zetels in Vilvoorde en Zaventem en samen meer dan 150 werknemers. Wij zorgen samen voor alle dagelijkse aspecten van het afvalbeheer ten behoeve van 210 000 burgers in 10 gemeenten.
Onze dagelijkse inzet staat garant voor een belangrijke bijdrage aan de maatschappelijke dienstverlening in het hart van de lokale besturen. Het afval inzamelen van de burgers is onze missie!

Systeemdeskundige ICT

Description de la fonction

  • Je leidt alle activiteiten gerelateerd aan het proces Systeemmanagement (ICT, telecommunicatie, IT veiligheid en -netwerkbeheer) in de beide intercommunales, dit in nauwe samenwerking met de verschillende stakeholders.
  • Je zorgt als stafmedewerker binnen het departement Ondersteunende Diensten voor de uitvoering en coördinatie van de verschillende subprocessen, nl. automatisering, digitalisering, ordenen van informatie, beheren van IT systemen (infrastructuur en applicaties), overleg en projectwerking, aankoop van ICT materiaal, organisatie van de telefonie.
  • Je vertaalt de organisatiestrategie van het directiecomité (DIRCOM) in een operationeel, tactisch systeemmanagementplan en implementeert dit als drijvende kracht in de praktijk.
  • Je zoekt, implementeert en onderhoudt samen met de collega’s de meest geschikte ICT-toepassingen zodat de organisatie een zo optimaal mogelijke dienstverlening kan leveren.
  • Je fungeert als eerste, intern aanspreekpunt voor collega’s bij allerhande informaticaproblemen en -vragen. Je ondersteunt hen bij de uitvoering van hun taken d.m..v. het faciliteren van de goede werking van hardware en software, beheer van toegangsrechten, paswoordbeheer, …
  • Je legt de link vanuit je scope naar GDPR en NIS2 gerelateerde aspecten. Je staat in regelmatig contact met de DPO (via Haviland) en de bevoegde instanties.
  • Je staat mee in voor de preventie (voorkomen van ICT incidenten door het uitvoeren van audits, analyse, sensibilisering en versterking van de cyberveiligheid) en het crisisbeheer (onderzoek en remediëring van gebeurlijke ICT incidenten met het ook op de verzekering van de continuïteit van de ICT dienstverlening).

Profil

  • Je beschikt over een master diploma (of een vergelijkbaar werkingsniveau op basis van geslaagde capaciteitstesten), bij voorkeur in de richting van ICT / informatica.
  • Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een ondersteunende ICT functie.
  • Je draagt waarden als eerlijkheid en discretie hoog in het vaandel. Je kan vlot professioneel omgaan met vertrouwelijke en/of persoonlijke informatie en data. 
  • Problemen neem je vast vanuit een oplossingsgerichte en hands-on aanpak.
  • Je bent stressbestendig en kan de juiste prioriteiten stellen. Je gaat planmatig en organisatorisch te werk.
  • Je hebt een uitstekende geschreven en gesproken kennis van het Nederlands.
  • Plaats van tewerkstelling: afwisselend op de hoofdzetel van Incovo (Vilvoorde) en Interza (Zaventem).

Offre

  • Chèques-repas
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Eco Cheque
  • 13ème mois
  • Pécule de vacances
  • Congés rémunérés supplémentaires
  • Travail à domicile
  • Een voltijdse functie (contract van onbepaalde duur) in een organisatie met maatschappelijke verantwoordelijkheid en een open bedrijfscultuur.
  • Een competitieve verloning volgens uw professionele ervaring met inschaling volgens de barema’s van lokale besturen (A1 – A3 niveau). Gepresteerde jaren in de privésector kunnen hiervoor worden meegerekend.
  • Het basisloon wordt aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, ecocheques, geschenkcheque, hospitalisatieverzekering, eindejaarspremie, vakantiegeld, bijkomend pensioen, mogelijkheid tot fietsleasing en 33 verlofdagen).
  • Mogelijkheid tot telewerk (1 dag per week) en glijtijdenregeling voor een optimale ‘work-life’ balans.
  • Een veelzijdige job met ruimte voor innovatie en initiatief.

Information pratique

Indien je slaagt in de voorselectie (screening van je CV en motivatie), volgt er een kennismakend gesprek waarbij je professionele ervaring, persoonlijke houding, waarden en motivatie worden getoetst. Tenslotte wordt er een lijngesprek georganiseerd met de administratief directeur aan wie de functie rapporteert.
Voor niet weerhouden kandidaten, wordt er een wervingsreserve aangelegd voor de duurtijd van 1 jaar.
Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Au moins 5 ans d'expérience Néerlandais

Vous êtes à la recherche d'un emploi à Brabant flamand?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 6 emplois à Brabant flamand.