Offres d'emploi Direction & gestion »  Opérations - Brabant flamand :   3 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Teamleader – Jour (Mollem) (h/f)

  • AMP
  • Mollem
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Saint Nicolas
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • Vous coachez l’équipe : soutenir, accompagner, motiver, donner du feedback, développer les...
  • Vous leur donnez des instructions de travail claires et vous suivez la productivité de près ;

European Parts Centre Manager

  • via De Putter & Co - Mazak
  • Heverlee
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Coûts forfaitaires
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Congé d'ancienneté
Pour plus d’informations sur ce poste, consultez la page néerlandaise de notre site, ou contactez-nous : +32 3 320 87 87 ou hrm@deputter.co

Operations Support Coordinator

  • Delhaize
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Formations
    • 13ème mois
    • Travail à domicile
Vous êtes passionné(e) par le monde de la logistique et la satisfaction client vous tient à cœur ? Alors n'attendez plus : devenez l'un de nos...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Operations & Administration Manager

Intérim option contrat fixe, Temps plein
En ligne depuis 20 jours sur Jobat.be

Operations & Administration Manager

Description de la fonction

Operationele Taken




  • Efficiëntie- en productiviteitsbewaking: Samen
    met de Service Manager en Head of Service monitoren van output en
    doorlooptijden om de kwaliteit en efficiëntie van het werk te waarborgen.

  • Klantgerichtheid:
    Onderhouden van een klantgerichte aanpak door ervoor te zorgen dat de
    werkzaamheden voldoen aan klantverwachtingen en bedrijfsstandaarden.

  • Ondersteuning van monteurs: Directe
    ondersteuning bieden aan monteurs en projectleiders bij operationele
    uitdagingen, materiaaltekorten en klantbezoeken.

  • Dagelijkse operationele coördinatie: Zorgen
    voor de effectieve uitvoering van montages, logistiek en voorraadbeheer,
    in samenwerking met de Service Manager, Head of Service en montageteams.

  • Optimalisatie van processen: In
    overleg met de Head of Service verbeteringen identificeren en
    implementeren in de workflow voor productie- en montageprocessen.



Administratieve Taken:




  • Documentbeheer en administratieve processen: Beheren
    van administratieve processen, waaronder ondersteuning bij HR-taken en het
    naleven van interne richtlijnen.

  • Facturatie en financiële ondersteuning:
    Ondersteuning bieden aan de Head of Service bij facturatieprocessen en
    samenwerken met de financiële afdeling om administratieve processen te
    stroomlijnen.

  • Voorraadbeheer en inkoopadministratie:
    Bijhouden van voorraadgegevens en ondersteunen bij inkoop.

  • HR en personeelsbeheer: Basis
    HR-ondersteuning bieden, zoals opvolging van verlofaanvragen en
    ziekteverzuim in samenspraak met de Head of Service.


Profil


  • Opleiding:
    Bachelor- of Masterdiploma in een relevant veld, zoals Bedrijfskunde of
    Techniek.

  • Ervaring: Minimaal
    3-5 jaar relevante werkervaring in een operationele en/of administratieve
    rol, bij voorkeur in een technische of productieomgeving.

  • Kennis:
    Basiskennis van financiële en administratieve processen; ervaring met
    ERP-systemen (zoals SAP) is een pluspunt.

  • Competenties:


    • Uitstekende analytische, organisatorische
      en communicatieve vaardigheden.

    • Sterke probleemoplossende vaardigheden en
      het vermogen om snel beslissingen te nemen in een operationele context.


  • Talenkennis:
    Uitstekende beheersing van het Nederlands, goede kennis van het Frans en
    Engels is een plus.

Offre

Het bedrijf biedt een dynamische
en professionele werkomgeving met een hands-on cultuur. In deze rol krijg je de
kans om een directe impact te hebben op de operationele efficiëntie binnen een
groeiend bedrijf. We bieden een competitief salarispakket met extralegale
voordelen en mogelijkheden voor training en ontwikkeling.


Information pratique

Actief Interim Vilvoorde

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Opérations à Brabant flamand?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 3 emplois à Brabant flamand dans la catégorie "Opérations".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "5300 Andenne, 1210 Saint-Josse-ten-Noode" et "7600 Péruwelz".