Offres d'emploi Ressources humaines »  Gestion de ressources humaines - 1180 Uccle :   28 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Teamleader HRM & Welzijn

  • INTERZA
  • Zaventem
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • Je leidt alle activiteiten gerelateerd aan het proces HRM (personeelsbeleid) & welzijn in de beide...
  • Je zorgt in deze sleutelrol voor de uitvoering en coördinatie van de verschillende subprocessen,...

HR Manager

  • De Decker-Van Riet
  • Londerzeel
  • Durée indéterminée
  • Algemeen HR-beleid: Verder ontwikkelen en uitwerken van een lange-termijn HR-beleid dat past bij de...
  • HR-administratie en payroll: In samenwerking met de HR Officers zorgen voor een correcte...

HR Reward Expert

  • bpost
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Vélo en leasing
    • Parking
    • Budget mobilité
    • Formations
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
  • ·Developing competitive Reward policies and procedures for fixed and variable compensation,...
  • Serving as the Reward Single Point of Contact (SPOC) for a defined business unit, handling complex...

HR Talent Consultant - Brussels (M/F/X)

  • Page Personnel
  • Bruxelles
  • Adviseren en ondersteunen van een portefeuille aan klanten bij HR-gerelateerde projecten, zoals...
  • Meewerken aan meerdere projecten tegelijkertijd, waarbij je strategisch en creatief te werk gaat.

HR Business Partner

  • Bright Plus Halle
  • Anderlecht
  • Durée indéterminée
  • Begeleiden van medewerkers,
  • Learning en development, opmaken van persoonlijke ontwikkelingsplannen, 

Kantoorverantwoordelijke

  • Acerta Career Center
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Check up
    • Plan cafétéria
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Als people manager streef je ernaar om samen met de teamleaders en experten probleemsituaties te...
  • Samen met de regio director en accountmanager neem je de verantwoordelijkheid voor het organiseren...

HR Business Partner

  • Bright Plus Vilvoorde
  • Vilvorde
  • Durée indéterminée
  • Je vindt en bindt topkandidaten die perfect bij Bright Plus passen.
  • Zorgvuldige opvolging van instroom, doorstroom en uitstroom met ondersteuning van de...

People and Culture Assistant (HR) - Grimbergen - International

  • Page Personnel
  • Grimbergen
  • Onboarding of new colleagues
  • Be in charge of company events regarding milestones of employees

HR Manager

  • Conessence
  • Buggenhout
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Travail à domicile
  • Je bent eindverantwoordelijke voor de HR-processen.
  • Je stuurt een team van 3 HR-collega's die zowel in hard als soft HR sterk zijn.

HR Business Partner

  • Bright Plus Mechelen
  • Malines
  • Durée indéterminée
  • Je staat in voor het aantrekken en binden van het juiste talent voor Bright Plus 
  • Je verzorgt het onboardingstraject zodat elke nieuwe collega zich meteen thuis voelt

IM HRBP Leuven

  • Michael Page
  • Louvain
  • Ondersteunen en adviseren van teamleden op het gebied van HR-beleid en -procedures ;
  • Beheren van HR-projecten en initiatieven ;

Vacature HR expert

  • Accent
  • Zottegem
  • Intérim option contrat fixe
Jouw belangrijkste verantwoordelijkhedenWerven en selecteren van nieuwe werknemers, volledige on- en offboardingBeheren van personeelsdossiers en...

HR & Finance Manager

  • Asap Belgium
  • Malines
  • Durée indéterminée
Dagelijkse cash controle en rapportage à ons hoofdkantoor -Facturatie -Budgetten + forecast -Financiële beslissingen aangaande nieuwe...

HR Manager

  • VRIJE UNIVERSITEIT BRUSSEL (VUB)
  • Ixelles
  • Durée indéterminée
  • Je houdt overzicht over het operationeel management van de afdeling Mens & Organisatie: je bewaakt...
  • Je ontwikkelt en implementeert HR-strategieën die aansluiten bij de strategische doelen van de VUB.
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Gestion de ressources humaines - Uccle (région Bruxelles)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

HR PAYROLL CONSULTANT OUTSOURCING

  • PARTENA PROFESSIONAL
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Assurance-invalidité
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Congé d'ancienneté
  • Het adviseren van klanten op het gebied van loonadministratie en HR-administratie
  • Het opvolgen van deze processen bij de klant

DIENSTVERANTWOORDELIJKE (V/M/X)

  • GEMEENTEBESTUUR
  • Schaerbeek
  • Durée indéterminée
ALGEMENE MISSIE: De Dienst Prestaties is verantwoordelijk voor het beheer van de aanwezigheden en afwezigheden van het gemeentepersoneel. Met...

Recruiter

  • Ringoir & Associates
  • Groot-Bijgaarden
  • Durée indéterminée
  • interne vacatures bij ons op het SARAWAK-hoofdkantoor (denk maar aan logistieke medewerkers,...
  • externe vacatures voor tal van onze eigen klanten en opdrachtgevers.

Senior Recruitment Consultant

  • Ringoir & Associates
  • Groot-Bijgaarden
  • Durée indéterminée
  • interne vacatures bij ons op het SARAWAK-hoofdkantoor (denk maar aan logistieke medewerkers,...
  • externe vacatures voor tal van onze eigen klanten en opdrachtgevers.

Junior Recruiter

  • Ringoir & Associates
  • Groot-Bijgaarden
  • Durée indéterminée
  • interne vacatures bij ons op het SARAWAK-hoofdkantoor (denk maar aan logistieke medewerkers,...
  • externe vacatures voor tal van onze eigen klanten en opdrachtgevers.

HR ASSISTENT/ASSISTENTE

  • BRICO PLAN-IT
  • Ternat
  • Durée indéterminée
BricoPlanIt Ternat is op zoek naar een HR Assitent/ HR Assitente Jouw taken zijn: Personeels- en loonadministratie: stelt arbeidsovereenkomsten,...

Internal Recruiter

  • O'connect
  • Wolvertem
  • Durée indéterminée
  • Collaborate with Hiring Managers to understand their needs.
  • Focus on local and international profiles in a broad field of profiles: WC’s in operational,...

Head of HR Operations – Regio Zaventem

  • Tenos
  • Zaventem
  • Durée indéterminée
Voor een internationaal toonaangevend IT-bedrijf met Belgische oorsprong zoeken we een Head of HR Operations. Vanuit het Belgische hoofdkantoor neem...

Experienced Recruiter

  • O'connect
  • Zaventem
  • Indépendant
Can’t wait to make an impact on the world? You’re not alone. Join us in driving progress in the working world and beyond.Your journey with usIt...

2 Beleidsmedewerkers HR

  • LOKAAL BESTUUR MACHELEN
  • Machelen (Br.Fl.)
  • Durée indéterminée
  • Je hebt een grondige kennis van HR, change management en projectmanagement. Je kan jouw kennis...
  • Je hebt een innovatieve visie op korte en lange termijn en beschikt over een gezonde dosis...

Recruiter

  • BENU
  • Wavre
  • Durée indéterminée
  • Volledig beheer van het wervingsproces, van vacaturetekst tot contractondertekening.
  • Vacatureteksten opstellen in samenwerking met managers.

Coördinator Payroll & HR-administratie (m/v/x) - Standplaats Heverlee of Vilvoorde

  • ViTeS
  • Heverlee
  • Durée indéterminée
  • Je stuurt een team van 5 medewerkers en helpt hen groeien in hun rol.
  • Je beheert de payroll en bent verantwoordelijk voor een correcte loonverwerking en administratie.

Corporate recruiter

  • A.Z. SINT ELISABETH
  • Flandre orientale
  • Durée indéterminée
  • Voor de interne klanten, zowel zorgdepartement als ondersteunende diensten, ben jij het eerste...
  • Je denkt mee na over de verdere ontwikkeling van het werving- en selectiebeleid, rekening houdend...

HR medewerker

  • Spar Merckx Lamot
  • Malines
  • Durée indéterminée
Spar Merckx is op zoek naar een HR-medewerker voor beide supermarkten. 1. Je bent verantwoordelijk voor potentiële en bestaande werknemers. 2. Je...
D'autres ont aussi consulté
PPP GENT
  • PPP GENT
  • Wetteren, Lede, Aalter, Laarne, Kalken, Ninove, Geraardsbergen
  • Freelance, Durée indéterminée, Durée déterminée, Indépendent
PARTENA PROFESSIONAL
Delhaize
Delhaize
Delhaize
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Teamleader HRM & Welzijn

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 1 jour sur Jobat.be
Incovo en Interza zijn innovatieve afvalintercommunales in de Vlaamse Rand rond Brussel met zetels in Vilvoorde en Zaventem en samen meer dan 150 werknemers. Wij zorgen samen voor alle dagelijkse aspecten van het afvalbeheer ten behoeve van 210 000 burgers in 10 gemeenten.
Onze dagelijkse inzet staat garant voor een belangrijke bijdrage aan de maatschappelijke dienstverlening in het hart van de lokale besturen. Het afval inzamelen van de burgers is onze missie!

Teamleader HRM & Welzijn

Description de la fonction

  • Je leidt alle activiteiten gerelateerd aan het proces HRM (personeelsbeleid) & welzijn in de beide intercommunales, dit in nauwe samenwerking met de verschillende stakeholders.
  • Je zorgt in deze sleutelrol voor de uitvoering en coördinatie van de verschillende subprocessen, nl. selectie en rekrutering, onthaal en begeleiding, functionering en evaluatie, loopbaanontwikkeling, vorming/training en opleiding, loonsverwerking en welzijn op het werk.
  • Je vertaalt de organisatiestrategie van het directiecomité (DIRCOM) in een operationeel, tactisch HRM en welzijnsplan en implementeert dit als drijvende kracht in de praktijk.
  • Je start nieuwe initiatieven of projecten rond HR en welzijnsgerelateerde aspecten. Je ondersteunt andere diensten bij de verschillende taken.
  • Je brengt vanuit je koepelfunctie structuur, eenheid en continue verbetering in de administratieve processen. Je legt daarbij een focus op standardisering, digitalisering en archivering.
  • Je onderhoudt goede en nauwe contacten, bouwt een lange termijn vertrouwensrelatie op en werkt constructief samen met de GIDPBW (Haviland), de EDPBW (Mensura) en de sociale partners (vakbonden).
  • Je speelt een rol van werkgeversvertegenwoordiger in kader van de HOC-BOC meetings (sociale dialoog) met het oog op de bevordering van het welzijn van alle medewerkers in de organisatie.  
  • Je fungeert als een bron van inspiratie en geeft sturing en ondersteuning aan jouw uitvoerende medewerkers vanuit een motiverende en doelgerichte aanpak.
  • Je volgt de bezetting, planning en dagelijkse werking op van je team en staat in voor de ontwikkeling van je team Je springt zelf mee in, waar nodig.
  • Je fungeert op het middenkader niveau (N-2) als de sturende kracht binnen jouw scope en bevoegdheidsdomein.

Profil

  • Je beschikt over een master diploma (of een vergelijkbaar werkingsniveau op basis van geslaagde capaciteitstesten), bij voorkeur in de richting van personeelsbeheer (HRM).
  • Je hebt minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een leidinggevende of coördinerende functie. Affiniteit met HR gerelateerde projecten, welzijn op het werk, sociale dialoog en people management is vereist.
  • Ervaring in publieke instellingen, lokale besturen en/of de afvalsector is een pluspunt, maar geen must.
  • Als leidinggevende beschik je over sterke communicatieve vaardigheden waardoor je overleg stimuleert, het team verbindt en de stakeholders verenigt.
  • Je kan zowel zelfstandig als in team werken.
  • Problemen neem je vast vanuit een oplossingsgerichte en hands-on aanpak.
  • Je bent stressbestendig en kan de juiste prioriteiten stellen. Je gaat planmatig en organisatorisch te werk.
  • Je hebt een uitstekende geschreven en gesproken kennis van het Nederlands.

Offre

  • Chèques-repas
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Eco Cheque
  • 13ème mois
  • Pécule de vacances
  • Congés rémunérés supplémentaires
  • Travail à domicile
  • Een voltijdse functie (contract van onbepaalde duur) in een organisatie met maatschappelijke verantwoordelijkheid en een open bedrijfscultuur.
  • De mogelijkheid om je competenties ten volle te benutten en verder uit te bouwen in een organisatie in beweging.
  • Een competitieve verloning volgens uw professionele ervaring met inschaling volgens de barema’s van lokale besturen (A1 – A3 niveau). Gepresteerde jaren in de privésector kunnen hiervoor worden meegerekend.
  • Het basisloon wordt aangevuld met extralegale voordelen (maaltijdcheques, ecocheques, geschenkcheque, hospitalisatieverzekering, eindejaarspremie, vakantiegeld, bijkomend pensioen, mogelijkheid tot fietsleasing en 33 verlofdagen).
  • Mogelijkheid tot telewerk (1 dag per week) en glijtijdenregeling voor een optimale ‘work-life’ balans.
  • Een veelzijdige job met ruimte voor innovatie en initiatief.

Information pratique

Stuur je kandidatuur met motivatiebrief binnen de 8 weken na publicatie naar Afficher le formulaire de demande d'emploi

Indien je slaagt in de voorselectie (screening van je CV en motivatie), volgt er een kennismakend gesprek waarbij je professionele ervaring, persoonlijke houding, waarden en motivatie worden getoetst. Tenslotte wordt er een lijngesprek georganiseerd met de administratief directeur aan wie de functie rapporteert.
Voor niet weerhouden kandidaten, wordt er een wervingsreserve aangelegd voor de duurtijd van 1 jaar.
Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Au moins 5 ans d'expérience Néerlandais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Gestion de ressources humaines à Uccle?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 28 emplois à Uccle dans la catégorie "Gestion de ressources humaines".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "2000 Anvers, 8800 Roulers" et "9000 Gand".