Offres d'emploi Vente »  Vente »  Développement des affaires - Flandre occidentale, Flandre orientale, Anvers, Limbourg, Brabant flamand :   4 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Sales Development Representative

  • Profile Group
  • Belgique
  • Durée indéterminée
De € 2.300 à € 3.500 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Travail à domicile
  • Rechercher et identifier des clients potentiels dans le domaine du recrutement. 
  • Contacter les prospects par téléphone, email et réseaux sociaux pour établir des connexions...

Business developer

  • Attentia
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Vélo en leasing
    • Parking
    • Coûts forfaitaires
    • Plan cafétéria
    • 13ème mois
    • Bonus de performance
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
  • Tu gères l'ensemble du processus de vente, de la prospection à la conclusion des contrats, pour la...
  • De manière proactive, tu recherches des opportunités dans ta région en utilisant diverses méthodes...

Délégué Commercial B2B - Bruxelles & Périphérie

  • Macc Benelux
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Abonnement internet
    • Formations
    • 13ème mois
    • Pécule de vacances
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Congé d'ancienneté
  • Développer votre portefeuille client, composé d'artisans du Bâtiment ; par une prospection active...
  • Pérenniser cette clientèle sur votre secteur.

Key Account Manager Retail

  • Anonyme
  • Vlaanderen
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Eco Cheque
  • Je staat in voor het volledige beheer van de retailportefeuille in Vlaanderen (en op termijn ook...
  • Je fungeert als eerste en belangrijkste aanspreekpunt voor de retailklanten en zorgt voor een...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Anonyme

Key Account Manager Retail

  • Anonyme
  • Vlaanderen
Durée indéterminée, Temps plein
En ligne depuis 16 jours sur Jobat.be
Onze klant is een gekende distributeur van verse voedingsproducten (charcuterie, kazen, vers bereide schotels, salades, sauzen, ...) voor de locale speciaalzaken en supermarkten.

Ze zijn een gezond en ambitieus familiebedrijf (2de generatie) - meer dan 30 jaar actief in Vlaanderen - en stellen een 80-tal enthousiaste medewerkers te werk.

In hun assortiment bieden zij meer dan 7000 verse producten aan, waarvan het grootste deel bestaat uit charcuterie uit diverse landen zoals Italië, Spanje, Duitsland, Frankrijk,.. Bovendien blijven ze actief zoeken naar nieuwe leveranciers om hun aanbod zo aantrekkelijk mogelijk te houden en volgen hierbij actief de tendenzen in de voedingswereld.

Key Account Manager Retail

Description de la fonction

Als Key Account Manager ben je verantwoordelijk voor de Retail portefeuille, die je verder zal uitbouwen en beheren. In deze uitdagende rol bepaal je mee de verdere groei in samenwerking met jouw andere sales collega’s en onder leiding van de Sales Manager.

Een greep uit jouw boeiende takenpakket:
  • Je staat in voor het volledige beheer van de retailportefeuille in Vlaanderen (en op termijn ook een stukje van Wallonië)
  • Je fungeert als eerste en belangrijkste aanspreekpunt voor de retailklanten en zorgt voor een professionele opvolging.
  • Je doet aan actieve prospectie en zorgt voor de uitbouw van een stabiele klantenportefeuille.
  • Je stippelt campagnes en promoties uit op maat van en in samenspraak met de klant.
  • Je werkt nauw samen met de aankoopafdeling, om het productgamma op maat van de klant te voorzien.
  • Je maakt analyses, formuleert verbetervoorstellen en stemt af met de Sales Manager voor het toekomstige salesbeleid.
  • Je bewaakt en rapporteert de evolutie van de Retail verkoopcijfers.

Het Team

Je komt terecht in een enthousiast sales team van 7 vertegenwoordigers.
Je rapporteert aan de Sales Manager met wie je heel nauw gaat samenwerken en met wie je samen de sales stategie "retail" voor de toekomst zal uitwerken en bijsturen. Hij geeft vrijheid en ruimte om zelfstandig te werken, maar is er ook als je ondersteuning nodig hebt. Om de 2 weken is er een sales meeting met het hele team op het kantoor.

Profil

Je bent een gedreven Sales talent met een passie voor lekker eten en met veel goesting om de retailportefeuille uit te bouwen:

  • Je hebt bij voorkeur een Bachelor diploma in een commerciële richting of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt min. 3 jaar verkoopervaring binnen het retailsegment en bij voorkeur in de voedingssector.
  • Je bent een hunter en ziet jezelf als een uitbouwer van nieuwe lange termijn relaties.
  • Je bent communicatief en commercieel sterk.
  • Je bent zelfstandig en kan een team enthousiasmeren.
  • Je hebt een proactieve houding, bent probleemoplossend en floreert in een open en vlakke bedrijfscultuur.
  • Je bent een geboren onderhandelaar en weet deals te sluiten.
  • Je spreekt perfect Nederlands en je kan zeer goed je plan trekken in het Frans en het Engels.
  • Je streeft altijd naar verbeteringen om de verkoop te maximaliseren.
  • Je kan vlot werken met Excel en CRM.

Offre

  • Voiture d'entreprise
  • Chèques-repas
  • Ordinateur portable
  • Eco Cheque
Je krijgt de kans om met passie mee te bouwen aan de toekomst van onze klant!

Zij bieden jou naast een fijne en uitdagende werkomgeving, ook een aantrekkelijk salaris (afhankelijk van ervaring) aangevuld met een bonus, maaltijdcheques van 8 euro/gewerkte dag, ecocheques, forfaitaire onkostenvergoeding, bedrijfswagen, laptop en gsm-abonnement.

Je komt terecht in een veranderende en groeiende organisatie met een familiale, hands-on bedrijfscultuur.


De selectieprocedure

Na je sollicitatie nemen we contact op voor een eerste telefonische screening.

Zijn we allebei enthousiast, dan maken we een afspraak voor een interview.

Tijdens het eerste gesprek bij onze klant, maak je kennis met de HR Manager. Daarna volgt een 2de gesprek met de Sales Manager en de zaakvoerders.

Is er een match? Dan ontvang je een concreet voorstel!
Het hele proces kan rond zijn op minder dan 3 weken.

Information pratique

Caroline Humblet
Afficher le numéro

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court) Au moins 2 ans d'expérience Néerlandais, Anglais, Français

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Développement des affaires ?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 4 emplois dans la catégorie "Développement des affaires".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 1050 Ixelles" et "1420 Braine-l'Alleud".