Vacature in het kort
- Locatie: Lochristi
- Functie: Accountancy manager
- Thuiswerk: 3 dagen per week
- Ervaring: Minimaal 5 jaar in accountancy
- Voordelen: Groeimogelijkheden, sterk HR team, flexibele werkweek, uitgebreide opleidingsmogelijkheden
Introductie
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen een familiale, maar toch stevige onderneming waar je de mogelijkheid krijgt om mee de lijnen uit te zetten? Wil je deel uitmaken van een organisatie met 42 kantoren in Vlaanderen en Brussel, waar persoonlijke groei en klantgericht denken centraal staan? Dan is deze functie in ons kantoor in Lochristi iets voor jou!
Manager Accountancy / Lochristi / € 70 000
Jobinhoud
Als Manager draag je de eindverantwoordelijkheid voor het efficiënt en kwaliteitsvol afleveren van accountancydossiers binnen het afgesproken budget. Je taken omvatten onder andere:
- Nazicht, opvolging en finalisatie van BTW-aangiftes, tussentijdse jaarcijfers en jaarafsluitingen die door de (Sr.) Consultants worden voorbereid.
- Bespreken van complexe dossiers met klanten en, afhankelijk van de complexiteit, met een partner.
- Voorbereiden van bijzondere opdrachten zoals fiscale optimalisatie, bijstand bij statutenwijziging en fiscale controle.
- Ondersteunen en begeleiden van consultants, waarbij je regelmatig feedback geeft en je kennis en best practices deelt.
Profiel
Wij zijn op zoek naar iemand die:
- Minimaal 5 jaar ervaring heeft in de accountancysector.
- Bij voorkeur een bachelor of master in een financiële richting heeft.
- Vloeiend Nederlandstalig is.
- Digitaal ingesteld
-
De € 4.000 à € 5.000 par an
- Assurance groupe
- Voiture d'entreprise
- Carte carburant / Carte de recharge électrique
- Chèques-repas
- Smartphone
- Ordinateur portable
- Abonnement internet
- Assurance hospitalisation individuelle
- Assurance hospitalisation pour la famille
- Parking
- Naissance
- Mariage
- Anniversaire
- Saint Nicolas
- Coûts forfaitaires
- Eco Cheque
- Formations
- Check up
- Abonnement fitness
- Allocation familiale complémentaire
- Congés rémunérés supplémentaires
- Travail à domicile
- Congé d'ancienneté
Aanbod
Wij bieden jou:
- Een aantrekkelijk loon met diverse extra's: bedrijfswagen (Audi), tankkaart, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, bonus, netto onkostenvergoeding, maaltijdcheques, telefoon en laptop.
- Mogelijkheid om als freelancer aan de slag te gaan.
- Flexibele werkweek met 3 dagen thuiswerk.
- Groeimogelijkheden: Ambities om partner te worden? Er wordt een plan met jou opgesteld om dit mogelijk te maken.
- Uitgebreide opleidingsmogelijkheden, zowel intern als extern. Wil je nog je ITAA-titel behalen? Wij hebben een aangepast traject voor jou.
- Teamactiviteiten per kantoor, per regio en met de hele groep, omdat het familiale bij ons enorm belangrijk is en de boog niet altijd gespannen kan staan.
Waarom kiezen voor ons?
Bij ons werk je in een stevige onderneming met alle voordelen die dat met zich meebrengt, zoals groeimogelijkheden en een sterk HR-team, maar met een persoonlijke en familiale aanpak. Met gemiddeld 20 collega's per accountancykantoor heb je een overzichtelijke en ondersteunende werkomgeving. Medewerkers zijn hier niet alleen bezig met cijfers, maar denken mee met de klant op meerdere vlakken, van overnames tot technologische vragen.
Ben jij de gedreven Accountancy Manager die wij zoeken? Stuur vandaag nog je CV naar apply @ austinbright.com en begin aan een spannende nieuwe uitdaging! Ken je iemand die perfect bij deze vacature zou passen? Deel deze vacature dan gerust!
Keywords: accountant / boekhoudkantoor / fiduciaire / tax / fiscaliteit / boekhouder / accountancy / boekhouding / Belastingconsulent / Fiscalist / IAB / BIBF / accountantskantoor / Lochristi
Information pratique
External Accountancy East West Flanders
Afficher le numéro
Entrepôt Royal - Avenue du port 86C/102A - 1000 Brussels -Belgium
de