Offres d'emploi Ressources humaines - Lommel :   11 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Payroll officer

Inhouse consulent Pelt

Inhouse Consultant

Corporate Payroll Manager

HR Business Partner

HR Medewerker met notie boekhouden

gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Ressources humaines, Intérim - Lommel' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

HR medewerker

HR Officer & Rekrutering

HR Officer

HR Business Partner

FLEXI-JOB: een extraatje bijverdienen

D'autres ont aussi consulté
SAFRAN AIRCRAFT
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Q jobs

Payroll officer

Intérim, Temps plein
En ligne depuis 3 jours sur Jobat.be
APK Group, de katalysator van de toekomst. We zijn een toonaangevend groeibedrijf in de wereld van slimme en duurzame infrastructuren voor de steden van morgen. Dit doen we sinds 1960. Acht sectoren liggen aan de kern van ons bestaan: water, energie, mobiliteit, telecom, landschap, recycling, sleufloze technieken en construct. Deze activiteiten voeren we uit met meer dan 2300 medewerkers binnen BENELUX en Duitsland.
Vanwege de groei van de onderneming zijn we op zoek naar een Payroll Officer.

Payroll officer

Description de la fonction

Als Payroll Officer ben je verantwoordelijk voor de volledige loonadministratie van zowel arbeiders als bedienden. Je werkt nauw samen met ons sociaal secretariaat om de maandelijkse payrollverwerking vlekkeloos te laten verlopen. Daarnaast zorg je voor een correcte afhandeling van looncontrole, voorschotten, en loonaanpassingen, en behandel je aanvragen met betrekking tot LOD, mutualiteit en sociale documenten.
Een greep uit jouw takenpakket:

Verwerken van de maandelijkse payroll in samenwerking met het sociaal secretariaat.
Controleren van lonen voor zowel arbeiders als bedienden.
Behandelen van aanvragen voor LOD, mutualiteit en andere sociale documenten.
Verwerken van loonaanpassingen en voorschotten.
Invullen en opvolgen van diverse sociale documenten.

Profil

Minstens 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
Bachelor diploma in een sociaal of HR-gerelateerd domein.
Frans is een pluspunt.
Grondige kennis van de Belgische sociale wetgeving met betrekking tot loonadministratie.
Kennis van pc 124 en/of 149.01 en ervaring met Group S zijn pluspunten.

Offre

Je komt terecht in een grote bouwfirma met een familiaal karakter waar professionele ontplooiing en persoonlijke groei centraal staan.
Je kan rekenen op een team van collega’s die je ondersteunen in je opstart en met raad en daad bijstaan doorheen je tewerkstelling.
Naast een goed brutosalaris, kan je rekenen op een lange termijn tewerkstelling en een vast contract na een geslaagde uitzendperiode.
Bovendien zet het bedrijf heel erg in op onderlinge samenhang, zo organiseren ze APK Fits Together (samen sporten), teambuildings, nieuwjaarsreceptie, frietkraam voor het bouwverlof, etc.

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Ressources humaines à Lommel?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 11 emplois à Lommel dans la catégorie "Ressources humaines", Assistant / administrateur RH inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "9000 Gand, 1000 Bruxelles" et "9100 Saint-Nicolas".