Offres d'emploi Finances, assurances & droit - 2060 Anvers :   7 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Junior Boekhouder (ervaring niet vereist)

  • Profile Group
  • Aartselaar
  • Durée indéterminée, Starter
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Chèques culture et sports
    • Eco Cheque
Je hebt een gevarieerd takenpakket waarbij je dagelijks zorgt voor het inscannen van facturen van leveranciers. Je kijkt deze na en vraagt indien...

Tax Specialist

  • Robert Half
  • Anvers
  • Durée indéterminée
  • Preparation and filing of corporate and local tax returns.
  • Playing an advisory role on tax-related topics and providing internal consultations.

Finance Manager

  • Robert Walters Belgium
  • Anvers & Port d'Anvers
  • Durée indéterminée
De € 4.000 à € 5.000 par mois
  • Lead performance improvements through cultural transformation and team development
  • Use engagement-driven leadership to drive results and foster collaboration across group finance and...

AP-AR Accounting Lead - 4200 € & other benefits

  • Austin Bright
  • Malines
  • Durée indéterminée
De € 3.000 à € 4.200 par mois
  • Daily processing of supplier invoices (digital) and bank statements.
  • Managing payments.

Tax & Transfer Pricing Specialist

  • Robert Half
  • Malines
  • Durée indéterminée
  • Cooperate with the European Tax and Transfer Pricing Directors to ensure full conformity of the...
  • Prepare and file corporate tax and other tax returns;

Accounting Supervisor

  • Robert Walters Belgium
  • Saint-Nicolas
  • Durée indéterminée
De € 4.000 à € 5.000 par mois
  • You are broadly well aware of the various accounting processes within the department, and you...
  • You are responsible for the financial administration (accounting and VAT) and act as contact for...

Senior Accountant - Up to €4,500 in International Environment

  • Austin Bright
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
De € 4.000 à € 4.500 par mois
  • Daily Accounting Operations: Manage all general accounting tasks for the Belgian entity.
  • Monthly & Annual Closings: Prepare financial reports and statements to ensure accurate closings.
D'autres ont aussi consulté
PARTENA PROFESSIONAL
PPP GENT
  • PPP GENT
  • Wetteren, Lede, Aalter, Laarne, Kalken, Ninove, Geraardsbergen
  • Freelance, Durée indéterminée, Durée déterminée, Indépendent
Delhaize
Delhaize
Delhaize
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Profile Group

Junior Boekhouder (ervaring niet vereist)

Durée indéterminée, Starter, Temps plein
En ligne depuis 8 jours sur Jobat.be

Onze klant is een Belgische koffiespecialist in Aartselaar. Ze zijn op zoek naar een junior boekhouder die zelfstandig de boekhouding (A-Z) kan voeren voor enkele vennootschappen. Je krijgt een grondige opleiding door de Hoofdboekhouder tot je je taken zelfstandig kan uitvoeren.



Ze zijn een financieel gezond familiebedrijf met een focus op kwaliteit en klantenservice. In totaal zijn er 200 medewerkers maar je komt terecht in een hecht team.



Junior Boekhouder (ervaring niet vereist)

Description de la fonction


Je hebt een gevarieerd takenpakket waarbij je dagelijks zorgt voor het inscannen van facturen van leveranciers. Je kijkt deze na en vraagt indien nodig correcties bij de leveranciers. Je codeert facturen, koppelt ze aan inkooporders en zorgt voor een correcte goedkeuringsflow. Je volgt aanmaningen op en koppelt terug naar de leveranciers. Hiermee ben je ongeveer 50% van de tijd mee bezig.



Na een opleidingsperiode word je ook verantwoordelijk voor je de boekhouding (A-Z) van een 2-tal dochterbedrijven (Nederland en België). Je zorgt voor een tijdige rapportering en je zorgt voor BTW-aangifte, intracommunautaire aangifte en statistieken. Je werkt mee aan budgettering.



Er werken ongeveer 100 mensen in een ERP-systeem en daar gebeuren af en toe fouten (verkoopfacturen, stockbewegingen,…), je bent mee verantwoordelijk voor het analyseren van fouten en die recht te zetten in de boekhouding.



Na een inwerkperiode kan je betrokken worden bij andere projecten. Vier keer per jaar werk je mee aan stockcontroles in de verschillende depots.



Het team



Als boekhouder kom je terecht in een team met een gemoedelijke sfeer met 3 jonge maar ervaren collega’s (een hoofdboekhouder, 2 boekhouders en een beheerder stockopvolging). Elke boekhouder is verantwoordelijk voor de boekhouding van enkele vennootschappen maar af en toe wordt er in een rotatiesysteem gewerkt zodat je van elkaar kan overnemen in geval van afwezigheid. Je werkt in een aangenaam landschapskantoor met een 10-tal collega’s (boekhouding en administratie).



Sten is de hoofdboekhouder waaraan je rapporteert en die persoonlijk de tijd neemt om jou op te leiden en wegwijs te maken in de systemen. Hij is altijd beschikbaar als je vragen hebt en hij is een manager die mensen coacht en laat groeien. Als er fouten gebeuren, worden die besproken en wordt er gezocht naar oplossingen om die in de toekomst te vermijden.



Profil



We zijn op zoek naar een collega die een echte teamplayer is.




  • Je hebt een Bachelor Accountancy behaald

  • Je hebt voldoende theoretische kennis om op termijn zelfstandig te kunnen werken.

  • Ervaring is niet noodzakelijk, je wordt grondig opgeleid door de Hoofdboekhouder

  • Je bent analytisch en kan goed verbanden zien

  • Je bent stipt en nauwkeurig

  • Je kan zelfstandig en gestructureerd werken

  • Je wil correct werk afleveren rekening houdend met deadlines

  • Je werkt vlot in MS office en kennis van Baan/SAP/Infor is een plus

  • Je spreekt vlot Nederlands en goed Frans en Engels is en plus

  • Rijbewijs B is een plus





Offre

  • Assurance groupe
  • Chèques-repas
  • Chèques culture et sports
  • Eco Cheque


Bij onze klant kom je terecht in een fijn en zeer stabiel team. In ruil voor je inzet kan je rekenen op:




  • Een aantrekkelijk salaris

  • Groepsverzekering

  • Maaltijdcheques en ecocheques, sport- en cultuurcheques

  • 20 + 12 ADV dagen

  • Anciënniteitsdagen (na 3, 5, 10, 15 en 20 jaar)

  • 1 kilogram koffie per maand

  • Flexibele uren (begin werkdag tussen 7u30 en 9u en einde werkdag tussen 16u en 17u30)

  • Er zijn weinig overuren en als die er zijn dan kunnen die gerecupereerd worden

  • Bereikbaar met openbaar vervoer en parking voor wagen voorzien

  • We zoeken kandidaten die voltijds willen werken





De selectieprocedure



Na je sollicitatie nemen we contact op voor een eerste telefonische screening.



Zijn we allebei enthousiast, dan maken we een afspraak voor een interview.



Tijdens het eerste en of tweede gesprek bij de klant, maak je kennis met Sten (Hoofdboekhouder) en de Hilde (HR Business Partner). Hebben we een match, dan ontvang je een concreet voorstel.



Het hele proces kan rond zijn op minder dan 2 weken.



Information pratique

Karla Fleurent
Afficher le numéro

Type de fonction :
Lieu de travail
Exigences
Bachelier à orientation professionnelle (Enseignement Supérieur de Type Court) Néerlandais

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Finances, assurances & droit à Anvers?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 7 emplois à Anvers dans la catégorie "Finances, assurances & droit", Finances inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "1000 Bruxelles, 4800 Verviers" et "4031 Angleur".