- PPP GENT
- Wetteren, Lede, Aalter, Laarne, Kalken, Ninove, Geraardsbergen
- Freelance, Durée indéterminée, Durée déterminée, Indépendent
Vous cherchez un emploi de 'Tourisme - Haacht (région Louvain)' ? Enregistrez rapidement votre Alerte emploi et recevez les offres d'emploi les plus adaptées, directement dans votre boîte mail.
Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.
1 de 21
Belangrijke verantwoordelijkheden zijn onder meer:
Uren: Deeltijds maandag tot vrijdag tussen 6u en 15u (20u/week). 4udag bespreekbaar
We zoeken een nauwkeurige en gestructureerde medewerker met een passie voor administratie en oog voor detail.
Ben je geïnteresseerd in deze functie en in deelname aan ons multidisciplinaire team? Aarzel dan niet en stuur ons snel jouw contactgegevens!
Wie is ISS?
ISS is opgericht in Denemarken en bestaat al 116 jaar. Vandaag de dag zijn we uitgegroeid tot een van 's werelds grootste algemene dienstverlenende bedrijven, met een half miljoen medewerkers in 77 landen. We leveren diensten op het gebied van catering, schoonmaak, ondersteunende diensten, technische diensten, beveiliging en facilitair management. ISS is een pionier op het gebied van Integrated Facility Services (IFS), waarbij we verschillende diensten in één oplossing aanbieden, met één aanspreekpunt en centrale aansturing.
ISS in België en Luxemburg
We hebben bijna 8.500 werkende mensen in dienst in België en Luxemburg. De overgrote meerderheid van hen werkt dagelijks voor onze klanten, als keukenpersoneel, schoonmakers, receptionisten, technisch en logistiek personeel of facilitair managers. Ze worden aangestuurd en ondersteund door 500 specialisten in management, administratie, assistentie en verkoop. Ons hoofdkantoor bevindt zich in Vilvoorde. We hebben ook 5 regionale kantoren van waaruit we onze klanten en medewerkers ondersteunen.
Onze mensen
Bij ISS draait alles om mensen. Het zijn onze medewerkers bij onze klanten die elke dag waarde creëren voor de medewerkers en bezoekers van onze klanten. Daarom geven we ze alle training en technische middelen die ze nodig hebben om een perfecte service te leveren. We leren hen zichzelf te zijn bij de klant en initiatief te nemen als de situatie daarom vraagt: het is de Human Touch die het verschil maakt, voor onze klanten en onze medewerkers.
1 de 21