Offres d'emploi Construction & immobilier »  Développement & gestion - Flandre occidentale :   3 jobs

Jobs par e-mail :

Désactivé
Activé

Site Supervisor | Solar Technics

  • Equans
  • Roulers
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
  • project management:
  • manage day-to-day operations of the construction site under the guidance of the Project Manager

Site Supervisor - Electrical/Electromechanical

  • Equans
  • Plusieurs régions
  • Durée indéterminée
  • Avantages extra-légaux
    • Assurance groupe
    • Chèques-repas
    • Smartphone
    • Abonnement internet
    • Assurance hospitalisation individuelle
    • Eco Cheque
    • Formations
    • Congés rémunérés supplémentaires
    • Congé d'ancienneté
  • de nombreuses responsabilités
  • des projets intéressants

Chef d'équipe construction

  • Q jobs
  • Harelbeke
  • Intérim
- Vous collaborez avec vos collèguez et les dirigez- Vous veillez au bon déroulement du planning- Vous savez motiver votre équipe et assurer un bon...
D'autres ont aussi consulté
Ajoutez votre CV
Découvrez les emplois qui correspondent à votre profil en téléchargeant votre CV.

Le job a été sauvegardé

Vous pouvez retrouver vos jobs sauvegardés sur la page d'accueil ou dans Mon Jobat.

Ervaren werfleider | Oost- en West-Vlaanderen

Intérim option contrat fixe, Temps plein
Encore 3 jours pour postuler

Ervaren werfleider | Oost- en West-Vlaanderen

Description de la fonction

We zoeken een ervaren werfleider om ons team in Oost- en West-Vlaanderen uit te breiden.
Als werfleider ben je verantwoordelijk voor het organiseren, plannen, uitvoeren en opvolgen van diverse projecten binnen onze raamcontracten.
Je zorgt voor een efficiënte planning en bewaakt het rendement.
Daarnaast waarborg je de naleving van veiligheidsvoorschriften.

Jouw uitdaging:

  • Beheer en uitvoering: Beheer en uitvoering van raamcontracten.
  • Werkopdrachten: Ontvangst, analyse, planning en organisatie van werkopdrachten.
  • Communicatie: Onderhouden van afspraken en communicatie met opdrachtgevers.
  • Materiaalbeheer: Beheren van materiaalvoorraden en klantmaterialen.
  • Kostenbewaking: Bewaken van kosten en rendementen.
  • Coördinatie: Toewijzen van collega’s en middelen aan projecten en coördineren van onderaannemers.
  • Voertuigbeheer: Toezicht houden op voertuigbeheer en melding van problemen.
  • Veiligheidsvoorschriften: Zorgen voor naleving van veiligheidsvoorschriften, organiseren van toolboxmeetings en melden van ongevallen.
  • Teamleiding: Aansturen en coachen van teams, bijsturen van werkzaamheden.
  • Administratie: Opmaken van vorderingsstaten, opvolging van facturatie, bijwonen van werkvergaderingen.
  • Controles: Uitvoeren van controles op efficiëntie, veiligheid en signalisatie.

Profil

  • Opleiding en ervaring: Je beschikt over minimaal een bachelor diploma of gelijkwaardige ervaring, met minstens 5 jaar werkervaring.
  • Communicatieve vaardigheden: Je bent sterk in communicatie, analytisch denken en werkt nauwkeurig.
  • Technische en organisatorische vaardigheden: Je hebt een sterke technische en organisatorische achtergrond.
  • Stressbestendigheid en flexibiliteit: Je bent stressbestendig en flexibel in je werk.
  • Taalvaardigheden:
    Nederlands: Zeer goed
    Frans & Engels: Goed
  • Softwarekennis: Je hebt een goede kennis van het Microsoft 365 (Office) pakket. Kennis van Navision is een pluspunt.

Offre

Een motiverend brutoloon, afhankelijk van ervaring.
Bedrijfswagen en tankkaart.
Daarnaast mag je rekenen op een netto-vergoedingen, hospitalisatie- en groepsverzekering & 250 euro/jaar ecocheques.
Voltijdse tewerkstelling van maandag tem vrijdag. Uurrooster: 8u - 16u30. Je hebt dus recht op 20 verlofdagen en 12 betaalde ADV-dagen
Verlofperiode: collectieve sluiting van 3 weken in de zomer, 1 week tussen kerst en nieuwjaar en brugdagen.

Interesse? Contacteer ons NU!

Actief interim - Leopold III laan 13 - 8400 Oostende

Afficher le numéro

Afficher le numéro

Afficher l'adresse e-mail

Information pratique

Actief Interim Oostende

Vous êtes à la recherche d'un emploi : Développement & gestion à Flandre occidentale?

Alors vous avez atterri au bon endroit, Jobat.be propose 3 emplois à Flandre occidentale dans la catégorie "Développement & gestion", Chef de chantier, contremaître inclus.

Vous trouverez la plupart des emplois dans les catégories "5000 Namur, 7500 Tournai" et "7800 Ath".