Offres d'emploi Direction & gestion »  Opérations - Brabant flamand :   3 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Teamleader – Jour (Mollem) (h/f)

  • AMP
  • Mollem
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Assurance hospitalisation pour la famille
    • Parking
    • Intervention dans les frais de deplacement
    • Indemnité kilométrique vélo
    • Saint Nicolas
    • Eco Cheque
    • Formations
    • 13ème mois
    • Congés rémunérés supplémentaires
  • Vous coachez l’équipe : soutenir, accompagner, motiver, donner du feedback, développer les...
  • Vous leur donnez des instructions de travail claires et vous suivez la productivité de près ;

European Parts Centre Manager

  • via De Putter & Co - Mazak
  • Heverlee
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Coûts forfaitaires
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Congé d'ancienneté
Pour plus d’informations sur ce poste, consultez la page néerlandaise de notre site, ou contactez-nous : +32 3 320 87 87 ou hrm@deputter.co

Operations Support Coordinator

  • Delhaize
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Formations
    • 13ème mois
    • Travail à domicile
Vous êtes passionné(e) par le monde de la logistique et la satisfaction client vous tient à cœur ? Alors n'attendez plus : devenez l'un de nos...

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Management Assistant

  • ACTION BELGIUM BV
  • Asse
Durée indéterminée, Temps plein

Management Assistant

Description de la fonction

Beheer agenda's, prioriteer taken en coördineer reizen in een internationale en groeiende omgeving… Take Action en word de onmisbare schakel op het BeLux hoofdkantoor. Dit zijn jouw dagelijkse actions Als Management Assistent II ben je een onmisbare schakel in de dagelijkse activiteiten die leven op het hoofdkantoor, en daarmee in het soepel functioneren van onze collega’s die hier dagelijks aanwezig zijn of on the road werken. Het plannen van belangrijke vergaderingen en evenementen behoort tot je dagelijkse verantwoordelijkheden. Je zorgt voor een helder overzicht in de agenda, waarbij je rekening houdt met afspraken, locaties, aanwezigen en benodigde informatie. Naast je agenda- en e-mailmanagementvaardigheden, speel je een cruciale rol aan het onthaal. Je begroet onze collega’s en gasten bij het binnenkomen. Je bent verantwoordelijk voor de stock van al het kantoormateriaal en beheert het kantoor als een goede huisvader/-moeder. Je begrijpt als geen ander het belang van prioriteren, gebaseerd op de urgentie en relevantie van lopende projecten. Bovendien is een vloeiende beheersing van zowel gesproken als geschreven Frans essentieel. Vertrouwelijkheid en integriteit staan bij jou voorop, aangezien je voortdurend met gevoelige informatie zult werken.

Profil

Dit ben jij Als het om ondersteuning gaat, ben jij de persoon waarop het BeLux team kan leunen als het gaat om plannen en organiseren. Je weet daarbij de juiste prioriteiten te stellen in een dynamische omgeving. Door het karakter van de locatie (bij het onthaal) waar je voor komt te werken, ga je discreet en secuur om met vertrouwelijke informatie die de revue passeert. En verder:
  • Heb je ervaring in een vergelijkbare rol of ben je gelijkwaardig door studies
  • Kun je omgaan met confidentiële informatie
  • Zeer goede beheersing van Nederlands en Frans (zowel mondeling als schriftelijk)
  • Ervaring met het gebruik van Microsoft Office
  • De mogelijkheid om 4 dagen op kantoor te zijn
Dit wordt jouw team Met toegewijde professionals zetten wij ons in voor alle huidige én toekomstige medewerkers van Action en dragen we bij aan de snelle internationale groei van onze organisatie. Die snelle groei zorgt voor veel dynamiek, wat jou de ruimte geeft om te pionieren, verantwoordelijkheid te pakken en de organisatie verder te brengen. Ons uitgangspunt: elke dag beter. Samen met jouw collega Management Assistent I gaan jullie op zoek naar hoe de werktijd op en naast kantoor nóg meer aangenaam en efficiënter kan worden gemaakt. Benieuwd naar meer? Ontdek het zelf bij Action.

Offre

Wat wij bieden Verrassend veel! De teller staat nu op meer dan 2.500 winkels in 12 landen en miljoenen smiles van onze klanten. En we hebben grote groeiambities. Voor Action en voor jou. Want onze groei betekent dat jij steeds nieuwe stappen kunt zetten. En dat alles in een cultuur waar onze gedeelde waarden echt geleefd worden: klantgerichtheid, teamwork, eenvoud, discipline, kostenbewustzijn en respect. Wist je dat je bij ons ook kunt rekenen op:
  • Een marktconform salaris op basis van een 35-urige werkweek
  • 20 vakantiedagen
  • 15% personeelskorting op je aankopen bij Action
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court) Néerlandais, Anglais, Français
Source:
VDAB

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Opérations à Brabant flamand?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 3 emplois à Brabant flamand dans la catégorie "Opérations".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "5300 Andenne, 1210 Saint-Josse-ten-Noode" et "7600 Péruwelz".