Offres d'emploi Finances, assurances & droit »  Droit - Audenarde :   1 job

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Allround onthaalmedewerker

D'autres ont aussi consulté
COPRO
  • COPRO
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
Profacts
  • Profacts
  • www.profacts.be | The Loop - Gent
  • Durée indéterminée
SAFRAN AIRCRAFT
SERVIBOX NV
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Allround onthaalmedewerker

  • Kantoor Brigitte Vermeersch en Maniola Spitaels, Geassocieerde Notarissen
  • Horebeke
Durée indéterminée, Starter, Temps plein
En ligne depuis 4 jours sur Jobat.be
NOTARIAAT HOREBEKE
Hou je van een werkomgeving in het groen met een familiaal karakter waar het cliënteel verwend wordt met een gemoedelijke babbel ? Dan ben je bij ons aan het juiste adres !

Je komt terecht in een modern en groeiend kantoor met een grote variatie aan dossiers waar veel belang gehecht wordt aan persoonlijk contact met cliënten en waar ruimte is voor eigen inbreng van ideeën, die we graag bespreken tijdens onze wekelijkse kantoorvergadering.

We werken hard, maar we maken ook graag tijd om samen te ontspannen en om belangrijke momenten met het hele team te delen. We leggen de nadruk op kwaliteit en cliëntvriendelijkheid. We verwachten een sterke inzet om de kwaliteit te bieden die onze cliënten verdienen, maar hebben ook een flexibele en mensgerichte bedrijfscultuur.

Allround onthaalmedewerker

Description de la fonction

NOTARIAAT HOREBEKE


Hou je van een werkomgeving in het groen met een familiaal karakter waar het cliënteel verwend wordt met een gemoedelijke babbel ? Dan ben je bij ons aan het juiste adres !


 Je komt terecht in een modern en groeiend kantoor met een grote variatie aan dossiers waar veel belang gehecht wordt aan persoonlijk contact met cliënten en waar ruimte is voor eigen inbreng van ideeën, die we graag bespreken tijdens onze wekelijkse kantoorvergadering.


 We werken hard, maar we maken ook graag tijd om samen te ontspannen en om belangrijke momenten met het hele team te delen. We leggen de nadruk op kwaliteit en cliëntvriendelijkheid. We verwachten een sterke inzet om de kwaliteit te bieden die onze cliënten verdienen, maar hebben ook een flexibele en mensgerichte bedrijfscultuur.


Ben je hartelijk en gastvrij van nature? Hou je van het contact met cliënten? Beschik je over goede administratieve vaardigheden en zie je het zitten om je collega’s en de notarissen te assisteren? Ben je op zoek naar een job met afwisseling dicht bij huis?


Aarzel dan niet en solliciteer nu! Ons team zal je graag verwelkomen als nieuwe collega.


Wat houdt jouw job in?


 In de rol van allround onthaalmedewerker :



  • ben je de stem en het gezicht van ons kantoor, dit in nauwe samenwerking met jouw directe collega :

    Je ontvangt de cliënten op een vriendelijke en correcte manier en je begeleidt hen naar de wachtzaal.
    Je beantwoordt binnenkomende telefonische oproepen vlot en professioneel.
    Je zorgt ervoor dat het onthaal, de wachtzaal en alle aktezalen ordelijk zijn.


  • bied je administratieve ondersteuning aan je collega’s en aan de notarissen:

    Je plant afspraken in voor de notarissen en de collega’s, alsook doe je aan een volledig agendabeheer.
    Je behandelt inkomende en uitgaande post, alsook beheer je de toegewezen mailboxen.
    Je klasseert en archiveert afgesloten dossiers.
    Je staat in voor de opstart en administratieve ondersteuning van en behandeling in dossiers (bijvoorbeeld: het aanvragen van hypothecaire getuigschriften);
    Je bent flexibel en staat open voor andere diverse administratieve taken.




  • ben je de ontzorgervan het kantoor.

  • zal je op termijn de kans krijgen om je vakgebied uit te breiden bv. door uitgebreide opzoekingen te doen in dossiers van je collega's of door het voorbereiden en opmaken van eenvoudige akten. 


 Wie ben jij?



  • Je hebt een bachelordiploma rechtspraktijk / vastgoedbeheer of je hebt een opleiding als onthaalmedewerker of management assistant gevolgd.

  • Je hebt relevante ervaring in een administratieve functie in het notariaat of de vastgoedsector. 

  • Je kan goed overweg met de courante informaticatoepassingen (Microsoft Office) en bent bereid om nieuwe toepassingen aan te leren (Acta Libra). 

  • Je bent een duizendpoot die hands-on en efficiënt werkt en houdt van een gevarieerd takenpakket.

  • Je kan de rust bewaren en de juiste prioriteiten stellen.

  • Je hebt een teamgeest en je vindt collegialiteit belangrijk.  

  • Je hebt een open, vriendelijke en klantgerichte persoonlijkheid.


  Wat bieden wij aan?



  • een aangename werkomgeving en zeer leuke collega's;

  • een eigen bureau, voorzien van alle tools om in de beste omstandigheden te kunnen werken;

  • een directe collega om de taken te verdelen;

  • een boeiende, administratieve job met veel afwisseling en contact met mensen;

  • ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;

  • een goede begeleiding, ondersteuning en opvolging door ons volledig team;

  • een flexibel en gezinsvriendelijk arbeidsregime, rekening houdend met de goede werking van het kantoor, we hebben aandacht voor een goede work-life balance;

  • een voltijdse of deeltijdse tewerkstelling (min 4/5de) via een flexibel uurrooster;

  • mogelijkheid om tot maximaal twaalf extra verlofdagen op te bouwen (bij voltijdse tewerkstelling);

  • verloning in functie van je ervaring en kennis met daarbovenop extralegale voordelen eigen aan de sector en aan het kantoor: maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, aanvullend pensioenplan, verzekering inkomensverlies, eindejaarspremie, cao-premie, tussenkomst verplaatsingskosten woon-werkverkeer, ecocheques en  sectorale vakantiedagen bovenop je wettelijke vakantie;

  • diverse groepsactiviteiten: wekelijkse kantoorvergadering, nieuwjaarsdiner, jaarlijkse teambuildingactiviteit, midzomeractiviteit, enzoverder.


Ben jij klaar om je administratieve talenten in te zetten in een boeiende functie, waarbij je terecht komt in een warm team?  Dan ben jij de persoon die wij zoeken. Solliciteer nu door je CV en motivatie te sturen naar Afficher l'adresse e-mail en misschien word jij onze nieuwe collega!


 

Profil

Wie ben jij?

  • Je hebt een bachelordiploma rechtspraktijk / vastgoedbeheer of je hebt een opleiding als onthaalmedewerker of management assistant gevolgd.
  • Je hebt relevante ervaring in een administratieve functie in het notariaat of de vastgoedsector. 
  • Je kan goed overweg met de courante informaticatoepassingen (Microsoft Office) en bent bereid om nieuwe toepassingen aan te leren (Acta Libra). 
  • Je bent een duizendpoot die hands-on en efficiënt werkt en houdt van een gevarieerd takenpakket.
  • Je kan de rust bewaren en de juiste prioriteiten stellen.
  • Je hebt een teamgeest en je vindt collegialiteit belangrijk.  
  • Je hebt een open, vriendelijke en klantgerichte persoonlijkheid.





Calculer votre temps de trajet
À : Kantoor Brigitte Vermeersch en Maniola Spitaels, Geassocieerde Notarissen | Horebeke 9667

Cette adresse est introuvable.

Aucun itinéraire n'a pu être trouvé entre les deux adresses.

08:30
L’adresse exacte de ce poste n’est pas disponible. Il est donc possible que le temps de trajet calculé soit différent dans la réalité.
Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Professional bachelor (Higher Education Short Type)

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Droit à Audenarde?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 1 emplois à Audenarde dans la catégorie "Droit".

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 2000 Anvers" et "3000 Louvain".