Offres d'emploi Construction & immobilier »  Développement & gestion - Flandre occidentale :   4 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Site Supervisor | Solar Technics

  • Equans
  • Roulers
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
  • project management:
  • manage day-to-day operations of the construction site under the guidance of the Project Manager

Site Supervisor - Electrical/Electromechanical

  • Equans
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Congé d'ancienneté
  • de nombreuses responsabilités
  • des projets intéressants

Calculator

  • LGA Engineering
  • Courtrai
De € 2.400 à € 3.200 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Formations
  • Jij bent de expert in het berekenen van kosten en biedt ondersteuning bij het binnenhalen van...
  • Daarnaast werkt je samen met projectleiders om projecten tot een succesvol einde te brengen en...

Chef d'équipe construction

  • Q jobs
  • Harelbeke
  • Intérim
- Vous collaborez avec vos collèguez et les dirigez- Vous veillez au bon déroulement du planning- Vous savez motiver votre équipe et assurer un bon...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Pensaert & Partners BV

Projectleider

Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 4 jours sur Jobat.be

Projectleider

Description de la fonction

Deze organisatie onderscheidt zich door haar technische expertise en klantgerichte oplossingen, waarmee ze zowel residentiële als industriële projecten tot een succes maken. Innovatie en kwaliteit vormen de kern van hun dienstverlening.

Het bedrijf stelt meer dan 50 medewerkers te werk en realiseert een jaarlijkse omzet van ongeveer 10 miljoen euro. Dankzij hun uitgebreide ervaring en continue focus op duurzaamheid hebben ze een sterke positie opgebouwd in de sector. Hun moderne aanpak en streven naar perfectie maken dit bedrijf tot een aantrekkelijke werkgever voor wie wil bijdragen aan innovatieve projecten.

Ben jij op zoek naar een uitdagende functie binnen een groeiende en dynamische onderneming? Lees dan zeker verder om meer te weten te komen over deze boeiende vacature. Geïnteresseerd? Aarzel niet en solliciteer vandaag nog om deel uit te maken van dit ambitieuze team!

Hoe zal jouw takenpakket eruit zien?
  • Je coördineert tussen klanten, stabiliteitsingenieurs en uitvoeringsteams om werven technisch en praktisch gereed te maken voor start.

  • Je stelt gedetailleerde planningen op en bewaakt de voortgang, zodat alle projecten soepel en op tijd verlopen.

  • Je werkt samen met stabiliteitsingenieurs om uitvoeringsplannen te creëren en zorgt dat alle benodigde materialen en middelen beschikbaar zijn.

  • Je leidt de uitvoering van projecten, houdt toezicht op stabiliteit en veiligheid en voert inspecties uit voor, tijdens en na afronding van de werven.

Profil

Wat verwachten wij van jou?

  • Je beschikt over een Masterdiploma in een technische richting, bij voorkeur binnen de bouwsector, en hebt een analytische aanpak.

  • Je bent goed in het stellen van prioriteiten, organiseren van taken en opvolgen van voortgang om resultaten te behalen.

  • Je kan zelfstandig werken, toont initiatief en pakt uitdagingen proactief aan.

  • Je hebt ervaring met MS Office en Autocad, beheerst het Nederlands uitstekend en ziet kennis van Frans of affiniteit met de staalsector als een voordeel.

Offre

  • De € 3.000 à € 5.800 par mois
  • Assurance groupe
  • Voiture d'entreprise
  • Carte carburant / Carte de recharge électrique
  • Chèques-repas
  • Smartphone
  • Ordinateur portable
  • Assurance hospitalisation individuelle
  • Eco Cheque
Wat bieden wij jou?

  • In ruil voor het harde werk, ontvang je een maandelijks bruto salaris dat varieert van €3.000 - 5.800 per maand.

  • Als aanvulling op jouw brutoloon wordt ook een netto onkostenvergoeding aangeboden van maximaal €250 per maand.

  • Gezien jouw functie wordt er verwacht dat je overal vlot geraakt en wordt er dus een firmawagen met tankkaart of laadpas aangeboden.

  • Per gewerkte dag mag je €8 maaltijdcheques in ontvangst nemen.

  • Hospitalisatieverzekering voor jou en eventueel voor jouw gezin.

  • Een marktconforme groepsverzekering zorgt voor een aardig spaarpotje voor later.

  • Omdat je als centraal aanspreekpunt optreedt, wordt er ook een gsm met abonnement aangeboden.

  • Na enige tijd dat je in dienst bent, is er ook de optie om een fiets te leasen.

  • Deze uitdagende functie zal jou een mooie variëteit in werkdagen bieden.

  • Een financieel draagkrachtige en groeiende organisatie.

  • Gezien we ons bevinden in een niche, wordt er ook een interne opleiding aangeboden.

  • Jaarlijks mag je €250 ecocheques in ontvangst nemen.

  • Zeer vlot bereikbaar kantoor.

  • Een resem enthousiaste collega's die je zullen verwelkomen in hun familiale sfeer.

Information pratique

Pensaert & Partners BV
Pensaert & Partners BV

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier académique Néerlandais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Développement & gestion à Flandre occidentale?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 4 emplois à Flandre occidentale dans la catégorie "Développement & gestion", Chef de chantier, contremaître inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "5000 Namur, 7500 Tournai" et "5380 Fernelmont".