Offres d'emploi Service public - 3460 Bekkevoort :   67 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Afdelingshoofd organisatie

  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile

Werfleider in Geetbets (mooie verloning)

  • Vivaldis
  • Geetbets
  • Durée indéterminée

Coördinator Collectieve Woonvormen

Resident Begeleid Wonen

De € 1.136,47 à € 1.503,78 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Vélo en leasing
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Eco Cheque
    • Formations

Administratief bediende

Administratief commercieel bediende

Verantwoordelijke administratie & planning

Planner

De € 2.600 à € 3.500 par mois

Senior Adviseur – Lokale & Regionale ontwikkeling

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Naissance
    • Coûts forfaitaires
    • Formations
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile

Grondwerker speciale projecten

Projectleider in Alken (mooie verloning)

Deskundige ICT

De € 2.999,68 à € 5.054,37 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires

Opsteller bouwaanvragen

Job | Applicatiebeheerder voertuigplanning | Mechelen Hybride

  • De Lijn
  • Malines
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Saint Nicolas
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté

Deskundige Mobiliteit • team Infrastructuur

  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Congés rémunérés supplémentaires
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Service public - Bekkevoort (région Diest)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Fleet & Mobility Advisor

Teamcoach Kult Organisatoren

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires

Teamcoach Kult Jong

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires

Ploegbaas Elektriciteit

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Formations

Expert financiën

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Eco Cheque
    • 13ème mois

afdelingshoofd bestuurlijke handhaving

  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Eco Cheque
    • Pécule de vacances

BEDIENDE VERGUNNING EN ADMINISTRATIE

Bediende Vergunningen & Begeleidingen

  • Xtra
  • Deurne
  • Durée indéterminée

Administratief Medewerker Vergunningen en Begeleidingen

De € 2.600 à € 3.200 par mois

Seniorexpert in veiligheid en risicoanalyse (Cerac)

Teamverantwoordelijke vastgoedbeheer cultuur en ontmoeting

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Formations
    • Travail à domicile

Projectmedewerker

Executive Assistant (M/F/X) - EU Association

Ondersteuner Secretaris/dossierbehandelaar

Coördinator beleid en participatie

De € 2.221,51 à € 2.350,86 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Vélo en leasing
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Travail à domicile
Trier selon : pertinence - Date
D'autres ont aussi consulté
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
#NICECOM
  • #NICECOM
  • Woluwe-Saint-Lambert
  • Durée indéterminée
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Lokaal bestuur Boortmeerbeek

Afdelingshoofd organisatie

Bouw mee aan een efficiënte en toekomstgerichte organisatie!
Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be
Afdelingshoofd organisatie
Bouw mee aan een efficiënte en toekomstgerichte organisatie!

Ben jij een strategische denker met een passie voor organisatieontwikkeling? Heb je ervaring in leidinggeven en het begeleiden van veranderingsprocessen? Dan is deze functie als Afdelingshoofd Organisatie (A4a-A4b) bij lokaal bestuur Boortmeerbeek iets voor jou!

Afdelingshoofd organisatie

Description de la fonction

Als Afdelingshoofd Organisatie ben jij de motor achter de ondersteuning van de gemeentelijke werking. Je leidt en coördineert de afdeling Organisatie, die bestaat uit drie teams: het team Bestuurs- en Managementondersteuning, het team IT, Communicatie en Dienstverlening, en het team Personeel. Je staat in voor de dagelijkse leiding, optimalisatie en strategische groei van de afdeling.
Je werkt nauw samen met de algemeen directeur en maakt deel uit van het managementteam. Je zet sterk in op samenwerking en innovatie om de dienstverlening efficiënter en effectiever te maken. Daarnaast zorg je voor een stabiel financieel beleid en bewaak je de langetermijnplanning van de afdeling.

Wat ga je doen?
  • Strategie en beleid ontwikkelen: Je bepaalt de visie van de afdeling en vertaalt deze in concrete beleidsvoorstellen en strategische plannen.
  • Budgetbeheer en planning: Je stelt het budget en de meerjarenplanning van de afdeling op en bewaakt de financiële haalbaarheid van beleidsdoelstellingen.
  • Leidinggeven en teamontwikkeling: Je stuurt de verschillende teams aan, coacht medewerkers en stimuleert samenwerking.
  • Interne communicatie en ondersteuning: Je zorgt voor een open en efficiënte communicatie binnen de afdeling en ondersteunt de beleidsorganen.
  • HR-beleid en personeelsontwikkeling: Je zet in op talentontwikkeling, welzijn op het werk en een optimale werkomgeving.

Profil

  • Je beschikt over een masterdiploma en hebt minstens drie jaar leidinggevende ervaring.
  • Je hebt kennis van en affiniteit met de werking van een openbaar bestuur (of bereid je hierin te verdiepen).
  • Je hebt een sterk analytisch en strategisch inzicht en kunt complexe processen stroomlijnen.
  • Je bent communicatief sterk, beschikt over sterke leidinggevende vaardigheden en weet teams te inspireren en motiveren.
  • Je bent oplossingsgericht, proactief en werkt nauwkeurig.
  • Je hebt een goede kennis van IT en administratieve processen.

Offre

  • Chèques-repas
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Indemnité kilométrique vélo
  • Congés rémunérés supplémentaires
  • Travail à domicile
  • Een uitdagende en veelzijdige functie binnen een dynamische organisatie.
  • Marktconforme verloning volgens barema A4a-A4b, inclusief anciënniteit.
  • Extralegale voordelen, zoals maaltijdcheques, een hospitalisatieverzekering en een fietsvergoeding.
  • Opleidings- en doorgroeimogelijkheden om je professioneel te blijven ontwikkelen.

Wil jij meebouwen aan een efficiënte en toekomstgerichte organisatie? 
Solliciteer via het online sollicitatieformulier door je sollicitatiebrief, CV, kopie van diploma en een recent uittreksel uit het strafregister (max. 6 maanden oud) te bezorgen.
Deadline: 21 april 2025

Meer weten? Neem contact op via Probis (Afficher l'adresse e-mail).
Grijp deze kans en word ons nieuwe Afdelingshoofd Organisatie!
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Master (Licentiaat; Universiteit of Hoger Onderwijs Lange Type) Au moins 2 ans d'expérience Néerlandais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Service public à Bekkevoort?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 67 emplois à Bekkevoort dans la catégorie "Service public".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 9000 Gand" et "2018 Anvers".