Het gemeentebestuur van Anderlecht telt niet minder dan 1700 personeelsleden die zich dagelijks ten dienste van de Anderlechts burger inzetten: openbare werken, netheid, loketten, ... Je vindt meer informatie over onze administratie en de laatste actualiteit op
Afficher le site webwww.anderlecht.be. De dienst "Gebouwen" bij het departement “Gebouwen en huisvesting” is, met een administratieve cel, een ontwerpafdeling en een technische afdeling, verantwoordelijk voor: • het beheer van alle eigendommen van de gemeente of particuliere verhuurde eigendommen die door gemeentelijke diensten worden gebruikt; • de uitvoering van alle vastgoedtransacties (verkopen, aankopen, onteigeningen, onteigeningen, gebouwen en erfpachtrechten) voor de gemeente; • de aanleg, renovatie en het onderhoud van gemeentelijke infrastructuur, zowel door externe bedrijven als in regie; • de administratieve en financiële follow-up van alle bovengenoemde missies door de administratieve eenheden.
JOUW MISSIE Als slotenmaker paswerker sta ik in voor de herstelling, restauratie, plaatsing van metalen onderdelen en ijzerwaren. Ik draag bij aan de beveiliging en modernisering van de gemeentelijke gebouwen.
JOUW TAKEN - De werkplanning en werkbonnen kennen
- De vraag analyseren
- De werkplaats en het materieel voorbereiden
- De werkzone veiligstellen
- Storingen vaststellen/defecten opsporen
- Maten opnemen
- Onderdelen voorbereiden en de laswijze bepalen / samenstellen en lassen
- De kwaliteit van de las controleren
- Afwerken (afbramen en polijsten)
- Onderdelen plaatsen en zorgen dat ze goed werken
- De juiste beschermende behandeling bepalen en toepassen
- De werkzone schoonmaken
- Het materiaal onderhouden en opbergen
- Werkbonnen invullen
- Werkbonnen doorgeven en abnormale situaties melden aan de hiërarchie