Offres d'emploi Logistique, transport & achats »  Logistique :   180 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Traffic Coordinator FR-EN

De € 2.000 à € 8.000 par mois

Supply Chain Specialist

Junior Planner

Coordinateur logistique

Magasinier dans le secteur de la construction

Teamleader Logistiek

Warehouse Supervisor

Assistant(e) logistique trilingue FR-NL-ANG

Logistics & Technical Coordinator (H/F/X)

Planificateur de Production

Procurement and Plannification

Junior Logistique

Collaborateur supply chain

Logisticien/ne

Logistics Supervisor (nachtdienst)

gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Logistique' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Dispatcher - Bruxelles - Pharmaceutique

Planificateur de production

Supply Chain Analyst

Coordinateur logistique

Magasinier.ère

Gestionnaire de dossiers logistiques (H/F/X)

Magasinier agricole

Magasinier

Magasinier

Contrôleur dimensionnel

LCC Officer

Chef d'équipe Logistique (H/H/X)

Inventoriste

Magasinier

Logistics Planner

De € 2.500 à € 3.000 par mois
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Asap Belgium

Site Manager

Temps plein
Encore 2 jours pour postuler

Site Manager

Description de la fonction


Wat ga je doen?

Voor een bedrijf gespecialiseerd is in het recyclen van bouwpuin, groenafval en andere afvalstoffen die daarnaast ook productie van gestabiliseerde producten op basis van recyclageproducten en primaire grondstoffen, zijn we opzoek naar een gedreven site manager te Willebroek. Als Site Manager ben je verantwoordelijk voor het operationele beleid, de planning en het financiële en commerciële beheer.



Takenpakket:

- Efficiënt inzetten en aansturen van werknemers op de site.

- Continu verbeteren van operationele activiteiten op jouw locatie.

- Bepalen van het commercieel beleid, inclusief prijsonderhandelingen.

- Organiseren en implementeren van het strategisch beleidsplan en het acceptatiebeleid voor bouw- en sloopafval en niet-vervuilde grond (TOP).

- Vergroten van de commerciële slagkracht door onderhandelingen en ontwikkeling van nieuwe producten, diensten en procesverbeteringen.

- Beheren van voorraad, kostencontrole, bestellen van grondstoffen en oproepen.

- Kwaliteitsborging in samenwerking met de hoofdkwaliteitsmedewerker.

- Organisatie, productieplanning en kwaliteitsmonitoring.

- Waarborgen van naleving van voorschriften met betrekking tot uitvoering, milieu, veiligheid en preventie.

- Maandelijkse rapportage van kosten en uitgavenstromen.


Wie ben jij?

  • Je hebt kennis van bouwvoorschriften, veiligheidsnormen en organisatorische vaardigheden, gecombineerd met technisch en commercieel inzicht.

  • Je hebt duidelijke en constructieve communicatie, met het vermogen om medewerkers te motiveren.

  • Je hebt leiderschapsvaardigheden en het vermogen om teams aan te sturen.

  • Je hebt probleemoplossend vermogen en stressbestendigheid.


Opleiding: Een graduaat, bachelor- of masterdiploma, bij voorkeur met 3-5 jaar ervaring in een leidinggevende functie binnen een vergelijkbare bouwgerelateerde rol.


Vakkennis: Als je nog geen ervaring hebt maar wel de juiste instelling hebt, bieden we interne opleidingsmogelijkheden.


Talenkennis: Nederlands.


Attesten: Rijbewijs B.


Wat bieden wij jou?

  • Je krijgt een uitdagende functie met verantwoordelijkheid en zelfstandigheid in een stabiele en groeiende onderneming met aangename werksfeer. Je krijgt ook de mogelijkheden tot opleiding en ontwikkeling. Je word verloond volgens de marktcomfort met daarbij maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, eindejaarspremie, ...


Profil

* Je hebt kennis van bouwvoorschriften, veiligheidsnormen en organisatorische vaardigheden, gecombineerd met technisch en commercieel inzicht.
* Je hebt duidelijke en constructieve communicatie, met het vermogen om medewerkers te motiveren.
* Je hebt leiderschapsvaardigheden en het vermogen om teams aan te sturen.
* Je hebt probleemoplossend vermogen en stressbestendigheid.

Opleiding: Een graduaat, bachelor- of masterdiploma, bij voorkeur met 3-5 jaar ervaring in een leidinggevende functie binnen een vergelijkbare bouwgerelateerde rol.

Vakkennis: Als je nog geen ervaring hebt maar wel de juiste instelling hebt, bieden we interne opleidingsmogelijkheden.

Talenkennis: Nederlands.

Attesten: Rijbewijs B.

Offre

* Je krijgt een uitdagende functie met verantwoordelijkheid en zelfstandigheid in een stabiele en groeiende onderneming met aangename werksfeer. Je krijgt ook de mogelijkheden tot opleiding en ontwikkeling. Je word verloond volgens de marktcomfort met daarbij maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering, groepsverzekering, eindejaarspremie, ...
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Au moins 2 ans d'expérience

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Logistique ?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 180 emplois dans la catégorie "Logistique", Gestion logistique, Chaîne d'approvisionnement, Planification, stock & inventaire, Administration et Gestion d'entrepôt inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "4000 Liège, 7600 Péruwelz" et "7700 Mouscron".