Offres d'emploi Marketing & communication »  Communication :   17 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Chargé de communication visuellle et digitale

Spécialiste Eclairage

Marketing & Customer Coordinator

  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Assurance hospitalisation individuelle

Vendeur-comptoir en éclairage (H/F/X)

Employé.e Marketing FR - NL - ANG

Installateur Audiovisuel

Job étudiant - Chargé de communication digitale

Local Quality Operator - région Brabant-Flamamd - Louvain et environ - en nuit - AMP bpost company

  • AMP
  • Brabant flamand
  • Durée déterminée

Employé(e) de communication

gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Communication' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Internal & External Communications Lead

  • Equans
  • Bruxelles
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Parking
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile

Responsable des réseaux sociaux

  • Le Conseil de la Musique de la Communauté française Wallonie-Bruxelles
  • Bruxelles

Employé pour renforcer le service de communication

  • Régie Communale Autonome - Tilia
  • Eupen
  • Durée indéterminée

Traducteur/Interprète siège principal Bruxelles

  • ACV-CSC - Algemeen Christelijk Vakverbond van Belgie - Confédération des Syndicats Chrétiens
  • Schaerbeek
  • Durée indéterminée

Communication Officer

  • Certisys srl
  • Bruxelles

Chargé.e de communication FABRUKA

  • Coopcity Asbl
  • Saint-Gilles
  • Durée indéterminée

Offre stage Création de contenu

  • Cercles des Naturalistes de Belgique asbl
  • Vierves-sur-Viroin

Offre stage Gestion des médias sociaux

  • Cercles des Naturalistes de Belgique asbl
  • Vierves-sur-Viroin
D'autres ont aussi consulté
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
SAFRAN AIRCRAFT
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Office & marketing assistent

Durée déterminée, Temps plein
Encore 5 jours pour postuler

De Universiteit Antwerpen is een dynamische, toekomstgerichte universiteit. We bieden vernieuwend academisch onderwijs aan meer dan 20000 studenten, verrichten baanbrekend wetenschappelijk onderzoek en spelen een belangrijke dienstverlenende rol in de maatschappij. Met meer dan 6000 medewerkers uit 100 verschillende landen bouwen we dagelijks aan de wereld van morgen. Samen verleggen we grenzen en geven we de richting aan. De richting van de toekomst. En die kan jij mee bepalen. 

Het Departement Marketing en Communicatie is op zoek naar een voltijds Office & Marketing Assistent

Ben jij een gestructureerde en proactieve professional die moeiteloos eerstelijnsondersteuning van marketing- en communicatietools combineert met administratieve ondersteuning? Werk je graag in een dynamisch departement en laat je je niet afschrikken door nieuwe tools en digitalisering? Dan is deze rol iets voor jou!

In een omgeving waar digitalisering een steeds grotere rol speelt, verwachten we een hands-on mentaliteit en de bereidheid om te leren en te groeien.

Op vlak van praktische organisatie, verpersoonlijk jij ook mee de verbinding door bruggen te bouwen met andere interne diensten en externe leveranciers. Je bent een centraal aanspreekpunt binnen de universiteit. 

Office & marketing assistent

Description de la fonction

  • Ondersteuning departement en interne dienstverlening
    • Agendabeheer & beheer interne communicatiekanalen: je beheert proactief de agenda van het departementshoofd, volgt de centrale communicatiemailbox op en zorgt voor het beheer en onderhoud van onze kanalen op Microsoft Teams en de Outlook-groepen.
    • Financiële en logistieke ondersteuning: de opvolging van bestelbonnen en facturatie hoort bij jouw takenpakket. Je ondersteunt de praktische opstart van nieuwe collega’s (bestellen laptop, inplannen opleidingen). Daarnaast spring je bij waar nodig om allerlei praktische uitdagingen op te pikken: ontvangen en begeleiden van cameraploegen, oplossingen zoeken voor verkeerde leveringen, een groot overleg organiseren …
    • Procesopvolging: je volgt verschillende processen met interne en externe leveranciers op, waaronder merchandisingaanvragen, uitleendienst promomateriaal, beheer van vlaggen op de campussen en drukwerk. Eens je de lopende processen beheert, neem je initiatief om de processen steeds verder te optimaliseren.
  • Eerstelijnsondersteuning voor collega’s op een scala van marketing- en communicatietools
    • Samen met twee collega's zorg je voor een soepele eerstelijnsondersteuning voor de UAntwerpen-collega’s die onze marketing- en communicatie tools gebruiken. Je helpt hen op weg op basis van handleidingen en afsprakenkaders of verwijst hen door naar de juiste expert. Met jouw communicatieve en servicegerichte aanpak zorg je voor een optimale gebruikerservaring en draag je bij aan de continue verbetering van onze dienstverlening.
    • Voorbeelden van marketing- en communicatietools waar je ondersteuning biedt, zijn: het CRM Systeem en de marketingmailmodule (Microsoft Dynamics 365), het CMS van onze website (Drupal), creatieve templates in Canva… Specifieke voorkennis is mooi meegenomen, maar geen vereiste.
    • Omdat je zo veelzijdig bent, kun je een breed spectrum van projecten beheren en ondersteunen door het opmaken van planningen, inplannen van overleg, opvragen van input, opvolgen van deadlines, ... Je doet dit steeds in nauw overleg met je collega’s die ook bij de projecten betrokken zijn. 

Profil

  • Je bezit een diploma professionele/academische bachelor of gelijkwaardige competenties door ervaring.    
  • Je beschikt over een goede mondelinge en schriftelijke kennis van het Nederlands en Engels.
  • Je kan vlot overweg met Microsoft-365 programma’s (Excel, Word, PPT).
  • Je gaat gestructureerd en organisatorisch te werk, met oog voor detail.
  • Je bent een zelfstandige, proactieve werker die uitdagingen niet uit de weg gaat.
  • Je pakt administratieve taken vlot op.
  • Je gaat klantvriendelijk, integer, creatief, kwaliteitsgericht en samenwerkingsgericht te werk.
  • Je bent ervaren in of nieuwsgierig naar marketing- en communicatietooling en iemand die zich snel nieuwe systemen en processen eigen maakt.
  • Je bent een netwerker en neemt initiatief in het optimaliseren van processen binnen het departement.

Offre

  • Assurance groupe
  • Chèques-repas
  • Abonnement internet
  • Parking
  • Intervention dans les frais de deplacement
  • Eco Cheque
  • Formations
  • Congés rémunérés supplémentaires
  • Travail à domicile

  • We bieden je een arbeidsovereenkomst van een jaar (met mogelijkheid tot verlenging).
  • Je ontvangt een bruto maandwedde als dossierbeheerder-expert binnen de gradenvork 5.1-7.1 van de loonschalen van het Administratief en Technisch Personeel. Je aanvangsgraad hangt af van je relevante professionele ervaring.
  • Je krijgt maaltijdcheques, ecocheques, internet-connectiviteitsvergoeding, een groepsverzekering, een verzekering gewaarborgd inkomen, en een fietsvergoeding of volledige terugbetaling van je woon-werkverkeer met het openbaar vervoer.
  • Je kan volgens een flexibele arbeidstijdregeling werken.
  • Je hebt 40 vakantiedagen en een week collectieve sluiting tussen Kerstmis en Nieuwjaar.
  • Je werkt grotendeels op CST in een dynamische en stimulerende werkomgeving.
  • Lees hier meer over werken bij de Universiteit Antwerpen en ontdek alle andere voordelen.

Solliciteren?

  • Je kan tot en met 31 maart 2025 voor deze vacature solliciteren via het online sollicitatieplatform van de Universiteit Antwerpen. Klik op de knop ‘solliciteren’ en vervolledig het online sollicitatieformulier. Voeg volgende bijlage toe:
    • een motivatiebrief waarbij je onder andere drie projecten omschrijft waarop je trots bent en waarbij je hebt bijgedragen tot het eindresultaat.
  • De selectiecommissie bekijkt zo snel mogelijk na de sollicitatiedeadline alle sollicitaties. Zodra er een beslissing genomen is, brengen we je op de hoogte. Als je na de preselectie nog steeds in aanmerking komt, word je geïnformeerd over de eventuele volgende stap(pen) in de selectieprocedure. We vragen alvast om met deze data rekening te houden in je agenda voor selectiegesprekken:
    • Donderdag 3 april (namiddag), dinsdag 15 april (hele dag) en donderdag 17 april (namiddag).
  • Bij vragen over het online sollicitatieformulier kan je de Frequently Asked Questions raadplegen of mailen naar Afficher l'adresse e-mail. Bij inhoudelijke vragen over de functie kan je contact opnemen met Afficher l'adresse e-mail.

De Universiteit Antwerpen is een duurzame, gezinsvriendelijke organisatie die maximaal in de groei van medewerkers investeert. We stimuleren diversiteit en hechten veel belang aan een inclusieve werkomgeving met gelijke kansen - ongeacht gender, functiebeperking, afkomst, levensbeschouwing, seksuele oriëntatie of leeftijd. Wij moedigen mensen met een diverse achtergrond en diverse eigenschappen aan om te solliciteren. 

Information pratique

zie vacaturetekst
Calculer votre temps de trajet
À : Universiteit van Antwerpen | Anvers 2000

Cette adresse est introuvable.

Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.

08:30
L’adresse exacte de ce poste n’est pas disponible. Il est donc possible que le temps de trajet calculé soit différent dans la réalité.
Type de fonction :
Secteur :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court)

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Communication ?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 17 emplois dans la catégorie "Communication", Gestion de communication, Rédacteur web et Film, télé, radio & multimédias inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 5670 Vierves-sur-Viroin" et "4700 Eupen".