Offres d'emploi TIC »  Gestion - Anvers :   4 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Project Manager Software

  • Kwery
  • Anvers
  • Durée indéterminée
De € 4.000 à € 5.500 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Travail à domicile

Operationeel Project Manager

  • Kwery
  • Anvers
  • Durée indéterminée
De € 5.000 à € 6.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Carte carburant / Carte de recharge électrique
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Ordinateur portable
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Travail à domicile

Program/Project Manager

Project Management Consultant

  • Kwery
  • Anvers
  • Durée indéterminée
De € 4.000 à € 5.000 par mois
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Voiture d'entreprise
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Coûts forfaitaires
    • Eco Cheque
    • Travail à domicile
    • Congé d'ancienneté
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Information Manager

Temps plein
En ligne depuis 12 jours sur Jobat.be

Information Manager

Description de la fonction

About this job

Onze klant is al meer dan 50 jaar een toonaangevende speler in de facilitaire dienstverlening. Met een team van meer dan 4.000 gemotiveerde medewerkers bieden zij kwalitatieve en flexibele oplossingen die volledig afgestemd zijn op de behoeften van hun klanten. Zij zijn een onderdeel van een internationale groep, een organisatie met meer dan 25.000 medewerkers actief in zowel België als Nederland.

Jouw verantwoordelijkheden

Als Information Manager fungeer jij als de verbindende schakel tussen de business en IT. Jij begrijpt de behoeften van de organisatie en vertaalt deze naar strategische IT-oplossingen die bijdragen aan de groei, efficiëntie en innovatie. Jouw missie? Het verbeteren van bedrijfsprocessen en het maximaal benutten van informatiesystemen en digitale technologieën.

Wat ga je doen?

  • Je inventariseert de behoeften van onze Belgische divisies en adviseert over passende IT-oplossingen binnen het bestaande IT- en applicatielandschap.
  • Je ontwikkelt overtuigende businesscases voor nieuwe projecten en presenteert deze aan het Management Team.
  • Je begeleidt het besluitvormingsproces rondom applicaties en informatiesystemen, waarbij je rekening houdt met budgetten, planningen en de integratie met bestaande systemen.
  • Je bewaakt de voortgang van projecten en zorgt ervoor dat eventuele uitdagingen tijdig worden aangepakt.
  • Je onderhoudt sterke relaties met stakeholders op management- en directieniveau, waarbij je als strategische gesprekspartner optreedt.
  • Je stimuleert samenwerking en kennisdeling binnen de BeNe-organisatie om synergieën en technologische innovatie te bevorderen.
  • Je ziet toe op de naleving van Service Level Agreements bij zowel IT-leveranciers als interne IT-teams.

Met jouw expertise til je de IT-strategie naar een hoger niveau, terwijl je de brug slaat tussen technologie en bedrijfsdoelen.

Profil

  • Je hebt een masterdiploma in IT, business of een gerelateerd vakgebied.
  • Je hebt ervaring in een vergelijkbare rol, bij voorkeur in een complexe organisatie.
  • Je bent analytisch sterk, communicatief vaardig en in staat om stakeholders te overtuigen.
  • Je hebt ervaring met procesoptimalisatie, IT-innovaties en projectmanagement.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en hebt een goede kennis van Frans en Engels.


Offre

  • Een boeiende functie met veel verantwoordelijkheid en een directe impact op de ontwikkeling en strategie van onze organisatie.
  • De kans om innovatieve IT-oplossingen te realiseren die bijdragen aan de verdere groei van de groep.
  • Een competitief salarispakket, aangevuld met aantrekkelijke extralegale voordelen.
  • Ruime mogelijkheden voor professionele groei en carrièreontwikkeling binnen een internationale organisatie.
  • Flexibiliteit in je werk, inclusief de optie voor thuiswerken en aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling.


Vous êtes à la recherche d'un emploi : Gestion à Anvers?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 4 emplois à Anvers dans la catégorie "Gestion", Gestion de projets inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1060 Saint-Gilles, 1000 Bruxelles" et "7180 Seneffe".