Hulpboekhouder
Description de la fonction
* Betalingen uitvoeren
* Verwerken en controleren van de aan- en verkoopfacturen
* Btw-aangiftes opmaken
* Loonverwerkingen inboeken
* Voorbereidend werk treffen voor de jaarafsluiting
* Samenwerking met de CFO
* Ad hoc taken
Ook zullen volgende verantwoordelijkheden tot je takenpakket behoren:
* Beheer van verzekeringen
* HR-taken
Profil
* Je bent bij voorkeur in het bezit van een graduaat- of bachelordiploma in boekhouding of je bent gelijkwaardig door ervaring
* Een eerdere werkervaring van ongeveer 3 jaar is een vereiste
* Adsolut en MS Office zijn de pakketten waarmee gewerkt wordt
* Je kan discreet en nauwkeurig te werk gaan
Offre
* Je krijgt een verloning naargelang opleiding, kennis en/of ervaring
* Onmiddellijk een vast contract is bespreekbaar
* Je kan gebruik maken van glijtijden: starten tussen 8 en 9 uur en stoppen tussen 17 en 18 uur
* Je komt terecht in een team van 10 mensen
* Voor de boekhouding werk je samen met 2 andere collega's
* Je krijgt maaltijdcheques en ecocheques
* Bij een vaste aanwerving krijg je een hospitalisatieverzekering