Offres d'emploi Finances, assurances & droit »  Finances »  Administration - Brabant wallon, Luxembourg, Liège, Namur, Hainaut :   9 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Secrétaire Comptable

  • Robert Half
  • Huy
  • Intérim
  • Vous êtes en charge de l'encodage des pièces comptables.
  • Vous préparez les déclarations TVA pour la fiduciaire externe.

Assistant Comptable

  • Robert Half
  • Liège
  • Intérim
  • Encodage des factures dans notre système comptable ;
  • Encodage des transactions financières ;

Assistant(e) administratif(ve)

  • Actief Interim Nivelles
  • Nivelles
Pour le département finances, nous sommes à la recherche d'un.e employé.e administratif (financier). 

Back Office Officer - Réserve de recrutement

  • Q jobs
  • Gosselies
  • Intérim
Votre mission principale consiste à décharger les recruteurs et les responsables d'agence des tâches administratives quotidiennes :Traitement des...

Support Administratif et financier

  • Start People
  • Gosselies
  • Durée déterminée
  • Introduire des données financières relatives dans différents systèmes (Codex, SAP,...)
  • Assurer le suivi administratif et le support pour différents départements
gfh_newsletter

Des offres d'emploi sur mesure par e-mail

Vous cherchez un emploi de 'Administration - Brabant wallon, Luxembourg, Liège, Namur, Hainaut' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.

Désactivé
Activé

Assistant Back Office

  • Unique Mt Saint Guibert
  • Wavre
  • Intérim option contrat fixe
De € 2.500 à € 2.800 par mois
  • Gestion des demandes et contestations clients, assurer le suivi avec les différents services...
  • Suivi quotidien des rappels clients et gestion des dossiers litigieux

Employé Back Office

  • Ateliers Jean Del'Cour Asbl
  • Grâce-Hollogne
  • Durée indéterminée
En tant qu'employe´ back office, tu as pour mission de ge´rer ton propre portefeuille client. Tu assures la gestion et le suivi des commandes. Tu es...

Employé polyvalent –

  • Vitanutrics Sprl
  • Thines
Front & back office ?Vous êtes proactif, consciencieux, organisé? ?Prendre le téléphone et répondre aux besoins des clients ne vous fait pas peur ?...

Employé Back Office

  • Ateliers Jean Del'Cour Asbl
  • Grâce-Hollogne
  • Durée indéterminée
En tant qu'employe´ back office, tu as pour mission de ge´rer ton propre portefeuille client. Tu assures la gestion et le suivi des commandes. Tu es...

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Kennisbeheerder CM Verzekeringen

  • CM (Christelijke Mutualiteit)
  • Plusieurs régions
Durée indéterminée, Temps plein

Kennisbeheerder CM Verzekeringen

Description de la fonction

Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je een positieve impact op het leven van miljoenen Belgen. Dat ervaren onze duizenden medewerkers elke dag. Samen dragen we bij aan een gezondere samenleving voor iedereen. Dat geeft voldoening en energie. Ook voor jou is CM een fijne en zorgzame werkomgeving, waar je ideeën uitwisselt en jezelf ontwikkelt. Waar je kan rekenen op je collega’s en je verbonden bent met elkaar. Plezier hebben in wat je doet, daar doen we het voor! Bij CM telt elke dag. Voor de mensen, de samenleving en voor jezelf. Dit zoeken we Als Kennisbeheerder CM Verzekeringen maak je deel uit van een team van een 30-tal kennisbeheerders over Vlaanderen.?Samen zorgen zij voor een heldere informatiedoorstroming en correcte implementatie van de processen. De kennisbeheerders worden toegewezen aan een specifieke regio. Wat doe je onder andere als kennisbeheerder?
  • Je verwerft kennis over de?processen Gezondheidszorgen in kader van terugbetalingen aan leden voor de CM-Diensten en -Voordelen en de facultatieve verzekeringen (CM Hospitaalplan - CM-MediKo Plan).
  • Binnen het team Productbeheer en in samenwerking met het domein Gezondheidszorgen zorg je voor de informatiedoorstroming van de verzekeringsmaterie en de aanverwante wetgeving. Je schrijft procedures uit en zet de reglementering om in werkbare teksten en instrumenten voor de medewerkers.
  • Je neemt de rol van proces steward op: je bent de verbindingspersoon tussen de procesverantwoordelijke en de medewerkers in de regio. Je vertaalt de wijzigingen in de wetgeving en de processen naar de regio en je implementeert de operationele processen op het terrein. Je bent daarbij ook het aanspreekpunt voor medewerkers in het werkveld en bespreekt signalen vanuit het werkveld met de procesverantwoordelijke.
  • Je geeft opleiding over de materie, begeleidt intervisies en overleg met multiplicatoren. Je geeft uitleg en beantwoordt op een gestructureerde en heldere manier vragen met betrekking tot het kennisdomein.
  • Je brengt verbeteringen aan in samenspraak met procesverantwoordelijken en andere betrokken stakeholders en kijkt mee hoe je de processen kan optimaliseren. Bovendien begeleid je mee de verandering.
  • Je neemt in werkgroepen je rol op als verantwoordelijke voor het inhoudelijke aspect, waarbij je een gedragen standpunt vertegenwoordigt vanuit een goede voorbereiding.
  • Je onderhoudt de nodige contacten met de beleidsmakers binnen CM, maar ook met stakeholders in de regio’s en diensten binnen ZIV-AMI.
  • Je?werkt?nauw?samen?met het team Productbeheer van het domein Verzekeringen en met Vlaamse stafmedewerkers en Kennisbeheerders in het domein Gezondheidszorgen en Front Office.
  • Aangezien je op Vlaams niveau zal werken, ben je bereid om je op regelmatige basis te?verplaatsen over het hele Vlaamse landschap.

Profil

    • Je bent communicatief vaardigen voelt goed aan wat anderen nodig hebben.
    • Je bent stressbestendig en je blijft rustig, ook in moeilijke en uitdagende omstandigheden.
    • Je kan complexe materie omzetten naar begrijpelijke teksten en procedures.
    • Je bent sterk in analyseren.
    • Je bent een ‘mogelijkmaker’ bij uitstek: jij denkt in termen van mogelijkheden, niet in problemen.
    • Je bent een bruggenbouwer: je werkt graag samen en bouwt graag aan een netwerk, je werkt regelmatig in de verschillende teams in de regio’s om de samenwerking te bevorderen.
    • Je slaagt er in anderen te overtuigen.
    • Je bent een goalgetter en gaat resultaatgericht te werk.
    • Je bent digitaal-minded.
    • Je hebt een brede basiskennis over de?processen Gezondheidszorgen in kader van terugbetalingen aan leden voor de CM-Diensten en -Voordelen en de facultatieve verzekeringen (CM Hospitaalplan - CM-MediKo Plan), of je bent bereid om door middel van opleiding en stage deze kennis binnen een redelijke termijn te verwerven.
    • Je spreekt zeer goed Nederlands en hebt een basiskennis van het Frans.

Offre

Aantrekkelijk loonpakket:Je krijgt een vast contract en een mooi pakket aan voordelen. We bieden een bruto maandloon, afhankelijk van jouw relevante ervaring, tussen 3358,43 euro en 4030,11 (bij 10 jaar relevante ervaring). Maar er is meer: maaltijdcheques (8 euro), 13e maand, een extra premie in juli, thuiswerkvergoeding, fietsvergoeding, terugbetaling van woon-werkverkeer, aanvullende kinderbijslag, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, verzekering gewaarborgd inkomen, fietslease, smartphone met abonnement, … Flexibel werken:Je werkt voltijds in een 36-urenweek met flexibele werkuren en je kan een vrij dagdeel opnemen. Je krijgt 20 verlofdagen, 4 extra feestdagen en extra verlof naarmate je langer bij ons werkt.Je standplaats is een regionaal hoofdkantoor in de buurt van je woonplaats. Voor meetings ben je bereid om je te?verplaatsen?naar oa Berchem (Post X). Daarnaast is er ook ruimte voor thuiswerk. Maatschappelijke impact: Bij CM werk je niet zomaar. Samen met je collega’s draag je rechtstreeks of onrechtstreeks je steentje bij aan de gezondheid van velen. Je werk heeft echt betekenis. Opleidingen en Groeimogelijkheden: Bij CM sta je zelf aan het stuur van je loopbaan.? Je krijgt kansen om te groeien in je functie en in de organisatie. Er zijn veel opleidingen om je kennis en vaardigheden te vergroten.
Type de fonction :
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court) Néerlandais, Français
Source:
VDAB

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Administration ?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 9 emplois dans la catégorie "Administration".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4460 Grâce-Hollogne" et "6041 Gosselies".